42001315
Národné lesnícke centrum
T.G.Masaryka 22, Zvolen, 96001, SVK
31344381
Europapier Slovensko, s.r.o.
Panónska cesta 40, Bratislava, 85245, SVK
Hygienické potreby
Papierové utierky, kuchynské utierky, toaletný papier
Tovar
1. Papierové utierky typ1
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet vrstiev | počet | 2 | ||
Návin (dĺžka) | meter | 108 | ||
Šírka | cm | 19 | 20 | |
Množstvo | ks | 720 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zloženie | 100% celulóza |
Stredová dutinka | bez dutinky |
Farba | biela |
Vôňa | neparfumované |
2. Papierové utierky typ2
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet vrstiev | počet | 2 | ||
Návin (dĺžka) | meter | 140 | ||
Šírka | cm | 19 | 20 | |
Množstvo | ks | 480 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zloženie | 100% celulóza |
Stredová dutinka | bez dutinky |
Farba | biela |
Vôňa | neparfumované |
3. Papierové utierky typ3
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet vrstiev | počet | 2 | ||
Návin (dĺžka) | meter | 65 | ||
Šírka | cm | 19 | 20 | |
Množstvo | ks | 720 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zloženie | 100% celulóza |
Stredová dutinka | bez dutinky |
Farba | biela |
Vôňa | neparfumované |
4. Papierové utierky typ4
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet vrstiev | počet | 2 | ||
Návin (dĺžka) | meter | 9 | ||
Šírka | cm | 20 | 23 | |
Množstvo | ks | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zloženie | 100% celulóza |
Farba | biela |
Vôňa | neparfumované |
5. Toaletný papier typ1
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet vrstiev | počet | 2 | ||
Návin (dĺžka) | meter | 65 | ||
Šírka | cm | 9 | 11 | |
Množstvo | ks | 4800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zloženie | 100% celulóza alebo recyklovaný papier |
6. Toaletný papier typ2
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet vrstiev | počet | 2 | ||
Návin (dĺžka) | meter | 100 | ||
Šírka | cm | 9 | 11 | |
Množstvo | ks | 2400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zloženie | 100% celulóza alebo recyklovaný papier |
Farba | biela |
Vôňa | neparfumované |
Názov |
Ponuku je potrebné predložiť za celý predmet zákazky, vrátane dopravy, tak ako je uvedený v špecifikácii. V cene musí byť zahrnuté aj balenie, naloženie, dodanie tovaru vrátane dopravy a vynesenie na miesto plnenia určené objednávateľom. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody (RD), s uvedením návrhu na plnenie predmetu zmluvy. |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy (meno, telefón a e-mail) do 2 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody. |
Realizácia predmetu RD sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok (výziev). Za písomnú formu objednávky sa považuje aj jej elektronická podoba (požaduje sa potvrdenie prevzatia elektronickej objednávky potvrdzovacím e-mailom). |
Každá čiastková objednávka bude obsahovať objednávaný tovar, množstvo a určenie miesta plnenia, ktorým budú okrem sídla objednávateľa aj vonkajšie pracoviská (spolu 5 rôznych miest dodania v rámci SR). Každé miesto dodania bude mať určenú samostatnú osobu, zodpovednú za prebratie tovaru. |
Táto rámcová dohoda sa uzatvára na jeden kalendárny rok od okamihu nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
Uvedené množstvá jednotlivých druhov tovaru sú predpokladané na obdobie 12 mesiacov a nie sú záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu jednotlivých položiek, pri zachovaní jednotkových cien a finančného limitu rámcovej dohody. |
Periodicita zasielania čiastkových objednávok (výziev): spravidla jedenkrát za týždeň, resp. podľa potrieb verejného obstarávateľa. |
Lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia ćiastkovej objednávky (výzvy na plnenie) od objednávateľa - do 5 pracovných dní (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), ak sa dodávateľ nedohodne s objednávateľom inak. Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch, v čase od 8.00 hod do 13.30 hod. Dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať /telefonicky/ zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru v dohodnutom mieste dodania tovaru. |
Odovzdanie a preberanie predmetu plnenia sa uskutoční na základe odovzdávacieho a preberacieho protokolu (resp. dodacieho listu), na znení ktorého sa zmluvné strany dohodnú po nadobudnutí účinnosti RD. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo iných špecifikácií, tento tovar neprevziať. Ak sa takáto situácia zopakuje viackrát po sebe (alebo viackrát v rámci 1 mesiaca, t.j. tri a viackrát), bude sa to považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody. |
Platba za plnenie bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Každá samostatná čiastková objednávka bude predmetom samostatnej faktúry. |
Na faktúre žiadame uviesť sumy za jednotlivé položky a sumu celkovú. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. Podkladom fakturácie bude potvrdený a odsúhlasený preberací protokol (dodací list) medzi objednávateľom a dodávateľom, ktorý bude prílohou faktúry. |
Minimálna výška plnenia na základe samostatnej jednotlivej čiastkovej objednávky je 10 eur. |
Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek, prostredníctvom svojich poverených zamestnancov kontrolovať kvalitu dodaných tovarov. |
Objednávateľ je oprávnený, námatkovo, počas plnenia rámcovej dohody (RD) vo vzťahu k určeniu ceny Tovaru pre ktorúkoľvek čiastkovú objednávku požadovať od dodávateľa prehodnocovanie ceny tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu, pričom ak sú ceny na trhu nižšie, než cena určená v zmysle RD, zmluvné strany sú oprávnené určiť cenu pripadajúcu na príslušnú čiastkovú objednávku najviac v sume priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu. Na tieto prípady sa následne budú vzťahovať ustanovenia 16.1.9-16.1.10 Čl. XVI. VZP - 2. časť OPET. |
Objednávateľ môže nakúpiť od dodávateľa aj iné druhy hygienických potrieb, ktoré má dodávateľ vo svojej ponuke, než sú uvedené priamo v rámcovej dohode. Pri stanovení ceny takého druhu tovaru sa bude primerane postupovať podľa predchádzajúceho ustanovenia. Dodávateľ poskytne objednávateľovi aktuálne cenníky takýchto iných druhov hygienických potrieb (aj prostredníctvom internetovej stránky objednávateľa). |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v rámcovej dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári, verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od rámcovej dohody. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že v prípade, ak dodávateľ alebo niektorý z členov skupiny dodávateľov bude zaradený na zoznam negatívne hodnotených dodávateľov, môže odstúpiť od zmluvy v súlade s platnými OPET (čl. XVIII., 18.2, písm. e). |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) v súlade s ustanoveniami platného zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. |
Ukončenie rámcovej dohody pred uplynutím doby, na ktorú bola uzatvorená, t.j. obdobie jedného kalendárneho roka, môže nastať: |
a) vyčerpaním zazmluvneného finančného rámca, v takom prípade sa zmluva skončí dňom vyčerpania uvedeného finančného limitu, t.j. riadnym splnením všetkých práv a povinnosti zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách, |
b) odstúpením od rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, v takom prípade ukončenie zmluvy nastane dňom doručenia písomného odstúpenia dodávateľovi, |
c) odstúpením od rámcovej dohody z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET dodávateľovi v listinnej forme, |
d) dohodou zmluvných strán, ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy. Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán, |
e) výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi, a to aj bez uvedenia dôvodov, ukončenie rámcovej dohody podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. |
T. G. Masaryka 22, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 celok
9 637,17
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.03.2021 09:23
04.03.2021 09:30
04.03.2021 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.03.2021 16:53 - Vstupná ponuka | 9 637,00 | € | Cena bez DPH |
03.03.2021 13:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 625,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: