• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2021 12:04
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2021 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2021 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2021 13:30

Detail zákazky Z20213893

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2021 12:04
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2021 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2021 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2021 13:30

Základné údaje

Z20213893

OF-231895

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5565700

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Mapa odkladacia 3 chlopne A4/253, Mapa odkladacia 3 chlopne s gumičkou A4/253, Zošívačka, Spinky do veľkokapacitnej zosívačky, Perá

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
1. Mapa odkladacia 3 chlopne A4/253, modrá, zelená, žltá, ks 1500
2. Mapa odkladacia 3 chlopne s gumičkou A4/253 modrá, zelená, žltá, ks 500
3. zošívačka 24/6 /malá/, ks 20
4. spinky do veľkokapacitnej zošívačky Boxer Q 23/17, bal .10
5. pero guličkové modré, ks 150
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Úspešný uchádzač zabezpečí dopravu na miesto určenia nákladným vozidlom, pričom konkrétne miesto a čas určenia bude spresnené s úspešným uchádzačom po uzavretí zmluvy.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy – t.j. predloží, aký typ, značku produktu ponúka, pričom preukáže, resp. potvrdí, špecifikáciu zadanú verejným obstarávateľom.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Dodanie tovaru môže byť zrealizované najskôr 15.3.2020. Faktúra bude vystavená po dodaní tovaru.
Cena celkom musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (napr. vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane ceny za balné, prepravné a pod. ...)
Podkladom pre fakturáciu je čitateľný dodací list podpísaný obidvoma zmluvnými stranami s uvedením predmetu, množstva a dátumu dodania.
Záruka minimálne 24 mesiacov.
Verejný obstarávateľ žiada nový - nepoužitý produkt.
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie tejto zmluvy považuje verejný obstarávateľ najmä: • nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom • nedodanie predmetu zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej verejným obstarávateľom • nedodanie predmetu plnenia z dôvodov na strane dodávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát, Šafarikovo nám. 6. 814 99 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

10.03.2021 08:00 — 15.03.2021 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

831,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.03.2021 12:04

05.03.2021 12:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.03.2021 12:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 350
 81
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.03.2021 12:33 - Vstupná ponuka 831,59 € Cena bez DPH
05.03.2021 10:13 - Najvýhodnejšia ponuka 830,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS