• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.03.2021 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2021 09:50

Detail zákazky Z20213746

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.03.2021 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2021 09:50

Základné údaje

Z20213746

OF-231725

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5569428

Objednávateľ

30796482

Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou

Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK

Dodávateľ

45515930

Chromservis SK s.r.o.

Nobelova 34, Bratislava, 836 03, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup spotrebného materiálu do chromatografov GC, GC MS, LCMS Q TOF

spotrebný materiál, chromatografia, injekčné striekačky

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup spotrebného materiálu do chromatografov GC, GC MS, LCMS Q TOF
Funkcia
Spotrebný materiál sa používa na pracoviskách objednávateľa v toxikologických laboratóriách v plynovej a kvapalinovej chromatografii pri analýzach alkoholu, drog, liečiv a ich metabolitov, omamných a psychotropných látok v biologickom materiáli.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Striekačka s fixnou ihlou so šikmo zrezaným hrotom, neplynotesná, určená na manuálne dávkovanie, maximálny dávkovací objem 10uL (26s/51mm/pst2) ks 5
2. Striekačka s vymeniteľnou ihlou, 1BR-7, s maximálnym dávkovacím objemom 1uL, nulovým mŕtvym objemom a ihlou s kónickým hrotom a dĺžkou 100 mm ks 2
3. Striekačka s vymeniteľnou ihlou, 1BR-7BV, s maximálnym dávkovacím objemom 1uL, nulovým mŕtvym objemom a ihlou so šikmo zrezaným hrotom a dĺžkou 100 mm ks 5
4. Striekačka s fixnou ihlou so šikmo zrezaným hrotom, neplynotesná, určená na manuálne dávkovanie, maximálny dávkovací objem 5uL (26s/51mm/pst2) ks 1
5. Striekačka s fixnou ihlou, kónickým hrotom do autosamplera Agilent, 10ul, 23/42 (10F-AG-0,63) ks 4
6. Striekačkové filtre červené 13mm 0,22um, 100ks/bal bal 1
7. SPE kolónky SEPARCOL so sorbentom SI PS; 250mg; 100ks/bal bal 3
8. SPE kolónky SEPARCOL so sorbentom SI C18; 250mg; 100ks/bal bal 5
9. SPE kolónky UCT- Clean SCREEN DAU 150mg/6ml 50ks/bal bal 64
10. SPE kolónky UCT- STYRE SCREEN THC 30um, 100mg/6ml 50ks/bal bal 9
11. SPE kolónky CLEAN SCREEN THC 60A so zmesným sorbentom C8 a NAX, 200mg/6ml, 50ks/bal bal 11
12. Kolonky Strata Screen C 150/6ml, 30ks/bal bal 3
13. SPE kolónky Bond Elut Certify so zmesným sorbentom C8 a SCX (strong cation exchanger), 130mg/10ml, 120um, 50ks/bal bal 13
14. Inserty do širokohrdlých 2ml vialiek 250ul, 5,8x29mm, sklo s plastovými nožičkami 100ks/bal bal 48
15. Uzáver hliníkový krimpovací, s priemerom 20mm bez septa, 500ks/bal bal 1
16. Uzáver hliníkový krimpovací s priemerom 20mm so silikon.septom 3mm, 100ks/bal (PTFE(teflon)/Silikon) bal 204
17.Uzávery magnetické so septom silic.blue/PTFE, k vialkám 20ml so závitom, (18mm, center hole 8mm, w.2mm) 100ks/bal bal 1
18. Septá náhradné do magnet.uzáverov 17mm,( modré silikonové 18mm, hrúb.1,3mm) trasparent.silic.blue/PTF, 100 ks/bal bal 1
19. Uzávery k skrutkov. Širokohrd.vialkám so septom PTFE/Sil. 9mm, modré 100ks/bal bal 37
20. Uzávery skrutkovacie so septom PTFE/sil. Pre úzkohrdlé vialky ND8, viečka čierne 8-425 100ks/bal bal 1
21. Sada čírych širokohrdlých skrutkov.vialiek s obj.2ml a popiskou 12x32mm, ND9 a uzáverov so septom PTFE/silik.100ks/bal bal 5
22. Vialky skrutkovacie širokohrdlé z číreho skla 2ml s popiskou 9-425 certifikované, 12x32mm, 100ks/bal bal 13
23. Reakčné kónické vialky 3,0 ml, do termovapu, manifoldu a derivatizačného boxu, číre sklo, s uzáverom z fenolického plastu so septom PTFE/silikón, ND 20-400, 12ks/bal bal 1
24. Reakčné kónické vialky 5,0 ml, do termovapu, manifoldu a derivatizačného boxu, číre sklo, s uzáverom z fenolického plastu so septom PTFE/silikón, ND 20-400, 12ks/bal bal 2
25. Reakčné kónické vialky 10,0 ml, do termovapu, manifoldu a derivatizačného boxu, číre sklo, s uzáverom z fenolického plastu so septom PTFE/silikón, ND 24-400, 12ks/bal bal 2
26. Septá do 9mm skrutkovacích modrých vrchnákov, PTFE/silik., 100ks/bal ( do širokohrd.vialiek ND 9) bal 14
27. Septá BTO 9mm, predpichnuté červené, Center GUIDE 400st.C Do injekt.GC Varian 50ks/bal bal 2
28. Septá BTO 11mm Ultra LB červené pre GC AGILENT, predpíchnutá, 400°C, 50ks/bal bal 2
29. Ferule pre GC Varian, materiál 60%Vespel+40%grafit, 1/16” Øotvoru 0,4mm (pre kolónu s Ø0,25mm) 10ks/bal bal 1
30. Filament - vysokoteplotné vlákno do iónového zdroja EI GC MS Agilent, ekvivalent k G7005-60061 (špecifický zdroj ion.prúdu pre GCMS AGIL) high temperature El ks 3
31. Filament ASSY Disk, LONG (špecifický zdroj ion.prúdu pre hmotnost.sektromet.dlhý pre GC/MS Varian 4000) ks 2
32. Liner pre GCMS AGIL. (Na spodu zúžený),jednoduchým zúžením so sklenenou vatou ks 1
33. Liner Ultra Inet (UI) splitles single taper (sklenený na spodu zúžený), GW pre GCMS MS detekciou Agilent, 5ks/bal bal 6
34. Restek Topaz Liner v strede zúžený s fritou 4x6,5x78,5mm s vlnou pre Agilent, 5ks/bal bal 1
35. RESTEK Topas Liner pre GC Varian , (Agilent) s injektorom 1177 S/SL s rozmermi 4,0x6,3x78,5mm, priamy, 5ks/bal bal 5
36. RESTEK Topaz Liner pre GC Shimadzu 2010 s rozmermi 3,5×5,0×95 mm,v spodnej tretine zúžený, s vatou 5ks/bal bal 3
37. Tesniaci O krúžok na liner GC Agilent s nelepivou úpravou ( VITON O-Ring 6,3x6,5mm, 260C) 10ks/bal bal 1
38. Ladiaci roztok PFTBA Perfluorotributylamin, 1 ml ampula ks 4
39. Náhradná vložka doin line filtra HPLC Agil. 2mm, 0,2um, 5ks/bal bal 1
40. Filter na nosný plyn zúžený hore max. tlak 1 5BAR/219 PSI kompatibilný do do GCMS Varian a Agilent ks 4
41. Kolóna LUNA OMEGA 3um PS C18 100x3,0mm LCMS AGIL ks 1
42. Kolóna kapilárna Rxi-5ms 30m x 0,25mm x 0,25um /bez predkolóny) do GC MS Agil. ks 4
43. GC kapilárna kolóna s integrovanou 10m predkolónu s fázou 5% ohenyl/95% dimethylpolysiloxane Rtx-5ms, 30mx0,25mm, 0,25um (Varian) ks 2
44. Ihly polypropylénové na manifold SUPELCO, 12ks/bal bal 1
45. Kolóna Zorbax Eclipse XDB C18, 100x4,6mm 1,8um do HPLC Agil. ks 1
46. Kolóna Sync Max-RP, 150x4,6mm, 4um do HPLC Agil. ks 1
47. Kolóna infinityLab Poroshell 120EC-18, 100x2,1mm, 2,7um do LCMS Agil ks 1
48. Ferule GCMS Agilent 0,4 mm VG 0.1-0,25 col do inletu 10 ks/bal bal 3
49. Ferule GCMS Agilent 0,4 mm VG cond 25 col do MS - Hmotnostný spektrometer 10 ks/bal bal 1
50. Column nut fitting pre GCMS Agilent do MS (Skrutka na pripojenie chromatografickej kolóny k hmotnostnému detektoru Agilent 2ks/bal bal 1
51. Column nut Self Tightening MSD pre GCMS Agilent (Samoodťahovacia skrutka s integrovanou pružinou na pripojenie chromatografickej kolóny k hmotnostnému detektoru Agilent) ks 2
52. Column nut Self Tightening I/D pre GCMS Agilent do inletu (Samoodťahovacia skrutka s integrovanou pružinou na pripojenie chromatografickej kolóny k inletu plynového chromatografu Agilent) ks 1
53. Column nut do inletu pre GCMS Agilent (Skrutky na pripojenie chromatografickej kolóny k inletu plynového chromatografu Agilent 2 ks/bal) bal 2
54. Column nut brass (Skrutka na uchytenie GC kolóny k injektoru alebo k detektoru pre GCMS Varian; 2ks/bal) bal 1
55. Ferule 1/16" No-hole(bez dierky - záslepka) 15/85 % 10 ks/bal bal 1
56. Olej do vákuovej pumpy ku GCMS Varian 1 L ks 3
57. Náhradný filter na nosný plyn pre GC Agilent - oxygen (kyslík) ks 1
58. Náhradný filter na nosný plyn pre GC Agilent -moisture (vlhkosť) ks 1
59. Náhradný filter na nosný plyn pre GC Agilent - hydrocarbon (uhlovodíky) ks 2
60. Náhradné fritky do purge ventilu- PTFE FRITS pre LC MS Q TOF, 5ks/bal bal 1
61. Kapilára do LCMS, SST cap. Pump to samplier, 17x450mm, zelená ks 1
62. Kapilára do LCMS , connect capilary, 7cm x 0,12mm ks 1
63. Kapilára do LCMS, connect capilary 105 x 0,12mm S/S ks 1
64. Peeková kapilára k LCMS 1/16in x 005in x 5ft Tubing, peek red ks 1
65. Reference calibrant tube Assembly- Kapilára peeková k referenčnému roztoku G1966-60115 LC MS Q TOF ks 1
66. Sedlo k LCMS -Seat assemgly PEEK 0,1/mm ks 1
67. Abrasive Mesh 4000 grit , papier čistiaci 8660-0827 ks 2
68. Čistiace utierky na LCMS Q TOF - Cloth lint free 15/PK ks 1
69. Striekačka SIRINGE, 10 ul 23/26 ga, GT,FN, Taper ks 3
70. Vialky HS crimpov FB 20ml clr,certifikované, do Gc Agilent na alkohol 100 ks/bal bal 2
71. Kolonky Strata X-CW 33um, 30mg/1ml, Polymeric Weak Cation, 100ks/bal bal 1
72. Vialky 4ml, skrutkov.bez popiskyx číre 15x45mm, 100ks/bal bal 2
73. Viečka čierne 13-425 so septom PTFE/silikón, 100ks/bal bal 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom rámcovej dohody je dodanie spotrebného materiálu pre chromatografiu, ktorého detailná špecifikácia je uvedená v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody (ďalej len „spotrebný materiál“). Technická špecifikácia predmetu rámcovej dohody (ďalej len „technická špecifikácia“) musí byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného spotrebného materiálu.
2. Adresy miest dodania spotrebného materiálu (pracoviská objednávateľa) sú: Bratislava, Banská Bystrica, Košice, Martin, Žilina, pričom presné adresy miest dodania a kontaktné osoby budú dodávateľovi oznámené do 7 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody (ďalej len „miesto dodania“).
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi spotrebný materiál, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie, a ktorý vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať spotrebný materiál nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v bezchybnom stave a v prvej kvalitatívnej triede. Objednávateľ neakceptuje dodanie spotrebného materiálu v druhej kvalitatívnej triede. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný spotrebný materiál bude spĺňať požadované kvalitatívne a úžitkové vlastnosti a bude zodpovedať zadanej technickej špecifikácii rámcovej dohody.
5. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť k spotrebnému materiálu certifikát kvality v slovenskom jazyku a iné doklady, týkajúce sa spotrebného materiálu požadované objednávateľom (ďalej len „doklad“), a to bez zbytočného odkladu od doručenia požiadavky objednávateľa.
6. Ak dodávateľom predložené doklady nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, alebo nebudú dodané včas, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a objednávateľ je oprávnený v takom prípade odstúpiť od rámcovej dohody.
7. V prípade ak počas trvania rámcovej dohody dôjde na strane dodávateľa k objektívnej prechodnej alebo trvalej nemožnosti dodať niektorý spotrebný materiál uvedený v technickej špecifikácii dodávateľ je povinný navrhnúť objednávateľovi ekvivalentnú náhradu spotrebného materiálu (ďalej len „ekvivalentná náhrada“) Ekvivalentná náhrada zo strany dodávateľa je možná len v prípade, že objednávateľ vopred písomne (e-mailom) schváli ekvivalentnú náhradu predloženú dodávateľom, ktorá musí obsahovať názov, typ/označenie tovaru a technickú špecifikáciu ekvivalentnej náhrady.
7a) Ak dodávateľ dodá objednávateľovi ekvivalentnú náhradu, ktorá nezodpovedá technickej špecifikácii, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 200 EUR za každé také porušenie alebo odstúpiť od rámcovej dohody.
8. Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby objednať aj iné druhy spotrebného materiálu z dodávateľom predloženého katalógu rozšíreného sortimentu spotrebného materiálu a to najviac do hodnoty 1000,- Eur bez DPH za obdobie platnosti rámcovej dohody, pričom táto suma je zahrnutá do celkovej kúpnej ceny podľa rámcovej dohody.
9. Ak z technickej špecifikácie vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobcu alebo druhu spotrebného materiálu, objednávateľ pripustí ekvivalentný spotrebný materiál, za ktorý sa považuje spotrebný materiál rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené v technickej špecifikácii pri dodržaní kúpnych cien uvedených v rámcovej dohode.
10. Objednávateľ si vyhradzuje právo prostredníctvom objednávky objednať aj vyšší počet, alebo nižší počet jednotlivých druhov spotrebného materiálu ako je uvedený v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody v závislosti na jeho aktuálnej potrebe a za predpokladu dodržania celkovej kúpnej ceny podľa rámcovej dohody.
11. V prípade, že dodávateľ dodá spotrebný materiál, ktorý nezodpovedá požadovanej technickej špecifikácii predstavuje to podstatné porušenie rámcovej dohody a objednávateľ si vyhradzuje právo spotrebný materiál neodobrať a odstúpiť od rámcovej dohody.
12. Spotrebný materiál dodá dodávateľ počas trvania rámcovej dohody na základe doručenej písomnej objednávky, a to vždy najneskôr do 30 pracovných dní od dňa doručenia objednávky dodávateľovi (ďalej len „objednávka“). Nedodanie spotrebného materiálu v lehote uvedenej v rámcovej dohode bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od rámcovej dohody.
13. Objednávateľ je povinný zaslať objednávku dodávateľovi poštou alebo e - mailom na mailovú adresu dodávateľa. Objednávka objednávateľa bude obsahovať minimálne nasledovné položky: názov a typové označenie konkrétneho druhu objednávaného spotrebného materiálu, množstvo objednaného spotrebného materiálu, termín dodania, cenu spotrebného materiálu, presnú adresu miesta dodania, kontaktnú osobu pre prevzatie spotrebného materiálu, číslo telefónu a fakturačné údaje objednávateľa.
14. Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni doručenia objednávky od objednávateľa, písomne alebo e - mailom potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky. V potvrdení a akceptácii objednávky dodávateľ uvedie presný dátum dodania spotrebného materiálu. Objednávka sa považuje dodávateľom za akceptovanú aj v prípade, ak márne uplynula lehota na akceptáciu objednávky v zmysle predchádzajúcej vety.
15. Kúpna cena jednotlivých spotrebných materiálov bude detailne špecifikovaná v podrobnom rozpočte, ktorý je dodávateľ povinný spolu s uvedením čísla bankového účtu doručiť objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody s názvom: „Cenová špecifikácia (jednotkové ceny spotrebného materiálu“). Kúpna cena bude uvedená bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) a v prípade, že je dodávateľ platiteľom DPH, kúpna cena bude navýšená o aktuálnu sadzbu DPH.
15a) Kúpna cena zahŕňa dopravu, nakládku a vykládku spotrebného materiálu v mieste dodania uvedeného v objednávke vrátane všetkých ostatných súvisiacich poplatkov (poštovné, balné a iné) a nákladov dodávateľa (ďalej len „kúpna cena“).
16. Celková kúpna cena za dodanie spotrebného materiálu počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody nesmie prekročiť celkovú kúpnu cenu uvedenú v rámcovej dohode (ďalej len „celková kúpna cena alebo finančný limit“). Celková kúpna cena sa bude skladať zo súčtu kúpnych cien jednotlivých objednávok spotrebného materiálu počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody.
17. Dodávateľ garantuje objednávateľovi pevnú kúpnu cenu spotrebného materiálu počas celej doby platnosti a účinnosti rámcovej dohody.
18. V prípade výmeny spotrebného materiálu v rámci záručnej doby náklady na dopravu a všetky súvisiace poplatky zabezpečuje a hradí dodávateľ.
19. Objednávateľ v deň dodania spotrebného materiálu preverí, či je dodaný spotrebný materiál v súlade s rámcovou dohodou.V prípade, že zistí nesúlad dodaného spotrebného materiálu s technickou špecifikáciou alebo s príslušnou objednávkou, resp. zistí jeho poškodenie alebo nefunkčnosť (zjavné vady),má právo odmietnuť prevziať dodaný spotrebný materiál,pričom v tomto prípade sa dodávateľ dostáva do omeškania so splnením svojho zmluvného záväzku a je povinný dodať nový spotrebný materiál, spĺňajúci kritéria podľa rámcovej dohody a príslušných noriem v dodatočnej lehote určenej objednávateľom.
20. V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať spotrebný materiál riadne a včas podľa rámcovej dohody alebo jednotlivej objednávky je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z celkovej hodnoty objednávky za každý deň omeškania.
21. V prípade dodania spotrebného materiálu, ktorý nebude vykazovať vady a bude v súlade s objednávkou, poverený zástupca objednávateľa potvrdí prevzatie spotrebného materiálu podpisom a odtlačkom pečiatky na dodacom liste (ďalej len „dodací list“). Dodací list je podkladom na úhradu faktúry.
22. Dodací list podpíšu obe zmluvné strany a bude obsahovať najmä popis a množstvo spotrebného materiálu, čitateľné mená a podpisy povereného odovzdávajúceho zamestnanca dodávateľa a povereného preberajúceho zamestnanca objednávateľa, pečiatku a dátum prevzatia spotrebného materiálu.
23. Objednávateľ je oprávnený dňom podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami užívať spotrebný materiál v rozsahu a spôsobom obvyklým pre jeho použitie a to bez časového obmedzenia v zmysle technických a prevádzkových špecifikácií. Nebezpečenstvo škody na spotrebnom materiáli prechádza na objednávateľa po prevzatí spotrebného materiálu v zmysle príslušnej objednávky, t. j. po podpísaní dodacieho listu.
24. Po podpísaní dodacieho listu oboma zmluvnými stranami, dodávateľ vyhotoví faktúru, ktorej súčasťou budú dodacie listy.
25. Faktúru za dodaný spotrebný materiál vystaví dodávateľ do 5 pracovných dní od podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude originál dodacieho listu.
26. Faktúra podlieha povinnosti zverejnenia faktúry na tovary a služby podľa § 5b zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov.
27. Nedodržanie ktorejkoľvek povinnosti dodávateľa, požiadavky objednávateľa uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie a vo funkčnej a technickej špecifikácii a predloženie nepravdivých informácií sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. V takomto prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody, a to z dôvodu podstatného porušenia zmluvných povinností dodávateľa.
28. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov od uzavretia rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. O vyčerpaní finančného limitu bude objednávateľ dodávateľa bezodkladne informovať.
29. Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, rámcová dohoda sa považuje za vyčerpanú aj v prípade, ak zostatok nevyčerpanej celkovej kúpnej ceny je menší ako 5,00 eur bez DPH; ustanovenie bodu 27 sa použije primerane.
30. Rámcovú dohodu možno ukončiť písomnou výpoveďou, odstúpením od rámcovej dohody ktoroukoľvek zo zmluvných strán alebo písomnou dohodou.
31. Rámcovú dohodu je možné vypovedať v priebehu jej platnosti a účinnosti písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej dobe, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

12,00 mesiac

49 690,68

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.03.2021 08:23

08.03.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.03.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 365
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.03.2021 10:25 - Vstupná ponuka 49 690,68 € Cena s DPH
07.03.2021 10:07 - Najvýhodnejšia ponuka 49 675,48 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS