• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2021 14:17
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2021 14:20
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2021 15:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2021 15:30

Detail zákazky Z20213913

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2021 14:17
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2021 14:20
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2021 15:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2021 15:30

Základné údaje

Z20213913

OF-231699

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5565710

Objednávateľ

50086821

Úrad vládneho auditu

T. G. Masaryka 10, Zvolen, 96001, SVK

Dodávateľ

44801777

TOWDY s. r. o.

Planckova 4, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery

toner, odpadová nádoba

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery, odpadové nádoby
Funkcia
Dodávka originálnych tonerových náplní a originálnych odpadových nádob v originálnych baleniach od príslušných výrobcov multifunkčných zariadení na zabezpečenie kvalitnej čiernobielej a farebnej tlače objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner pre TA 3207ci MFP (čierna) - CK-8512K - originál ks 9
Toner pre TA 3207ci MFP (azúrová) - CK-8512C - originál ks 3
Toner pre TA 3207ci MFP (purpurová) - CK-8512M - originál ks 3
Toner pre TA 3207ci MFP (žltá) - CK-8512Y - originál ks 3
Toner pre TA P-C3062i MFP (čierna) - PK-5017K - originál ks 20
Toner pre TA P-C3062i MFP (azúrová) - PK-5017C - originál ks 5
Toner pre TA P-C3062i MFP (purpurová) - PK-5017M - originál ks 5
Toner pre TA P-C3062i MFP (žltá) - PK-5017Y - originál ks 5
Toner pre TA P-5035iMFP/P6035iMFP - originál ks 16
Toner pre Konica Minolta Bizhub PRO C754e (čierna) - TN711K - originál ks 6
Toner pre Konica Minolta Bizhub PRO C754e (azúrová) - TN711C - originál ks 3
Toner pre Konica Minolta Bizhub PRO C754e (purpurová) - TN711M - originál ks 2
Toner pre Konica Minolta Bizhub PRO C754e (žltá) - TN711Y- originál ks 2
Toner pre Konica Minolta Bizhub C284e (čierna) - TN321K - originál ks 2
Toner pre Konica Minolta Bizhub C284e (azúrová) - TN321C - originál ks 1
Toner pre Konica Minolta Bizhub C284e (purpurová) - TN321M - originál ks 1
Toner pre Konica Minolta Bizhub C284e (žltá) - TN321Y - originál ks 1
Toner pre Konica Minolta Bizhub C250i (čierna) - TN328K - originál ks 2
Toner pre Konica Minolta Bizhub C250i (azúrová) - TN328C - originál ks 2
Toner pre Konica Minolta Bizhub C250i (purpurová) - TN328M - originál ks 2
Toner pre Konica Minolta Bizhub C250i (žltá) - TN328Y - originál ks 2
Toner pre Konica Minolta Bizhub C258 (čierna) - TN324K - originál ks 2
Toner pre Konica Minolta Bizhub C258 (azúrová) - TN324C - originál ks 2
Toner pre Konica Minolta Bizhub C258 (purpurová) - TN324M - originál ks 2
Toner pre Konica Minolta Bizhub C258 (žltá) - TN324Y - originál ks 2
Waste toner box (odpadová nádoba na zvyškový toner) pre Konica Minolta Bizhub PRO C754e - originál ks 6
Waste toner box WX-107 (odpadová nádoba na zvyškový toner) pre Konica Minolta Bizhub C250i - originál ks 2
Waste toner box WX-103 (odpadová nádoba na zvyškový toner) pre Konica Minolta Bizhub C258/C284e - originál ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Výška konečnej ceny (v EUR s DPH) za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu a dodanie na miesto určené objednávateľom vrátane vyloženia predmetu plnenia na miesto plnenia. Miestom plnenia sú pracoviská objednávateľa - vo Zvolene a v Košiciach. Presnú adresu miesta plnenia/dodania (ulica, číslo), kontaktné osoby objednávateľa a časť predmetu zákazky, ktorá zodpovedá jednotlivým miestam plnenia/dodania oznámi objednávateľ úspešnému uchádzačovi do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet podľa časti Technická špecifikácia predmetu zákazky s uvedením jednotkových cien (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané v spotrebiteľskom balení, boli originálne, nové a nepoužité. Tovar nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný alebo inak vyrobený z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť vyrábaný s použitím pôvodných plastových obalov originálnych tonerových náplní tak, aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení.
Objednávateľ požaduje dodanie nových, originálnych tonerov a odpadových nádob najmä s prihliadnutím na skutočnosť, že výrobcovia príslušných zariadení odporúčajú použitie takýchto tonerov (a spotrebného materiálu) na základe výskumu a vykonávaných testovaní, podľa výsledkov ktorých takéto tonery preukázateľne umožňujú tlačiť v požadovanej kvalite a minimalizujú riziko opráv a údržby vyvolaných použitím iného ako originálneho spotrebného materiálu.
Predmet plnenia bude na jednotlivé miesta plnenia (Zvolen, Košice) dodaný v celom objeme naraz a v termíne určenom objednávateľom. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa.
Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 h. do 14:30 h.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním.
Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste dodávateľa.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie.
Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu, je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, bude vrátená dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným spôsobom.
Záruka na predmet zákazky a uplatňovanie reklamácií - podľa platných právnych noriem SR.
Za podstatné porušenie zmluvy dodávateľom sa považuje: a) omeškanie dodávateľa s včasným dodaním alebo poskytnutím Plnenia, b) porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa vyplývajúcej z Osobitných požiadaviek na plnenie, c) zistenie, že v momente vzniku zmluvy a/alebo počas trvania platnosti zmluvy dodávateľ nespĺňa Osobitné požiadavky na plnenie.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

10.03.2021 08:30 — 19.03.2021 14:30

1,00 súbor všetkých položiek

11 929,21

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.03.2021 14:17

05.03.2021 14:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.03.2021 14:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 360
 83
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.03.2021 14:47 - Vstupná ponuka 11 928,00 € Cena s DPH
03.03.2021 14:47 - Najvýhodnejšia ponuka 11 928,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS