• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2021 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2021 13:50

Detail zákazky Z20213949

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2021 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2021 13:50

Základné údaje

Z20213949

OF-158287

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5569452

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

44839677

TLAČIAREŇ J+K s. r. o.

Mierové námestie 110/4, Nemšová, 91441, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Krabica na medicínsky odpad

Krabica na medicínsky odpad

  • 22000000-0 - Tlačené výrobky a príbuzné produkty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Krabica na medicínsky odpad
Funkcia
Krabica na medicínsky odpad
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Krabica na medicínsky odpad 24 x 13 x 21 cm (š x h x v) 5000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie tovaru bude realizované podľa aktuálnej potreby na základe objednávky cca 1x štvrťročne
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia v hlavnom sklade objednávateľa.
Splatnosť faktúry 60 dní.
Termín dodania: do 3 pracovných dní od obdržania objednávky.
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri zachovaní jednotkovej ceny.
Požadujeme predložiť podrobný rozpis cien (s DPH), podľa jednotlivých položiek zo zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Trvanie zmluvy: Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 1 roka.
Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak Dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. Za podstatné porušenie zmluvy bude Objednávateľ považovať aj nedodanie predmetu podľa špecifikácie a v dohodnutom množstve, čase a mieste a podľa ostat. Zmluvných špecifikácií.
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % ceny plnenia predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 510/3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

1 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.03.2021 08:02

08.03.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.03.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 153
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.03.2021 10:39 - Vstupná ponuka 1 500,00 € Cena s DPH
08.03.2021 10:39 - Najvýhodnejšia ponuka 1 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS