• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2021 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2021 08:50

Detail zákazky Z20213964

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2021 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2021 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2021 08:50

Základné údaje

Z20213964

OF-231944

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5569462

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

52657906

GASTRO GLASS TATRY SK, s. r. o.

Nábrežie J. Jánošíka 1920/5, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazové utierky Z-Z skladané a v roliach, zásobníky

hygienická potreba, utierky

  • 33763000-6 - Papierové uteráky na ruky
  • 42968000-9 - Dávkovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazové utierky Z-Z skladané a v roliach, zásobníky
Funkcia
hygienická potreba, utierky jednorázové na ruky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pol.č 1. Utierky jednorazové Z-Z skladané natur, recykel, 1bal=250ks bal 25000
- rozmer mm 24,5x23 25x23,2
- gramáž g/m2 40
- počet balení v kartóne ks 20
Pol. č 2. Utierka jednorázová rolovaná so stredovým odvíjaním, 2-vrstvová, biela, vhodná do MIDI (MAXI) zásobníkov rol 3400
- gramáž rolky g 730 850
- rozmer útržku mm 23,5x19 35x20
- šírka kotúča cm 19 20
- priemer rolky s dutinkou cm 17
- dutinka cm 5
- počet kusov v balení ks 6
Pol.č. 3 - Zásobník na MIDI (MAXI) utierky ks 20
Pol.č. 4 - Zásobník na Z-Z utierky ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zásobník vyrobený z ABS plastu
Priehľadné okienko na kontrolu utierok v zásobníku
Možnosť uzamykať zásobník áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia (vyloženie tovaru na miesto určenia- sklad )
Dodávateľ predloží podrobný rozpis jednotkových cien bez DPH a  s DPH do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08 00 hod. do 14 00 hod.
Požadujeme poskytovanie plnenia vo viacerých ucelenených častiach, a to na základe čiastkových objednávok zaslaných mailom v množstve podľa aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa.
Splatnosť faktúr 60 dní .
Zmluvné strany sa dohodli, že svoje vzájomné pohľadávky nepostúpia  a ani s nimi nebudú inak obchodovať s treťou stranou bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez písomného súhlasu druhej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu. Prípadný súhlas objednávateľa je platný iba za podmienky, že bol udelený predchádzajúci súhlas zriaďovateľa objednávateľa MZ SR.
Objednávateľ požaduje predložiť do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy prospekty k tovaru, ktoré musia obsahovať popis požadovaných parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť plnenie všetkých minimálnych požadovaných parametrov na tovar, doklady požadujeme predložiť v slovenskom alebo českom jazyku.
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie tovar, ktorý spĺňa požadované technické vlastnosti a má minimálne rovnaké alebo lepšie vlastnosti vzhľadom na funkciu, na ktorú je určený .
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia (do skladu) do 10 dní od zaslania elektronickej objednávky.
Tovar musí byť dodaný spolu s dodacím listom alebo faktúrou.
Požaduje sa dodať nové, nepoužívané a nerepasované výrobky.
V cene musia byť zahrnuté všetky vedľajšie náklady ako sú DPH, doprava, manipulácia a iné.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

11.03.2021 00:00 — 10.03.2022 23:59

28 430,00 ks podľa špecifikácie

14 931,12

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.03.2021 10:51

08.03.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.03.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 528
 6
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.03.2021 15:39 - Vstupná ponuka 10 000,00 € Cena bez DPH
03.03.2021 15:39 - Najvýhodnejšia ponuka 10 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS