00598411
Ústav merania SAV,v.v.i.
Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84104, SVK
37212931
Henrich Sonnenschein - ITSK
Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK
Tlačiareň laserová
tlačiareň HP
Tovar, Služba
|
1. Tlačiareň laserová
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Používanie na bežné kancelárske práce |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| HP LaserJet Pro M227fdw | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Laserová tlačiareň multifunkčná, čiernobiela, A4, kopírovanie a skenovanie, fax, rýchlosť čiernobielej tlače 28 str./min., rozlíšenie tlače 1200 x 1200 DPI, duplex, ADF skener, dotykový displej, WiFi, LAN a USB (G3Q75A) |
| Názov |
| Vrátane dopravy, balného na miesto plnenia. |
| Objednávateľ požaduje pred dodaním tovaru kontaktovať kontaktnú osobu, za účelom upresnenia konkrétneho miesta plnenia a fakturačných údajov. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. S uvedením ceny s DPH a bez DPH za kus, so zaokrúhlením na dve desatinné miesta . |
| Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením obchodného názvu, značky, typu ponúkaného zariadenia do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
| Záručná doba na dodaný tovar minimálne 24 mesiacov. Predávajúci je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní od jej doručenia. |
| Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný predmet zákazky prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
| Objednávateľ požaduje dodanie a vyloženie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase od 8:00 hod. do 15:00 hod. u objednávateľa uvedenom v lehote plnenia, na miesto plnenia. |
| Tovar musí byť nový, nepoužitý v originálnom balení, nie predvádzaní model. |
| Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky. |
| Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdávania predmetu kúpy objednávateľovi záručný list, návod na obsluhu a ostatnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom jazyku resp. v českom jazyku. |
| Prevzatie tovaru vykoná na mieste poverený zamestnanec objednávateľa, ktorý vykoná kontrolu tovaru v súlade so zmluvou. |
| Platba bude prebiehať na základe fakturácie po podpísaní dodacieho listu poverenou osobou podľa objednávky. |
| Faktúra bude na prevádzku, na ktorú bude vystavená objednávka, súčasťou ktorej bude dodací list. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, resp. porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa vyplývajúce zo zmluvy, sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
| Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Dúbravská cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
22.03.2021 11:18 — 22.03.2021 11:18
1,00 ks
308,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.03.2021 11:19
10.03.2021 11:18
10.03.2021 11:33
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 04.03.2021 08:31 - Vstupná ponuka | 307,20 | € | Cena s DPH |
| 04.03.2021 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 307,20 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: