• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.03.2021 12:37
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2021 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2021 11:10

Detail zákazky Z20213806

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.03.2021 12:37
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2021 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2021 11:10

Základné údaje

Z20213806

OF-229429

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5565660

Objednávateľ

35971126

Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK

Dodávateľ

51835827

BLUEMED s.r.o.

Nevädzová 17211/6E, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ultrazvukový prístroj pre účely cievnej chirurgie

ultrazvuk, sonograf

  • 33112000-8 - Echo, ultrazvukové a dopplerovské zobrazovacie zariadenia
  • 33124120-2 - Diagnostické ultrazvukové prístroje

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ultrazvukový prístroj pre účely cievnej chirurgie
Funkcia
Digitálny ultrazvukový prístroj pre komplexné potreby cievnej chirurgie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet aktívnych rovnocenných konektorov elektronicky pripínateľných pre trvalé pripojenie snímacích sond ks 4
Minimálna zobrazovacia hĺbka cm 0 1
Maximálna zobrazovacia hĺbka cm 33
LCD monitor s vysokým rozlíšením min. 1920x1080 umiestnený na flexibilnom ramene s uhlopriečkou palec 21
Dynamický rozsah prístroja dB 280
Minimálna frekvencia prístroja MHz 0 1
Maximálna frekvencia prístroja MHz 18
Pozorovacie uhly monitora horizontálne aj vertikálne stupeň 170
Ovládanie pomocou dotykového LCD panelu o uhlopriečke palec 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Digitálne širokopásmové tvarovanie ultrazvukového lúča áno
Stranovo a výškovo nastaviteľná užívateľská klávesnica áno
B- mód áno
M-mód áno
Farba (CFM)mód áno
B-mód + automatická optimalizácia obrazu áno
Výkonný doppler (PDI) áno
Pulzový doppler (PWD) áno
kódová harmonické zobrazenie áno
Zobrazenie krvného toku nezávislé na uhloch ciev voči sonde, zobrazujúci reálnu hemodynamiku prietoku áno
Zoom a zoom s vysokým rozlíšením áno
Automatická optimalizácia obrazu (B-mód, CFM, automatické „obkresľovanie“ dopplerovskej krivky s možnosťou voľby na živom obraze ako aj na zmrazenom snímku) áno
Software pre redukciu ultrazvukových speklov s možnosťou nastavenia viacerých úrovní áno
Systém podporuje pripojenie matrix sond a Single Crystal sond áno
Software pre compoundné čiže viacuhlové zobrazenie s možnosťou nastavenia úrovne vo viacerých krokoch áno
Automatické dopplerovské výpočty v reálnom čase, trapezoidné zobrazenie na lineárnych sondách áno
Softvér pre vizualizáciu ihly s možnosťou samostatného „Gain“ pre ihlu a s možnosťou nastavenia hrúbky zobrazenia ihly v tkanive áno
Možnosť ukladania dát v digitálnom formáte s možnosťou nasledovnej úpravy parametrov dát (počet snímok za sekundu, gain, rozmery, rýchlosti, časovú základňu), ktoré zachovávajú pôvodné parametre nasnímaného obrazu a umožňujú dodatočné merania a analýzy i z uložených dát na konzole áno
Pamäťová slučka s vysokou kapacitou s následnou možnosťou úpravy uložených parametrov áno
Pevný disk HDD s dostatočnou kapacitou na archiváciu snímok a pre pacientský archív áno
Čiernobiela digitálna termotlačiareň áno
Pripojenie prenosných médií cez USB rozhranie priamo na prístroji áno
Možnosť rozšírenia prístroja o softvér pre Shear Wave Elastografiu áno
DICOM licencia áno
Možnosť rozšírenia prístroja o softvér pre kódované kontrastné vyšetrenia áno
Možnosť rozšíerenia o intraoperatívnu lineárnu sondu tzv. „hokejku“ áno
 2. Doplnková výbava a príslušenstvo- sondy
Funkcia
Multifrekvenčná konvexná sonda pre komplexné abdominálne vyšetrenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Frekvenčný rozsah MHz 2-5
Počet elementov ks 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
možnosť viacnásobnej fokusácie áno
 3. Doplnková výbava a príslušenstvo- sondy
Funkcia
Multifrekvenčná lineárna sonda pre zobrazenie periférne uložených ciev
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Frekvenčný rozsah: MHz 4-15
Počet elementov ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
možnosť viacnásobnej fokusácie áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušeniezmluvných povinností dodávateľa.
2. Požaduje sa jednorazové dodanie nového, nepoužívaného a nerepasovaného prístroja, v stanovenej lehote plnenia predmetu Zmluvy, v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 15:30 hod,  do sídla objednávateľa na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením,  po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. 5 pracovných dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní,
s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky (ak bola vystavená), číslo zmluvy, ŠUKL kód (ak je to relevantné), MZ SR kód (ak je to relevantné), jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH.
3. V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EU (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: - kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, - údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený).
4. Súčasťou dodania zariadenia a/alebo služieb je povinnosť dodávateľa odovzdať objednávateľovi aj:- zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy,- kontaktné údaje na Klientske pracovisko dodávateľa - tzv. "Hotline",  "Helpdesk", "Call centrum" pre potreby plnenia zmluvy.
5. Objednávateľ zabezpečí za účelom prevzatia zariadenia prístup pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutný na vyloženie, kompletizáciu a inštaláciu zariadenia.
6. Prevzatie dodaného zariadenia je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. V prípade uplatnenia oprávnenej výhrady objednávateľa pri dodaní zariadenia, ostáva zariadenie vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni objednávateľovi zariadenie riadne prevziať. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo vždy až po zaplatení celej odplaty za plnenie dohodnutej v zmluve.
7. Súčasťou záväzku dodávateľa je zároveň poskytnutie písomných, Súčasťou záväzku dodávateľa je zároveň poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie zariadenia na stanovený účel, a to najmä, no nie len výlučne:  návod na použitie zariadenia v slovenskom jazyku (resp. v českom jazyku), záručný list, preberací (akceptačný) protokol, inštalačný  protokol, protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou prístroja.
8. Dodávateľ je povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom.
9. Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie.
10. Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služieb je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služieb najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutia služieb.
11. Požaduje sa splatnosť faktúry do 60 dní odo dňa poskytnutia plnenia predmetu Zmluvy. Tieto podmienky majú prednosť pre ustanoveniami Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
12. Kúpna cena zariadenia zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t.j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania, dopravu dodávateľa do miesta poskytnutia služby a späť, ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s  dodaním objednaného zariadenia a/alebo poskytnutím služieb objednávateľovi, uvedením zariadenia do prevádzky (inštaláciou),  zaškolením obsluhy, poskytnutím užívateľskej dokumentácie, poskytnutím hardvéru a licencie k nim, prevodom vlastníctva k zariadeniu na objednávateľa, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste inštalácie.
13. Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky a všetky jeho súčasti komplexnú záruku v trvaní 24 mesiacov odo dňa, kedy je zariadenie uvedené do prevádzky. Uvedenie zariadenia do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t.j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia.
14. Uvedená záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu, po ktorú nemohlo byť zariadenie využívané na účel, na ktorý je určený a to z dôvodov na ktoré sa vzťahuje záruka.
15. Komplexná záruka predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny zariadenie vykonávať dodávateľ autorizovaným servisom po dobu trvania záručnej doby na zariadení za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a za účelom udržania všetkých  parametrov uvedených v technickej špecifikácií zariadenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade potreby vyžiadať od dodávateľa predloženie dokladu, prostredníctvom ktorého preukáže oprávnenosť vykonávať autorizovaný servis. Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne:
oprava vád a porúch zariadenia, t.j. uvedenie zariadenia do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom,
dodávka a výmena všetkých potrebných náhradných dielov a súčiastok v prípade ich poruchy, ktoré sami o sebe majú kratšiu dobu životnosti, alebo kratšiu záručnú dobu, ako je záručná doba poskytovaná dodávateľom,
v prípadoch, ak je to relevantné, vykonanie štandardných vylepšení zariadenia odporúčaných a predpísaných výrobcom zariadenia podľa rozhodnutia dodávateľa, vrátane vykonania servisných aktualizácií, t.j. servisný update softwarového vybavenia zariadenia, zároveň sa vyžaduje k splneniu uvedenej povinnosti poskytnutie súčinnosti objednávateľa,
dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke zariadenia, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu, náplní a náhradných dielov,
v prípadoch ak je to relevantné, vykonanie validácií a kalibrácií zariadenia (resp. jeho relevantných častí) s periodicitou podľa odporučenia výrobcu zariadenia, min. však jedenkrát ročne,
vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok vo výrobcom predpísanom rozsahu a intervale podľa servisného manuálu, min. však jedenkrát ročne, pričom poslednú takúto kontrolu je dodávateľ povinný vykonať mesiac pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstrániť všetky zistené vady a nedostatky s výnimkou vád uvedených v bode 21. Zmluvy,
vykonanie ďalších servisných úkonov a činností predpísaných príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami,
práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa z a do miesta inštalácie zariadenia v rámci zabezpečenia záručného servisu,
vykonanie akýchkoľvek neplánovaných opráv a údržby, ktoré nevyplývajú zo servisného plánu výrobcu zariadenia, ak takáto oprava je nevyhnutná za účelom zabezpečenia prevádzky zariadenia, vrátane generálnej opravy,
technická telefonická podpora a zároveň poradenstvo pri prevádzkovaní zariadenia prostredníctvom klientského pracoviska dodávateľa denne 24/7, pričom dodávateľ musí garantovať funkčnosť a prevádzku tohto klientskeho pracoviska.
16. Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí na zariadení počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi prostredníctvom klientského pracoviska dodávateľa. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je telefónna linka, za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľa a jeho evidencia.
17. Servisný technik dodávateľa je povinný nastúpiť na odstránenie vady v mieste inštalácie zariadenia do 24 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa.
18. V prípade, ak to povaha zariadenia umožňuje, dodávateľ je povinný zabezpečiť odstránenie vady / poruchy pomocou vzdialeného prístupu. Dodávateľ je oprávnený začať odstraňovať vadu formou vzdialeného prístupu v lehote najneskôr do 12 hodín od nahlásenia v pracovný deň medzi 7:00 a 16:00 hod., resp. do 12:00 hod. nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ vada bola nahlásená po 16:00 hod. pracovného dňa alebo počas mimopracovného dňa.
19. Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 72 hodín, oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 96 hodín, resp. v závažných prípadoch v termíne po dohode s dodávateľom.
20. Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie vady a túto vadu odstrániť a uviesť zariadenie do bežnej prevádzky v lehotách vyššie uvedených. V prípade nedodržania niektorej z uvedených lehôt, má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa za každé jedno porušenie zmluvnú pokutu za nedodržanie lehôt spojených so zárukou v nasledujúcej výške:
nedodržanie lehoty príchodu servisného technika alebo nezačatie odstraňovania vady formou vzdialeného prístupu: 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa, nedodržanie lehoty na odstránenie vady: 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa.
21. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu.
22. Ak počas trvania záručnej doby, dôjde k vade, ktorá nespadá pod záručný servis, dodávateľ poskytne objednávateľovi telefonické poradenstvo, ktoré zahŕňa telefonické konzultácie pri riešení incidentov a problémov a hľadania riešenia pre odstránenie problému. V prípade, ak by objednávateľ ani po telefonickom riešení problému, nevedel tento problém odstrániť, dodávateľ zabezpečí vyslanie servisného technika do miesta inštalácie zariadenia, pričom servisný zásah je do jednej hodiny od nastúpenia na odstránenie problému poskytovaný bezplatne vrátane dopravy do/z miesta inštalácie zariadenia.
23. V prípade, ak servisný zásah trvá dlhšie ako jednu hodinu od nástupu a súčasne sa nejedná o vadu spadajúcu pod záručný servis, je dodávateľ oprávnený si účtovať cenu servisnej hodiny za každú ďalšiu hodinu trvania servisného zásahu vrátane do/z  miesta inštalácie zariadenia, maximálne však 65 EUR bez DPH za každú ďalšiu hodinu.
24. Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby servisu a údržby zariadenia budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám objednávateľa. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností.
25. V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu (trhu krajín EÚ) existuje cena (ďalej "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
26. V prípade, že dodávateľ zľavu podľa predchádzajúceho bodu neposkytne do 60 dní od doručenia písomnej výzvy objednávateľa, bude sa takéto konanie dodávateľa považovať za porušenie jeho zmluvných povinností, pričom objednávateľ je oprávnený uplatniť si z tohto titulu u dodávateľa zmluvnú pokutu stanovenú vo výške zisteného rozdielu, t.j. rozdielu medzi poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
27. Požaduje sa, aby dodávateľ v čase predloženia ponuky a zároveň počas trvania zmluvy bol oprávnený na poskytnutie plnenia predmetu zákazky.
28. Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. účinného od 1. februára 2017 zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní. 10. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora.
29. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, predávajúci nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je neplatné. Súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
30. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Bližšie informácie sú uvedené na webovom sídle verejného obstarávateľa.
31. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ:
ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, - vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, - vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
32. Pri komunikácii bude objednávateľ postupovať v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Možnosť ukladania dát v digitálnom formáte s možnosťou nasledovnej úpravy parametrov dát (počet snímok za sekundu, gain, rozmery, rýchlosti, časovú základňu), ktoré zachovávajú pôvodné parametre nasnímaného obrazu a umožňujú dodatočné merania a analýzy i z uložených dát na konzole áno
Navrhnutá hodnota Možnosť ukladania dát v digitálnom formáte na dodatočné merania a analýzy i z uložených dát na konzole áno

Jeden z diskriminačných parametrov. Tento parameter je účelový a slúži v kombinácii s ostatnými na vylúčenie konkurencie.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Softvér pre vizualizáciu ihly s možnosťou samostatného „Gain“ pre ihlu a s možnosťou nastavenia hrúbky zobrazenia ihly v tkanive áno
Navrhnutá hodnota Softvér pre vizualizáciu ihly áno

Tento parameter je účelový a slúži v kombinácii s ostatnými na vylúčenie konkurencie.

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Počet elementov ks 1000
Navrhnutá hodnota Počet elementov ks 128

Tento parameter je účelový a slúži v kombinácii s ostatnými na vylúčenie konkurencie.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota Frekvenčný rozsah: MHz 4-15
Navrhnutá hodnota Frekvenčný rozsah: MHz 5-14

Kombinácia parametrov lineárnej sondy uprednostňuje jediného uchádzača a slúži na vvlúčenie konkurencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

18.03.2021 00:00 — 31.05.2021 23:59

1,00 ks

46 870,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.03.2021 12:37

05.03.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.03.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 367
 28
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.03.2021 14:22 - Vstupná ponuka 46 870,00 € Cena bez DPH
04.03.2021 17:14 - Najvýhodnejšia ponuka 46 750,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS