30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
50432249
VIERA - NIKA s.r.o.
Kováčova 608/13, Starý Tekov, 93526, SVK
Zákusky
zákusky
Tovar, Služba
|
1. Zákusky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Dodanie čerstvých zákuskov v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Karamelová trubička | ks | 400 | ||
| Punčový rez 55g | ks | 400 | ||
| Ananasový rez 55g | ks | 400 | ||
| Kokosový rez 55g | ks | 400 | ||
| Tiramissu 40g | ks | 400 | ||
| Parížsky čokoládový rez 40g | ks | 400 | ||
| Tvarohový rez Míša 45g | ks | 400 | ||
| Dolce Latte rez 40g | ks | 400 | ||
| Oblíž prst - rez 40g | ks | 400 | ||
| Babičkin jablčník 60g | ks | 400 |
| Názov |
| Celkové množstvá jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
| Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH v zaokrúhlení na 2 desatinné miesta. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Počas krízovej situácie bude miesto plnenia spresnené pri objednávke podľa miesta nasadenia. |
| Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to od 8.3.2021 do 31.12.2021, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania. |
| Predbežné objednávky realizovať 24 hodín vopred, v deň dodania tovaru do 7:30 hod nahlásiť presné počty tovaru, dovoz objednávky v daný deň do 11:00 hod. |
| Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
| Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných objednávkach. |
| Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
| Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadení obstarávateľa. |
| Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa. |
| Súčasne s dodávkou tovaru je požadované dodať 2x originál faktúry (faktúra slúži zároveň ako dodací list, čo musí byť uvedené na faktúre). |
| Dodávaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2014/2006 - 100 PK SR. |
| Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín. |
| Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
| Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
08.03.2021 00:00 — 31.12.2021 00:00
1,00 ks
3 204,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.03.2021 14:51
05.03.2021 15:00
05.03.2021 15:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 04.03.2021 16:29 - Vstupná ponuka | 3 204,00 | € | Cena s DPH |
| 04.03.2021 16:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 204,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: