• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.03.2021 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2021 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2021 12:55

Detail zákazky Z20213830

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.03.2021 14:48
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2021 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2021 12:55

Základné údaje

Z20213830

OF-231909

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5569440

Objednávateľ

00165387

Národné centrum zdravotníckych informácií

Lazaretská 26, Bratislava, 81109, SVK

Dodávateľ

31399088

Ultra Print, s.r.o.

Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač zdravotníckej publikácie

Tlač knihy

  • 22100000-1 - Tlačené knihy, brožúry a letáky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač zdravotníckej publikácie
Funkcia
Zdravotnícka ročenka Slovenskej republiky 2019
Incidencia zhubných nádorov v SR 2012
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zdravotnícka ročenka Slovenskej republiky 2019 ks 200
Incidencia zhubných nádorov v SR 2012 ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zdravotnícka ročenka Slovenskej republiky 2019 Počet ks.: 200, Formát publikácie: B5, Farba: obalka: 4/0 + lamino matt, vnútro: 4/4 Väzba: V2 lepená, Papier: obalka: 300g ONM, vnútro: 90g BO, Počet strán strán 246 + 2 str. (obálka),
pokračovanie Chrbátik obálky 13cm, Do ceny zahrnúť: Poskytnutie prvého nátlačku na skontrolovanie tlače, dodanie do sídla objednávateľa
Incidencia zhubných nádorov v SR 2012 Počet ks: 100, Formát publikácie: A4, Farba: obalka: 4/0 + lamino matt, vnútro: 4/4Väzba: V2 lepená, Papier: obalka: 300g ONM, vnútro: 90g BO, Počet strán strán 212 + 2 str. (obálka),
pokračovanie Chrbátik obálky 13cm, Do ceny zahrnúť: Poskytnutie prvého nátlačku na skontrolovanie tlače, dodanie do sídla objednávateľa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Výsledkom VO bude Zmluva o poskytovaní služieb
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Do ceny zahrnúť: Poskytnutie prvého nátlačku na skontrolovanie tlače, dodanie do sídla objednávateľa
Záruka 24 mesiacov
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite, funkčnej špecifikácii predmetu zákazky, technickej špecifikácii predmetu zákazky a technickým vlastnostiam.
Doba dodania do 14 pracovných dní
Požaduje sa predložiť rozpis jednotkových cien na predmet zákazky do 3 dní od uzatvorenia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lazaretská 26, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

10.03.2021 14:28 — 30.03.2021 14:28

300,00 ks

3 600,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.03.2021 14:48

08.03.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.03.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 173
 65
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.03.2021 14:55 - Vstupná ponuka 3 410,00 € Cena s DPH
02.03.2021 09:14 - Najvýhodnejšia ponuka 2 560,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS