42001315
Národné lesnícke centrum
T.G.Masaryka 22, Zvolen, 96001, SVK
31344381
Europapier Slovensko, s.r.o.
Panónska cesta 40, Bratislava, 85245, SVK
Hygienické potreby
Papierové utierky, kuchynské utierky, toaletný papier
Tovar
|
1. Papierové utierky typ1
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet vrstiev | počet | 2 | ||
| Návin (dĺžka) | meter | 108 | ||
| Šírka | cm | 19 | 20 | |
| Množstvo | ks | 720 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Zloženie | 100% celulóza |
| Stredová dutinka | bez dutinky |
| Farba | biela |
| Vôňa | neparfumované |
|
2. Papierové utierky typ2
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet vrstiev | počet | 2 | ||
| Návin (dĺžka) | meter | 140 | ||
| Šírka | cm | 19 | 20 | |
| Množstvo | ks | 480 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Zloženie | 100% celulóza |
| Stredová dutinka | bez dutinky |
| Farba | biela |
| Vôňa | neparfumované |
|
3. Papierové utierky typ3
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet vrstiev | počet | 2 | ||
| Návin (dĺžka) | meter | 65 | ||
| Šírka | cm | 19 | 20 | |
| Množstvo | ks | 720 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Zloženie | 100% celulóza |
| Stredová dutinka | bez dutinky |
| Farba | biela |
| Vôňa | neparfumované |
|
4. Papierové utierky typ4
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet vrstiev | počet | 2 | ||
| Návin (dĺžka) | meter | 9 | ||
| Šírka | cm | 20 | 23 | |
| Množstvo | ks | 1000 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Zloženie | 100% celulóza |
| Farba | biela |
| Vôňa | neparfumované |
|
5. Toaletný papier typ1
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet vrstiev | počet | 2 | ||
| Návin (dĺžka) | meter | 65 | ||
| Šírka | cm | 9 | 11 | |
| Množstvo | ks | 4800 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Zloženie | 100% celulóza alebo recyklovaný papier |
|
6. Toaletný papier typ2
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet vrstiev | počet | 2 | ||
| Návin (dĺžka) | meter | 100 | ||
| Šírka | cm | 9 | 11 | |
| Množstvo | ks | 2400 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Zloženie | 100% celulóza alebo recyklovaný papier |
| Farba | biela |
| Vôňa | neparfumované |
| Názov |
| Ponuku je potrebné predložiť za celý predmet zákazky, vrátane dopravy, tak ako je uvedený v špecifikácii. V cene musí byť zahrnuté aj balenie, naloženie, dodanie tovaru vrátane dopravy a vynesenie na miesto plnenia určené objednávateľom. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody (RD), s uvedením návrhu na plnenie predmetu zmluvy. |
| Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy (meno, telefón a e-mail) do 2 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody. |
| Realizácia predmetu RD sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok (výziev). Za písomnú formu objednávky sa považuje aj jej elektronická podoba (požaduje sa potvrdenie prevzatia elektronickej objednávky potvrdzovacím e-mailom). |
| Každá čiastková objednávka bude obsahovať objednávaný tovar, množstvo a určenie miesta plnenia, ktorým budú okrem sídla objednávateľa aj vonkajšie pracoviská (spolu 5 rôznych miest dodania v rámci SR). Každé miesto dodania bude mať určenú samostatnú osobu, zodpovednú za prebratie tovaru. |
| Táto rámcová dohoda sa uzatvára na jeden kalendárny rok od okamihu nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
| Uvedené množstvá jednotlivých druhov tovaru sú predpokladané na obdobie 12 mesiacov a nie sú záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu jednotlivých položiek, pri zachovaní jednotkových cien a finančného limitu rámcovej dohody. |
| Periodicita zasielania čiastkových objednávok (výziev): spravidla jedenkrát za týždeň, resp. podľa potrieb verejného obstarávateľa. |
| Lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia ćiastkovej objednávky (výzvy na plnenie) od objednávateľa - do 5 pracovných dní (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), ak sa dodávateľ nedohodne s objednávateľom inak. Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch, v čase od 8.00 hod do 13.30 hod. Dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať /telefonicky/ zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru v dohodnutom mieste dodania tovaru. |
| Odovzdanie a preberanie predmetu plnenia sa uskutoční na základe odovzdávacieho a preberacieho protokolu (resp. dodacieho listu), na znení ktorého sa zmluvné strany dohodnú po nadobudnutí účinnosti RD. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo iných špecifikácií, tento tovar neprevziať. Ak sa takáto situácia zopakuje viackrát po sebe (alebo viackrát v rámci 1 mesiaca, t.j. tri a viackrát), bude sa to považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody. |
| Platba za plnenie bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Každá samostatná čiastková objednávka bude predmetom samostatnej faktúry. |
| Na faktúre žiadame uviesť sumy za jednotlivé položky a sumu celkovú. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. Podkladom fakturácie bude potvrdený a odsúhlasený preberací protokol (dodací list) medzi objednávateľom a dodávateľom, ktorý bude prílohou faktúry. |
| Minimálna výška plnenia na základe samostatnej jednotlivej čiastkovej objednávky je 10 eur. |
| Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek, prostredníctvom svojich poverených zamestnancov kontrolovať kvalitu dodaných tovarov. |
| Objednávateľ je oprávnený, námatkovo, počas plnenia rámcovej dohody (RD) vo vzťahu k určeniu ceny Tovaru pre ktorúkoľvek čiastkovú objednávku požadovať od dodávateľa prehodnocovanie ceny tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu, pričom ak sú ceny na trhu nižšie, než cena určená v zmysle RD, zmluvné strany sú oprávnené určiť cenu pripadajúcu na príslušnú čiastkovú objednávku najviac v sume priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu. Na tieto prípady sa následne budú vzťahovať ustanovenia 16.1.9-16.1.10 Čl. XVI. VZP - 2. časť OPET. |
| Objednávateľ môže nakúpiť od dodávateľa aj iné druhy hygienických potrieb, ktoré má dodávateľ vo svojej ponuke, než sú uvedené priamo v rámcovej dohode. Pri stanovení ceny takého druhu tovaru sa bude primerane postupovať podľa predchádzajúceho ustanovenia. Dodávateľ poskytne objednávateľovi aktuálne cenníky takýchto iných druhov hygienických potrieb (aj prostredníctvom internetovej stránky objednávateľa). |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v rámcovej dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári, verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od rámcovej dohody. |
| Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že v prípade, ak dodávateľ alebo niektorý z členov skupiny dodávateľov bude zaradený na zoznam negatívne hodnotených dodávateľov, môže odstúpiť od zmluvy v súlade s platnými OPET (čl. XVIII., 18.2, písm. e). |
| Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) v súlade s ustanoveniami platného zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. |
| Ukončenie rámcovej dohody pred uplynutím doby, na ktorú bola uzatvorená, t.j. obdobie jedného kalendárneho roka, môže nastať: |
| a) vyčerpaním zazmluvneného finančného rámca, v takom prípade sa zmluva skončí dňom vyčerpania uvedeného finančného limitu, t.j. riadnym splnením všetkých práv a povinnosti zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách, |
| b) odstúpením od rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, v takom prípade ukončenie zmluvy nastane dňom doručenia písomného odstúpenia dodávateľovi, |
| c) odstúpením od rámcovej dohody z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET dodávateľovi v listinnej forme, |
| d) dohodou zmluvných strán, ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy. Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán, |
| e) výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi, a to aj bez uvedenia dôvodov, ukončenie rámcovej dohody podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. |
T. G. Masaryka 22, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 celok
9 637,17
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.03.2021 09:23
04.03.2021 09:30
04.03.2021 09:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 02.03.2021 16:53 - Vstupná ponuka | 9 637,00 | € | Cena bez DPH |
| 03.03.2021 13:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 625,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: