• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.03.2021 15:58
  •    Predkladanie ponúk
    09.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.03.2021 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.03.2021 11:30

Detail zákazky Z20213825

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.03.2021 15:58
  •    Predkladanie ponúk
    09.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.03.2021 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.03.2021 11:30

Základné údaje

Z20213825

OF-230856

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5573031

Objednávateľ

31753604

Štátny geologický ústav Dionýza Štúra

Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK

Dodávateľ

46010301

ACTE, s. r. o.

Kopčianska 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika

počítačové vybavenie, hardvér

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30214000-2 - Pracovné stanice
  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 48820000-2 - Servery
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 30237200-1 - Príslušenstvo počítačov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výpočtová technika
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka výpočtovej techniky a príslušenstva (hardvér) v rámci schválených projektov (Projekt 1 a Projekt 2).
Predmet zákazky pozostáva z dodania výpočtovej techniky a príslušenstva (hardvér) pre potreby predmetných projektov podľa špecifikácie verejného obstarávateľa ako objednávateľa a v požadovanom množstve. Predmet zákazky bude dodaný do priestorov objednávateľa v Bratislave a v Spišskej Novej Vsi .
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
I. Výpočtová technika pre Projekt 1 pre Miesto plnenia 1: komp. 1
1. PC zostava ks 2
2. Monitor ks 2
3. Tlačiareň ks 2
II. Výpočtová technika pre Projekt 2 pre Miesto plnenia 2: kompl. 1
1. Server ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
I. Výpočtová technika pre Projekt 1 pre Miesto plnenia 1:
1. PC zostava Minimálne parametre: Počítač (prevedenie veža, samostatne stojaci), 1x CPU s počtom 6 jadier (s hodnotou Benchmark podľa PassMark 8900) a príslušne vyhovujúcou základnou doskou.
.pokračovanie Inštalovaná operačná pamať 8GB, pevný disk 256 GB SSD a optická mechanika DVD.
.pokračovanie Grafická karta s výstupom HDMI alebo DVI alebo DisplayPort, sieťová karta RJ45 a zvuková karta integrované na základnej doske.
.pokračovanie Možnosť pripojenia cez univerzálne zbernice USB 2.0 a USB 3.0.
.pokračovanie Klávesnica so slovenskou lokalizáciou a myš súčasťou dodávky.
.pokračovanie Predinštalovaný 64 bitový profesionálny operačný systém najnovšej verzie v slovenskom jazyku s integrovanou funkciou šifrovania dát (jednotiek), možnosťou pripojenia k doméne
.pokračovanie a umožňujúci prístup k počítaču z iného počítača pomocou vzdialenej pracovnej plochy.
2. Monitor Minimálne parametre: Monitor LCD (rovné prevedenie), displej typu IPS s uhlopriečkou 27", rozlíšenie Full HD 1920x1080 pixelov s pomerom strán 16:9.
.pokračovanie Typ pripojenia musí byť kompatibilný s výstupom grafickej karty počítačovej zostavy špecifikovanej v opise predmetu položky č. 1 PC zostava.
.pokračovanie Vstavané reproduktory, pripojovacie káble súčasťou dodávky.
3. Tlačiareň Minimálne parametre: Laserová čiernobiela tlačiareň A4.
.pokračovanie Rozlíšenie tlače 600x600 dpi, rýchlosť tlače 22 str./min., vstupný zásobník na 150 listov, výstupný zásobník na 100 listov, možnosť pripojenia cez USB a WiFi.
II. Výpočtová technika pre Projekt 2 pre Miesto plnenia 2:
1. Server Minimálne parametre: Server (prevedenie do 19" racku, maximálna výška 2U), 2x CPU s hodnotou Benchmark podľa PassMark 24000 s počtom 8 jadier na jeden procesor a príslušne vyhovujúcou základnou doskou
.pokračovanie Nainštalovaná operačná pamäť 256 GB s funkciou detekcie a opravy multibitových chýb, nainštalované pevné disky SAS s celkovou kapacitou 48 TB (minimálny počet diskov 6 ks),
.pokračovanie možnosť rozšírenia o 2 ks diskov SSD M.2 nainštalovaných priamo na základnej doske, diskový radič 12 Gbps SAS s podporou RAID 0, 1, 10 , 5, 50, 6, 60 a JBOD, štvorportový 1Gb sieťový adaptér RJ45,
.pokračovanie integrovaná grafická karta a 2 ks redundantných zdrojov 750 W vymeniteľných za chodu. Správa a manažment formou vzdialenej grafickej konzoly s možnosťou štartu, reštartu a vypnutia servera
.pokračovanie prostredníctvom siete LAN a nezávisle od operačného systému, manažment hardvéru vrátane nastavenia RAID úrovni lokálnych diskov.
.pokračovanie Súčasťou dodávky je serverový OS najnovšej verzie - licencovaný podľa počtu jadier, neobmedzeným počtom licencií pre virtuálne stroje a možnosťou vytvorenia neobmedzeného množstva Hyper-V kontajnerov.
.pokračovanie Inštalácia a konfigurácia operačného systému vrátane konfigurácie a pripojenia na záložný zdroj.
.pokračovanie Inštalačný kit do racku vrátane koľajníc a ramena pre organizáciu káblov (rail kit + arm kit), pripájacie káble a ďalší spotrebný materiál je súčasťou dodávky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom dodania predmetu zákazky /miestom plnenia predmetu zmluvy/ sú prevádzky objednávateľa. Predmet zmluvy zahŕňa 2 rôzne miesta plnenia. Miesta plnenie predmetu zmluvy sú nasledovné: Miesto plnenia 1 /Košický kraj, okres Spišská Nová Ves, obec Spišská Nová Ves/, Miesto plnenia 2 /Bratislavský kraj, okres Bratislava, obec Bratislava-Staré mesto/.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia /ak je uplatniteľné/. Pre položku 1 Server Projektu 2 je požadovaná inštalácia zariadenia, odskúšanie a uvedenie do prevádzky.
Všetko vybavenie musí byť nové, nepoužité a nerepasované. Nesmie vykazovať zjavné ani skryté vady. Vybavenie musí byť použiteľné na daný účel a musí spĺňať požiadavky v súlade s konkrétnou špecifikáciou určenou verejným obstarávateľom ako objednávateľom. Spolu s vybavením bude dodaná všetka potrebná dokumentácia v slovenskom jazyku, najmä manuál, návody na použitie a údržbu predmetu zákazky, príp. príručka definujúca podmienky a spôsob používania.
Objednávateľ si vyhradzuje právo fyzickej kontroly dodávaného tovaru pri prevzatí.
Ceny jednotlivých položiek predmetu zmluvy budú zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy na miesto dodania, vrátane dopravy a vyloženia tovaru v danom miestach plnenia, inštalácie (ak je uplatniteľné) a ďalších súvisiacich nákladov spojených s dodaním predmetu zmluvy.
Záručná doba: V zmysle platnej legislatívy (24 mesiacov) resp. do záručnej doby stanovenej výrobcom daného zariadenia, v prípade ak výrobca daného zariadenia poskytuje dlhšiu záručnú dobu.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia Zmluvy. Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy, teda ešte pred samotným plnením Zmluvy, predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v Zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia Zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia Zmluvy. Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy, teda ešte pred samotným plnením Zmluvy, predložiť objednávateľovi návrh na plnenie predmetu zmluvy vrátane špecifikácie jednotlivých položiek predmetu zmluvy (špecifikácia tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, ak je uplatniteľné) preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov.
Požaduje sa, aby dokumenty (aktualizovaný rozpočet, návrh na plnenie predmetu zmluvy, faktúra a dodací list), predložené dodávateľom obsahovali aj uvedenie čísla Zmluvy a čísla/kódu a názvu súvisiacich projektov, ktoré budú dodávateľovi oznámené do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) od uzavretia Zmluvy.
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní (pondelok - piatok) odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve, alebo
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie Zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od Zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou.
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a osobitných súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Platby za plnenie predmetu zmluvy sa budú uskutočňovať po protokolárnom dodaní predmetu zmluvy objednávateľovi a to na základe dodávateľom vystavenej faktúry resp. faktúr doručenej objednávateľovi pričom súčasťou faktúry bude aj dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia Zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy.
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 7 dní od uzatvorenia Zmluvy.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením Zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od Zmluvy.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota .pokračovanie Súčasťou dodávky je serverový OS najnovšej verzie - licencovaný podľa počtu jadier, neobmedzeným počtom licencií pre virtuálne stroje a možnosťou vytvorenia neobmedzeného množstva Hyper-V kontajnerov.
Navrhnutá hodnota .pokračovanie Súčasťou je najnovší serverový OS - licencovaný podľa počtu jadier, neobm. počtom licencií pre virt. stroje /typu Datacenter alebo ekviv/ a možnosťou vytvorenia neobmedz. množ. Hyper-V kontajnerov

Upresnenie pre jednoznačné pochopenie zadania

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota .pokračovanie Súčasťou dodávky je serverový OS najnovšej verzie - licencovaný podľa počtu jadier, neobmedzeným počtom licencií pre virtuálne stroje a možnosťou vytvorenia neobmedzeného množstva Hyper-V kontajnerov.
Navrhnutá hodnota .pokračovanie Súčasťou dodávky je serverový OS najnovšej verzie - licencovaný podľa počtu jadier, neobmedzeným počtom licencií pre virtuálne stroje a možnosťou vytvorenia neobm. množ. Hyper-V kont /akademická lic/

SW Server OS môže byť akademická alebo komerčná licencia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

19.03.2021 08:00 — 02.04.2021 16:00

2,00 komplet

18 112,32

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.03.2021 15:58

09.03.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.03.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 639
 55
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.03.2021 17:55 - Vstupná ponuka 18 000,00 € Cena s DPH
08.03.2021 13:11 - Najvýhodnejšia ponuka 17 990,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS