31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
30924146
Ing. Miloš Ladický ELMED
Jánošikova 73, Piešťany, 92101, SVK
Fototerapeutická lampa
Fototerapeutická lampa
Tovar, Služba
1. Fototerapeutická lampa
|
|
---|---|
Funkcia |
Fototerapeutická lampa je liečebná lampa na hyperbilirubinémiu novorodencov, s mobilným stojanom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Fototerapeutická lampa na nastaviteľnom mobilnom stojane | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Svetelný zdroj | výkonné LED moduly impulzne riadené |
Možnosť použitia | s výškovo nastaviteľným mobilným stojanom |
Ovládanie | dotykový display |
Nastavenie teplotných režimov | áno |
Digitálne počítadlo prevádzkových hodín | áno |
Svetelné spektrum | 450 - 470 nm |
Účinnosť a životnosť | min. 60 000 prevádzkových hodín |
Svetelný výkon prístroja | viac než 50µW/cm2/nm pri vzdialenosti 50 cm od prístroja |
Osvecovaná plocha | min. cca 600 x 300 mm |
Časovač | od 10 min do 24 hodín, alebo nepretržite |
Zabudovaný monitor teploty pacienta | sonda teploty tela - presnosť ± 0,1 °C |
Alarm | pri prekročení teploty pacienta 38,5 °C |
Nastaviteľná výška | mobilný stojan 125-175 cm |
Príkon | max. 150W |
Hmotnosť bez stojanu | 7kg |
Lampa vhodná pre liečbu pacienta | v inkubátore / nevyhrievanom lôžku |
LED technológia | presné vymedzenie šírenia svetla / osvietenej plochy |
Pracovná vzdialenosť | 40 - 80 cm od pacienta |
Pri patologických vyšetreniach | možnosť prepnutia na biele observačné svetlo 4300 K, bez nutnosti vypnutia prístroja |
Hodnota spektrálnej ožiarenosti pre oblasť vlnových dĺžok 425 – 475 nm | minimálne 2,9 mW/cm2–merané vo vzdialenosti 50 cm od zdroja žiarenia |
Hodnota spektrálnej ožiarenosti pre oblasť vlnových dĺžok 400 – 550 nm | minimálne 3 mW/cm2 – merané vo vzdialenosti 50 cm od zdroja žiarenia |
Názov |
Cena vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia min. 3 osôb v rozsahu min. 1 hodiny. Miesto plnenia v Bratislave. |
Prístroj musí byť dodaný nový - nepoužívaný. Súčasťou dodávky musí byť: faktúra, dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, inštalačný/odovzdávací protokol. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi: |
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b.) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CEcertifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie a pod.). |
c.) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus prístroja) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH. |
d.) doklad (originál alebo overenú kópiu v slovenskom, resp. v českom jazyku) vydaný nezávislým štátnym orgánom z oblasti metrológie o pravdivosti a dosiahnuteľnosti technických parametrov prístroja - napr. protokol o meraní, príp. iný obdobný dokument |
e.) certifikát servisného technika, preukazujúci odbornú spôsobilosť na zariadenia (oprava a servis), ktoré su predmetom tejto zmluvy. |
Doklady a dokumenty predloží v elektronickej podobe ak scan požadovaných dokladov a dokumentov. V prípade nejasností alebo rozporov si objednávateľ vyhradzuje právo vyžadovať od dodávateľa predloženie určených dokladov a dokumentov v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie. |
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
V kúpnej cene sú zahrnuté aj všetky náklady spojené s vykonaním pravidelných servisných revízií a kontrol po celú dobu záruky, nevyhnutných pre zabezpečenie bezporuchovej prevádzky zariadenia po celú dobu záruky. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Dodacia lehota do 28 dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
Záručná doba na zariadenie, vrátane príslušenstva je min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky. |
Záručný servis od nahlásenia poruchy do 24 hodín v pracovných dňoch. |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať 3 dní vopred osobu uvedenú v elektronickej objednávke, ktorá zabezpečí proces preberania. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
UPOZORNENIE: Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Limbová 5, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
15.03.2021 12:33 — 30.04.2021 12:33
1,00 ks
2 424,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.03.2021 12:35
05.03.2021 13:34
05.03.2021 13:49
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.03.2021 09:20 - Vstupná ponuka | 2 424,00 | € | Cena bez DPH |
05.03.2021 12:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 423,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: