37886851
Ľubovnianska nemocnica, n.o.
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
36807478
ELRON s.r.o.
Popradskej brigády 747/23, Poprad, 05801, SVK
Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu
Respirátor typ FFP2 bez výdychového ventilu
Tovar, Služba
|
1. Respirátor typ FFP2, bez výdychového ventilu vyhotovený v zhode s EN 149:2001+A1:2009
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je dodávka respirátorov typ FFP2 bez výdychového ventilu, vyhotovených podľa normy EN 149:2001+A1:2009 resp. GB 2626-2006, resp. GB 2626-2019 . Respirátor musí mať účinnosť filtrácie podľa vyššie uvedenej normy minimálne 94% (FFP2). Respirátor musí byť v zhode s EN 149:2001+A1:2009. Respirátor musí byť označený značkou CE. Súčasťou predmetu zákazky je aj doprava tovaru na miesto plnenia. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Respirátor typ FFP2, bez výdychového ventilu, vyhotovený v zhode s EN 149:2001+A1:2009 | ks | 10 000 | ||
| Účinnosť filtrácie respirátoru podľa normy EN 149:2001+A1:2009 | % | 94 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Respirátor určený na jednorázové použitie | áno |
| Respirátor s upevnením na gumičky | áno |
| Respirátor s formovateľnou nosovou sponou | áno - kovový/plastový formovateľný pásik pre utesnenie nosa |
| Výrobok (respirátor) v zhode s EN 149:2001+A1:2009 typ FFP2 alebo ekvivalentnou normou | áno |
| Výrobok označený značkou CE | áno |
| Označenie typu filtra a normy | priamo na výrobku |
| Názov |
| Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia. |
| Miestom plnenia je sídlo objednávateľa, konkrétne Nemocničná lekáreň. |
| Predmet obstarávania, nový a nepoužívaný, bude dodaný jednorázovo, v celom objeme. |
| Pred kompletnou dodávkou dodávateľ doručí objednávateľovi vzorky (v počte 5ks) za účelom preskúmania splnenie všetkých požadovaných vlastností. |
| Dodávané ochranné pracovné prostriedky musia spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
| Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát najneskôr do 2 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy a to pred realizovanou dodávkou. |
| Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite. |
| Ceny tovarových položiek je možné meniť na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien. |
| Z dodacích dokumentov, balenia a označenia musí byť zrejmý pôvod tovaru a spojitosť certifikátu s dodaným tovarom. V prípade nejasností kupujúci má právo vyžiadať bližšie informácie o pôvode tovaru, napr. colné dokumenty, dodacie dokumenty pri nadobudnutí tovaru a pod... |
| Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, spĺňať deklarované technické parametre v predloženom certifikáte. |
| Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne. Vady tovaru zistené neskôr môže objednávateľ reklamovať len ak vznikli v rámci záručnej doby. Zmluvné strany sa dohodli, že záručná doba je do ukončenia dátumu expirácie. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom. |
| Dodaný tovar nesmie mať expiračnú dobu kratšiu ako 12 mesiacov odo dňa jeho dodania, pokiaľ nebude pri konkrétnej objednávke dohodnuté inak. |
| V prípade výpadku zazmluvneného tovaru alebo ukončenia jeho výroby je dodávateľ povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť objednávateľovi. |
| Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného dodávateľa. |
| Splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári a následne v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. |
| V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať plnenie riadne a včas (napr. nedodanie tovaru na základe objednávky v požadovanom rozsahu, druhu, kvalite), je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % ceny plnenia predmetu zmluvy. |
| V prípade porušenia povinnosti dodať tovar podľa zmluvne dohodnutej ceny je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5% zo sumy uvedenej na vystavenej faktúre, ktorú objednávateľ uhradil dodávateľovi. |
| Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 kalendárnych dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
| Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. |
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
11.03.2021 07:00 — 12.03.2021 14:00
1,00 zákazka
4 600,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.03.2021 08:47
09.03.2021 10:00
09.03.2021 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 04.03.2021 08:58 - Vstupná ponuka | 4 600,00 | € | Cena s DPH |
| 05.03.2021 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 500,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: