• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.03.2021 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2021 10:50

Detail zákazky Z20213738

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.03.2021 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2021 10:50

Základné údaje

Z20213738

OF-231666

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5558867

Objednávateľ

30794323

Pôdohospodárska platobná agentúra

Hraničná 12, Bratislava, 81526, SVK

Dodávateľ

44962070

TooNet, s.r.o.

Seberiniho 1, Bratislava, 82103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servisná podpora pre zariadenia FortiNet FortiGate 1200D

servis, podpora, Forti

  • 71356300-1 - Technická podpora

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmetom zákazky je dodanie servisnej podpory na 1 rok pre 2ks zariadení FortiNet FortiGate 1200D
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie servisnej podpory na 1 rok pre 2ks zariadení FortiNet FortiGate 1200D
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Servisná podpora na 1 rok pre zariadenie FortiNet FortiGate 1200D ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Názov zariadení: FortiNet FortiGate 1200D SN:FG1K2D3I17801226,  SN: FG1K2D3I17801267
Množstvo zariadení: 2 ks
Špecifikácia servisnej podpory: FortiGate-1200D 1 Year Unified Threat Protection (UTP) (IPS, Advanced Malware Protection, Application Control, Web Filtering, Antispam Service, and 24x7 FortiCare)
Požadované trvanie servisnej podpory: 12 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet zmluvy:
1.1 Objednávateľ je v zmysle zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov prevádzkovateľom základnej služby. Uzatvorením tejto zmluvy poskytovateľ túto skutočnosť berie na vedomie.
1.2 Objednávateľ požaduje prípadné inštalácie a práce vykonať na mieste plnenia.
1.3 Poskytovateľ je povinný predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných  dní odo dňa nadobudnutia  účinnosti zmluvy, t.j.rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH. Poskytovateľ je povinný do 3 pracovných  dní odo dňa nadobudnutia  účinnosti zmluvy zaslať objednávateľovi  svoje identifikačné údaje ak nie sú uvedené na EKS a kontaktné údaje osoby oprávnenej pre ďalšiu komunikáciu.
1.4 Oprávnená osoba objednávateľa, ktorá bude zahlasovať požiadavky na servisnú podporu a jeho e mailová adresa bude upresnená poskytovateľovi do 3 pracovných  dní odo dňa nadobudnutia  účinnosti zmluvy.
1.5 Požiadavky na servisnú podporu : z dôvodu, že objednávateľ aktuálne používa zariadenia FortiGate 1200D, je potrebné zabezpečiť požadovaný typ podpory.
1.6 Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
1.7 Poskytovateľ je povinný objednávateľovi  do 3 pracovných  dní odo dňa nadobudnutia  účinnosti zmluvy preukázať oficiálne potvrdenie o partnerstve s výrobcom zariadení.
2. Zmluvné a platobné podmienky:
2.1 Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári a v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
2.2 Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
2.3 Cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa  dodanie predmetu zákazky do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu, nákladov na odstraňovanie chýb počas záručnej doby.
2.5 Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/preberací protokol o stave, že zariadenia sú zaregistrované pre podporu na web stránke výrobcu, servisný kontakt u poskytovateľa pre hlásenia v rámci 24/7 helpdesku a poskytovaných služieb servisnej podpory.
2.6 Zoznam pracovníkov poskytovateľa autorizovaných a certifikovaných pre predmetné zariadenia a služby. Zoznam certifikovaných pracovníkov dodá poskytovateľ objednávateľovi do 7 pracovných  dní odo dňa nadobudnutia  účinnosti zmluvy (tento zoznam je možné poskytovateľom pred poskytnutím služby/servisným zásahom aktualizovať, pričom aktualizácia nie je dôvodom na podstatné porušenie zmluvy).
3. Sankcie:
3.1 Objednávateľ má nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu.
3.2 V prípade omeškania poskytovateľa  s poskytnutím plnenia predmetu zákazky a/alebo s inštalačnými prácami má objednávateľ právo požadovať od poskytovateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny za predmet zmluvy za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
3.3 Poskytovateľ môže požadovať úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.
4. Ukončenie zmluvného vzťahu:
4.1 Zmluvu možno ukončiť písomnou dohodou oboch zmluvných strán alebo odstúpením od zmluvy.
4.2 Za  podstatné porušenie zmluvy sa považuje:
a) poskytovateľ nedodrží termín poskytnutia plnenia predmetu zmluvy dohodnutého v zmluve
b) poskytovateľ neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie predmetu zmluvy
c) ak objednávateľ neuhradí  cenu za riadne a včas poskytnuté plnenie poskytovateľom do 30 dní po uplynutí dátumu splatnosti faktúry
d) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností poskytovateľa, pričom objednávateľ:
- môže ukončiť s poskytovateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že poskytovateľ podstatne porušil svoje povinnosti
- môže vystaviť poskytovateľovi negatívnu referenciu v EKS
- môže vystaviť poskytovateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností poskytovateľom
4.3 V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 15 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. V prípade, že dôjde v uvedenej dobe 10 dní k odstráneniu porušenia povinností zmluvná pokuta je v danej oblasti nenárokovateľná.
4.4 Poskytovateľ vyhlasuje, že ak mu zákon  č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť.
V prípade ak poskytovateľ má zákonnú povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora a ak v momente uzavretia zmluvy nemá poskytovateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto  registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní je objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade.
Poskytovateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní.
4.5 V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je poskytovateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa.
5. Informačná povinnosť:
5.1 Ak je poskytovateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento poskytovateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
6. OSOBITNÉ USTANOVENIA:
6.1 Poskytovateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú objednávateľovi v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné.
6.2 Predmet zmluvy bude  financovaný zo štátneho rozpočtu z bežných výdavkov podľa tejto zmluvy. Ak cena niektorého z dodávaných zariadení nebude spĺňať uvedenú podmienku, objednávateľ si vyhradzuje neodobrať časť plnenia predmetu zmluvy v tomto jednotlivom prípade.
6.3 Objednávateľ zároveň upozorňuje poskytovateľa, že v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1.časť „Trhový poriadok, čl. IV „Dodávateľ“, bod 4, poskytovateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať Obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zmluvy.
Všetky ostatné práva a povinnosti objednávateľa a poskytovateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2 časť „Všeobecné zmluvné podmienky“.
6.4 Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od začatia poskytovania plnenia predmetu zmluvy.
6.5 Poskytovateľ pri plnení predmetu tejto zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť.
6.6 Poskytovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za chyby, ktoré boli spôsobené neodbornou prevádzkou, obsluhou a údržbou objednávateľa.
6.7 Poskytovateľ poskytne objednávateľovi servisnú záruku 24/7 na predmetné zariadenia počas trvania zmluvy. Ak ide o vadu, ktorú poskytovateľ nemôže odstrániť do 4 hodín, poskytne objednávateľovi náhradné zariadenie vrátane dodania, inštalácie, setupu a konfigurácie, a to  rovnakých alebo lepších parametrov po dobu odstraňovania vady resp. iné náhradné riešenie.
Servisné úkony a opravy sa vykonávajú bez nároku na úhradu akýchkoľvek  súvisiacich nákladov poskytovateľa ako sú napr. dopravné náklady  na miesto dodania a vrátenia opraveného/nového tovaru na miesto dodania, výmena tovaru či dielov. Dodané náhradné diely musia byť nové, nerepasované, nepoužité a so zárukou 12 mesiacov.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 2.5 Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/preberací protokol o stave, že zariadenia sú zaregistrované pre podporu na web stránke výrobcu, servisný kontakt u poskytovateľa pre hlásenia v rámci 24/7 helpdesku a poskytovaných služieb servisnej podpory.
Navrhnutá hodnota Rozpor 1

Verejný obstarávateľ priamo po prihlásení na portál Fortinet, pomocou svojho konta, vidí svoje zariadenia a aj úroveň a platnosť podpory. Verejný obstarávateľ hneď po objednaní podpory partnerom, u výrobcu zariadení, bude vidieť, že podpora jeho zariadení bola predĺžená. Vzhľadom na uvedené navrhujeme tento bod odstrániť.

Názov
Pôvodná hodnota 2.6 Zoznam pracovníkov poskytovateľa autorizovaných a certifikovaných pre predmetné zariadenia a služby. Zoznam certifikovaných pracovníkov dodá poskytovateľ objednávateľovi do 7 pracovných  dní odo dňa nadobudnutia  účinnosti zmluvy (tento zoznam je možné poskytovateľom pred poskytnutím služby/servisným zásahom aktualizovať, pričom aktualizácia nie je dôvodom na podstatné porušenie zmluvy).
Navrhnutá hodnota Rozpor 2

Obstarávaná podpora je priamo produkt výrobcu Fortinet, pričom jednotlivé tikety sa hlásia priamo na výrobcu Fortinet, ktorý potom následne zabezpečí odstránenie problému. Podľa úrovne poruchy túto opravu môžu vykonávať aj priamo experti Fortinetu, ktorí nie sú vopred známi, preto uvedenú požiadavku nie je možné splniť. Vzhľadom na uvedené navrhujeme tento bod odstrániť.

Názov
Pôvodná hodnota 3.2 V prípade omeškania poskytovateľa  s poskytnutím plnenia predmetu zákazky a/alebo s inštalačnými prácami má objednávateľ právo požadovať od poskytovateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny za predmet zmluvy za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
Navrhnutá hodnota Rozpor 3

Nakoľko sa jednotlivé tikety nahlasujú priamo na výrobcu daných zariadení, nie je možné garantovať čas odstránenia poruchy. Vzhľadom na uvedené navrhujeme tento bod odstrániť.

Názov
Pôvodná hodnota 6.7 Poskytovateľ poskytne objednávateľovi servisnú záruku 24/7 na predmetné zariadenia počas trvania zmluvy. Ak ide o vadu, ktorú poskytovateľ nemôže odstrániť do 4 hodín, poskytne objednávateľovi náhradné zariadenie vrátane dodania, inštalácie, setupu a konfigurácie, a to  rovnakých alebo lepších parametrov po dobu odstraňovania vady resp. iné náhradné riešenie.
Navrhnutá hodnota Rozpor 4

Uvedená požiadavka je v rozpore so službou, ktorú verejný obstarávateľ definoval v časti Špecifikácia servisnej podpory. Požadovaná služba je priamo „produktom“ výrobcu Fortinet, ktorý neposkytuje 4 hodinový fix na odstránenie problému. Nakoľko sa jednotlivé tikety nahlasujú priamo na výrobcu daných zariadení, nie je možné garantovať čas odstránenia poruchy, nakoľko to ani výrobca negarantuje. Rovnako partner nemôže garantovať dodávku obdobného zariadenia po dobu odstraňovania vady, keďže daná požiadavka nie je súčasťou obstarávanej podpory. Poskytnutie náhradného zariadenia je možné iba pre spoločnosť, ktorá má dané zariadenie skladom, resp. by musela zakúpiť nové. Požiadavka je diskriminačná lebo by zvýhodnila partnera, ktorý ma zariadenie k dispozícií. Vzhľadom na uvedené navrhujeme tento bod odstrániť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hraničná 12, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

10.03.2021 00:00 — 10.03.2022 00:00

1,00 celok

34 471,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.03.2021 08:24

04.03.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.03.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 257
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.03.2021 09:28 - Vstupná ponuka 34 471,20 € Cena s DPH
02.03.2021 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka 34 471,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS