• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    10.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.03.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.03.2021 10:50

Detail zákazky Z20213953

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2021 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    10.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.03.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.03.2021 10:50

Základné údaje

Z20213953

OF-231354

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5577066

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

31444571

BMT, s.r.o.

Pod Párovcami 7271/165, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Parný sterilizátor

sterilizátor, autokláv, parný, vyvíjač páry, úprava vody

  • 33191000-5 - Sterilizačné, dezinfekčné a hygienické prístroje
  • 33191100-6 - Sterilizátory
  • 33191110-9 - Autoklávy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Parný sterilizátor
Funkcia
určený pre sterilizáciu pevných, tubulárnych, poréznych, gumových a plastových materiálov, ktoré znášajú parnú sterilizáciu
parný sterilizátor určený pre sterilizáciu zdravotníckych prostriedkov, spĺňajúci príslušné smernice a normy pre triedu zdravotníckych prostriedkov - sterilizácia balených a nebalených nástrojov, pevných, poréznych, plastových; textílie; skla
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Parný sterilizátor ks 1
- bakteriologický filter pre odvzdušnenie sterilizačnej komory, filtračná schopnosť μm 0,1
- maximálny pracovný tlak komory bar 4
- maximálna nastaviteľná teplota sterilizácie °C 134
- drsnosť vnútorného povrchu komory Ra μm/μinch 2,00/80
- objem sterilizačnej komory liter/sterilizačných jednotiek 450/6
- výška vnútornej komory mm 650
- šírka vnútornej komory mm 650
- hĺbka vnútornej komory mm 990
- maximálne rozmery zariadenia ( výmena v zostave, prechod objektom) výška x šírka x hĺbka mm 1960 x 1310 x 1305
- hmotnosť (vrátane vyvíjača pary) kg 1200
- hlučnosť zariadenia dB 78
- rozmer zobrazovacej a ovládacej jednotky uhlopriečka “ 7
- rozmer zobrazovacej jednotky, informační displej zo strany vyvážania “ 5
- systém čipových kariet, pamäť cyklov počet 20
- predvolených programov (režimov sterilizácie) počet 12
- šírka pásky pre tlač informácii o procese cm 10
- el. napájanie V/Hz 400/50
- napájanie, rozvod tlakovej páry v rozsahu MPa 0,8 – 1,0
- energetická náročnosť zariadenia pre jeden cyklus, voda m3 0,1
- energetická náročnosť zariadenia pre jeden cyklus, deminerilizovaná voda m3 0,01
- energetická náročnosť zariadenia pre jeden cyklus, pára v režime bez vyvíjača páry kg 10
- energetická náročnosť zariadenia pre jeden cyklus, el energia s vyvíjačom páry kWh 8
- maximálny príkon kW 48
Technológia úpravy vody ks 1
Transportný vozík ks 2
Zavážací vozík ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parný sterilizátor: prekladacie prevedenie
- ovládanie mikroprocesorom
- zobrazovacia a ovládacia jednotka – TFT, dotykový displej alebo ekvivalent
- umiestnenie zobrazovacej a ovládacej jednotky zo strany zavážania
- informační displej zo strany vyvážania minimálne LED s možnosťou zobrazenia cyklu a aktuálneho tlaku v komore
- zobrazenie času do konca cyklu
- digitálne zobrazenie tlaku na displeji zariadenia
- zobrazenie stavu procesu na displeji
- systém čipových kariet obsluhy alebo samostatný PIN pre každú obsluhu
- možnosť vytvorenia užívateľských programov vrátane ich uloženia
- vymeniteľné, rozšíritelne úložisko softvéru a záznamov(USB, SD karta a pod. )
- pripojenie k PC ethernet, RS 232 pre prenos dát a záznamov
- funkcia naprogramovania automatického štartu
- funkcia „ central stop“ integrovaný do displeja alebo na strane zavážania
- životnosť komory/tlakovej nádoby bez obmedzenia počtu cyklov
- integrovaná tlačiareň, tlač dokumentačných záznamov o procese
- integrovaný vyvíjač páry
- pripojenie na centrálny rozvod priemyselnej páry
- vyvíjač pár, výkon zodpovedajúci dodávanému zariadeniu a jeho výkonu
- možná prevádzka/ohrev na paru bez použitia vyvíjača páry
- pretlaková sterilizačná komora
- bakteriologický filter pre odvzdušnenie sterilizačnej komory
- spádové dno sterilizačnej komory, alebo alternatívne riešenie pre zabezpečenia dokonalého sušenia a odvodu prevádzkových kvapalín
- vyhrievaný vnútorný priestor komory cez plášť
- dostatočne izolovaný plášť komory, predpoklad dostatočnosti izolácie minimálne 120mm minerálnej vaty alebo ekvivalent R (m2K/W)
- materiál komory nerez STN 17 346 až 17 348
- dvojdverové prevedenie
- vertikálny posun dverí
- automatické otvárania a zatvárania dverí s bezpečnostnou lištou a ochranou (elektromechanický, pneumaticky, hydraulicky)
- rám zariadenie nerez
- rúrkové rozvody páry z nehrdzavejúcej ocele nerez, tepelne zaizolované
- armatúra parných rozvodov nerez alebo mosadz (nie pokovovaná oceľ)
- krytovanie zariadenia nerez, otvárateľný/odnímateľný – ľahký prístup pre servisné a revízne prehliadky v obmedzenom priestore
- prevedenie plášťa s výstuhou alebo izoláciou zabraňujúcou vzniku hluku z vibrácii zariadenia
- zariadenie možno transportovať cez dvere široké 1000mm, vysoké 2000 mm a prepravovať vo výťahu s nosnosťou 1000kg (deliteľný rám, rozoberateľné zariadenie, modulové zariadenie.....)
- vrátane inštalácie a prívodu elektrického napájania
- vrátane stavebných prác potrebných na inštaláciu, umiestnenie dodávaného zariadenia
- pripojenie cez spojovacie chodby objektu do existujúcich žľabov
- miesto umiestnenia – suterén
- nákladný výťah nosnosť 1000kg alebo spojovacie chodby dĺžka transportu 800m od zaústenia do suterénu
- el. napájanie a rozvod tlakovej páry
Príslušenstvo: technológia úpravy vody, určená pre dodávané zariadenie
- transportný vozík, výška podľa dodávaného zariadenia, bez potreby prekonávania výškového rozdielu
- zavážací vozík, podľa dodávaného zariadenia, bez potreby prekonávania výškového rozdielu
- materiál transportného a zavážacieho vozíka nerez minimálne akosť STN 17 240
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Doklady potrebné pre prevádzkovanie daného typ tlakovej nádoby v súlade legislatívou SR a EÚ
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledné 3 mesiace na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom.
Požadujeme do 7 dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu,resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov.
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 dní od uzatvorenia zmluvy
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja
Požaduje sa do 7 dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky
Požaduje sa predložiť platný certifikát o zaškolení servisného technika u výrobcu do 7 dní od uzavretia zmluvy,ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy na konkrétny prístroj zostavy, vydaným výrobcom ponúkaného tovaru.
Požadujeme autorizačný list od výrobcu oprávňujúci predaj a servis tohto prístroja na území SR. Predložiť minimálne 5dní pred dodaním prístroja.
Pri záručnej oprave požadujeme bezplatné zapožičanie zariadenia, alebo potrebného dielu zostavy pre zachovanie plnej funkčnosti zostavy.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii a všetky deklarované technické parametre v predloženom certifikáte
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy.
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100€/deň , pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody.
Možnosť objednania a dodávky príslušenstva samostatne ako náhradný diel.
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 2 hodín.
„HOT LINE“ spojenie ( tel. kontakt, mail) , technická podpora, hlásenie poruchy
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) termín dodania tovaru je do 30 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod.do15:30 hod.
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo,jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokola protokol o zaškolení obsluhy.
c) termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
e) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky. Lehota plynie odo dňa prevzatia všetkých požadovaných dokumentov od dodávateľa .
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Zmluvné a platobné podmienky:
Zodpovednosť za vady:
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby a životnosti spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby a požadovanej životnosti.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má predmet zákazky (tovar) v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na Objednávateľa, aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou, sa bude riadiť ustanoveniami platného Obchodného zákonníka.
Dodávateľ sa zaväzuje v lehote najneskôr do 48 hodín  počas pracovných dní  od nahlásenia poruchy Objednávateľom v rámci záručnej doby zabezpečiť prítomnosť servisného technika Dodávateľa na mieste plnenia za účelom odstránenia vady na predmete zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť vadu na predmete zákazky najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika Dodávateľa, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u Dodávateľa. V prípade, že náhradné diely pre predmet zákazky nie sú dostupné u Dodávateľa, Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť vadu na predmete zákazky v lehote najneskôr do 72 hodín od nástupu servisného technika Dodávateľa alebo bezodplatne po dobu trvania odstránenia vady na predmete zákazky poskytnúť Objednávateľovi na vlastné náklady náhradné zariadenie, ktoré bude spĺňať technické a funkčné vlastnosti ako predmet zákazky.
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní.
Otázky neupravené touto zmluvou sa riadia ustanoveniami Obchodného zákonníka a OPET.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
- požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia predmetných faktúr objednávateľovi
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol a protokol o zaškolení
- Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
- Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
- Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH
Sankcie:
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán.
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka
e) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (blacklist) trhoviska.
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy.
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon  č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní.
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy,
Miesto dodania a inštalácie tovaru a služieb je sídlo Objednávateľa.
Ochrana osobných údajov:
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi.
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa.
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov.
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa.
Informačná povinnosť:
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že sa oboznámi o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z.o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.
Názov Upresnenie
Záručná doba minimálne od dodania a spustenia do prevádzky 24 mesiacov
Servis v záručnej lehote od nahlásenia poruchy nástup do 48 hod.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12.03.2021 07:00 — 12.04.2021 14:30

1,00 ks

47 975,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.03.2021 08:01

10.03.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.03.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 363
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.03.2021 13:29 - Vstupná ponuka 47 975,00 € Cena bez DPH
10.03.2021 09:36 - Najvýhodnejšia ponuka 47 974,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS