• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.03.2021 11:30
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2021 12:50

Detail zákazky Z20213769

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.03.2021 11:30
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2021 12:50

Základné údaje

Z20213769

OF-231749

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5558939

Objednávateľ

17316219

Geodetický a kartografický ústav Bratislava

Chlumeckého 4, Bratislava, 82745, SVK

Dodávateľ

35728531

InterWay, a. s.

Stará Vajnorská 21, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poskytovanie služieb podpory a prevádzky

správa

  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Poskytovanie služieb podpory a prevádzky
Funkcia
Rozsah požadovanej podpory:
• Reaktívna podpora pre nižšie uvedený HW a SW - požadovaná je SLA 24x7, 15 minút potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah, nástup na riešenie v mieste inštalácie do 4 hodín - musí byť súčasťou zmluvy a zahrnuté v mesačných paušálnych službách
• Proaktívna podporu s nasledovnými parametrami - pravidelné kvartálne aktualizácie pre vybrané oblasti po dohode s objednávateľom - kontrola logov jednotlivých zariadení (viď. nižšie) a proaktívne riešenie vznikajúcich problémov - min. 6MD mesačne - musí byť súčasťou zmluvy a zahrnuté v mesačných paušálnych službách
• Zmenové požiadavky - požadované SLA 9x5, 15 minút potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah, nástup na riešenie v mieste inštalácie do 6 hodín - min. 5MD mesačne - musí byť súčasťou zmluvy a zahrnuté v mesačných paušálnych službách
• Iné odporúčania pre optimalizáciu infraštruktúry - Objednávateľ očakáva proaktívne návrhy pre optimalizáciu infraštruktúry - podľa požiadaviek Objednávateľa - musí byť súčasťou zmluvy a zahrnuté v mesačných paušálnych službách
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadovaná podpora pre nasledovné zariadenia/oblasti:
• Podpora virtuálnej infraštruktúry - 2x vCenter server - 26 vSphere host server v členení do datacentier, klastrov, skupín s obmedzenými zdrojmi, podpora min. 500 VM
• Podpora SAN infraštruktúry - Požadovaná podpora je pre 4x SAN switche na platforme Cisco MDS
• Podpora LAN infraštruktúry - Požadovaná podpora je pre 2x Cisco Nexus
• Podpora diskových polí: Požadovaná podpora je pre nasledovné typy diskových polí - 1x Netapp FAS series, - 1x HP 3PAR, - 2x HP P2000, - 1x IBM DS
• Podpora web publishing/LB zariadení - Požadovaná podpora pre F5 Big IP klaster, podpora ASM a APM pre publikovanie aplikácií
• Podpora operačných systémov - OS Windows (Server 2003 – 2012R2) - OS Linux (rôzne distribúcie)
• Podpora vybraných aplikácií - Požadovaná podpora pre MS Exchange ( verzia 2010 a novšie) - Požadovaná podpora pre MS SQL servre (po úroveň aplikácie, za databázy a obsah jednotlivých databáz zodpovedajú aplikační správcovia) - Požadovaná podpora pre MS AD (verzie min. 2008 a novšie), požadovaná podpora bezpečnostných nástrojov pre ochranu prístupov.
• Podpora SOPHOS Security Appliance v režime vysokej dostupnosti (HA) vrátane integrovanej funkcionality systému VPN koncentrátor s dvojfaktorovou autentifikáciou
• Podpora zálohovania - Požadovaná je podpora pre Veeam Backup and Replication min. verzia 7 a novšie, - IBM Tivoli Storage Manager
• Zabezpečenie plynulej prevádzky a ďalšieho rozvoja informačných systémov využívajúcich softvérové i inžinierované HW-SW prostredie Oracle (SW min. 11g, HW ExaData min. X8) nad rámec služieb podpory samotnej DB Oracle platformy v rozsahu: - Operatívna pomoc pri riešení problémov a otázok, objasnenie dokumentácie Oracle v kontexte nasadených informačných systémov Objednávateľa - Sledovanie aktuálneho vývoja a rozvoja produktov. Sprostredkovanie oznámenia o rozšírenej a novej funkčnosti produktov a technológií v kontexte nasadených informačných systémov
- Sledovanie bezpečnostných oznámení a dostupnosť opráv pre nasadené moduly Oracle a ich relevantnosť pre projekty Objednávateľa - Technická a konzultačná pomoc pri problémoch a otázkach vzniknutých medzi zhotoviteľom aplikačného programového vybavenia a poskytovateľom podpory DB platformy - Podpora pri stanovení diagnostiky, pomoc a konzultácie pri analýze problému a súčinnosť pri riešení vzniknutého problému ešte pred samotným nahlásením poskytovateľovi podpory DB platformy. - Konzultácie pri riešení problémov vyskytujúcich sa v aktuálne podporovaných produktoch
- Konzultačná podpora pri licenčnom manažmente platformy DB Oracle, validáciu a sledovanie súladu navrhovanej technickej architektúry od zhotoviteľov aplikačného programového vybavenia
• Podpora pri prístupe a získavaní informácií k produktom Oracle: - Presun technických znalosti na Objednávateľa, vrátane technických pokynov, návrhov inovačných riešení a doporučení - Transfer znalostí a informácií o vývoji produktov Oracle platformy, ich životného cyklu a súvisiacich oznámení o plánovanom zastavení vývoja a ukončení podpory - Získavanie podobností o známych problémoch vrátane náhradných riešení v kontexte nasadených informačných systémov Objednávateľa
- Sprostredkovanie informácií a článkov s relevantnými technickými informáciami a odovzdanie znalostí zástupcom Objednávateľa - Konzultačná podpora v oblasti licenčnej politiky ako aj licenčného auditu DB platformy
Požadovaný projektový manažment a evidencia:
• riadenie a koordinácia projektového tímu vo fáze preberania podpory ako aj vo fáze poskytovania podpory,
• pravidelné stretnutia pracovnej skupiny min. 1x mesačne,
• evidenciu zásahov na on-line portáli - s oddelenými a zabezpečenými prístupmi pre pracovníkov Objednávateľa minimálne ssl a overovaním menom a heslom, - so sledovaním statusu, časov otvorenia, prijatia a vyriešenia incidentu, - s reportingom vykonaných činností a automatickou e-mailovo notifikáciou na definovaných riešiteľov
• eskalačné procedúry pri nedodržaní časov reakcie a vyriešenia incidentu,
• komunikačné a sociálne schopnosti na vysokej úrovni,
• reporting o vykonaných aktivitách podliehajúci akceptácii Objednávateľa 1x mesačne,
• reporting využívania HW zdrojov infraštruktúry - na vyžiadanie objednávateľa, min. však 1x štvrťročne.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1/ Vyžaduje sa aby súvisiace služby boli poskytované dodávateľom, ktorý je držiteľom certifikátov/osvedčení na riadenia kvality ISO 9001 a ISO 27001 a výrobcu na VMware v nasledujúcom rozsahu:
• VCP6 - min. 4 pracovníci, pre VTSP SV - min. 1 pracovník, pre VTSP NV - min. 1 pracovník, pre VTSP BC - min. 1 pracovník a pre výrobcu na NetApp v rozsahu min. 2 pracovníci pre NCDA, min. 2 pracovníci pre NCIE a min. 1 pracovník pre NATSP,
• pre výrobcu Microsoft: Microsoft Certified Technology Specialist – min. Microsoft Exchange Server 2010 Configuration - min. 1 pracovník, Microsoft Certified Technology Specialist Windows Server 2008 Active Directory Configuration - min. 1 pracovník, MCITP - Enterprise Messaging Administrator minimálne pre Exchange 2010 - min. 1 pracovník, MCSA - Windows Server pre minimálne 2008 - min. 1 pracovník, Microsoft Certified Technology Specialist Windows Server min. 2008 Applications Infrastructure Configuration - min. 1 pracovník,
Microsoft Certified Technology Specialist Windows Server min. 2008 Network Infrastructure - min. 1 pracovník,
• pre výrobcu Veeam: VMTSP min. ver.7 – min. 1 pracovník, - VMSP min. ver. 7 - min. 1 pracovník, VMCE min. ver. 9 - 1 pracovník,
• pre výrobcu IBM: IBM TSM 7.1.1. Administrator – min. 1. pracovník, IBM TSM 7.1.1 Deployment Professional – min. 1 pracovník,
• pre výrobcu F5: F5 BIG-IP Certified Administrator min. 1 pracovník, F5 Certified Technology Specialist Local Traffic Manager min. 1 pracovník, F5 Certified Technology Specialist Application Security Manager min. 1 pracovník
• pre výrobcu SOPHOS: Sophos Certified Engineer min. 2 pracovníci,
• Oracle - Oracle Gold Partner vrátane PSA oprávnenia – certifikácia zmluvného dodávateľa na úrovni spoločnosti - General Product Support Specialist – min. 1 pracovník - Oracle Certified Expert, Oracle RAC and Grid Infrastructure Administrator (min. 11g) – min. 1 pracovník - Oracle DB Security Certified Implementation Specialist (min. 11g) – min. 1 pracovník - Oracle DB Certified Professional (min. 11g) – min. 1 pracovník - Oracle Linux Certified Implementation Specialist – min. 1 pracovník,
• Projektový manažment - Na základe metodického pokynu Ministerstva financií Slovenskej republiky č. MF/28999/2009-132 pre riadenie IT projektov je požadované preukázanie certifikácie Prince2, min. verzie Practicionner – min. 1 pracovník - ITIL ver. 3 – certifikácia pre riadenie IT služieb a procesov prevádzky – min. 1 pracovník.
Dodávateľ sa zaväzuje na požiadanie Objednávateľa uvedené preukázať predložením týchto certifikátov/osvedčení v elektronickej forme. Objednávateľ je oprávnený vyžiadať si aj originál alebo úradne osvedčenú kópiu z uvedených certifikátov v papierovej podobe. Dodávateľ je povinný tieto certifikáty predložiť do 7 dní od doručenia výzvy objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek počas trvania zmluvy overiť skutočnosť, že Dodávateľ disponuje certifikátmi/osvedčeniami uvedenými v predchádzajúcich bodoch. Ak Dodávateľ nepreukáže, že disponuje certifikátmi/osvedčeniami uvedenými v predchádzajúcich bodoch, má Objednávateľ právo vyrubiť Dodávateľovi pokutu vo výške 5000,00 eur a odstúpiť od tejto Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia Zmluvy.
2/ Súčasťou dodávky je pravidelné vykonávanie požadovaných služieb v uvedenom rozsahu v mieste inštalácie.
3/ Dodávateľ sa zaväzuje na požiadanie Objednávateľa osobne prevziať v mieste inštalácie potrebné prístupy, dokumentáciu a oboznámiť sa s infraštruktúrou v rozsahu nevyhnutnom pre plnenie Zmluvy, a to do 3 dní od doručenia výzvy Objednávateľa o pripravenosti infraštruktúry na začatie poskytovania požadovanej podpory. Objednávateľ má právo výzvu doručiť Dodávateľovi písomne alebo v elektronickej forme na e-mailový kontakt Dodávateľa.
4/ Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v špecifikácii predmetu sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
5/ Dodávateľ je v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok povinný uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu v súlade s OPET na účet Objednávateľa v lehote 10-ich kalendárnych dní.
6/ Objednávateľ v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok má právo odstúpiť od Zmluvy.
7/ Konečná suma bude dodávateľovi uhrádzaná čiastkovo na základe pravidelnej mesačnej fakturácie.
8/ Nárok na úhradu faktúry vzniká podpísaním preberacieho protokolu bez výhrad oboma zmluvnými stranami. Súčasťou faktúry bude preberací protokol. Splatnosť faktúry je 30 dní.
9/ Dodávateľ predloží do piatich dní od uzatvorenia zmluvy platný výpis z registra partnerov verejného sektora podľa Zákona č.315/2016 Z.z. účinného od 1.2.2017, ktorým sa zavádza zákaz uzatvorenia zmluvy s úspešným uchádzačom, ktorý nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Výpis predloží Dodávateľ v elektronickej forme na e-mailový kontakt Objednávateľa. Objednávateľ má právo vyžiadať si výpis aj v papierovej forme.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chlumeckého 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

15.03.2021 12:00 — 15.05.2022 11:59

14,00 mesiac

157 080,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.03.2021 11:30

04.03.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.03.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 429
 9
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.03.2021 11:29 - Vstupná ponuka 157 020,00 € Cena s DPH
04.03.2021 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka 156 978,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS