• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.03.2021 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2021 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2021 14:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2021 14:45

Detail zákazky Z20213737

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.03.2021 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2021 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2021 14:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2021 14:45

Základné údaje

Z20213737

OF-231793

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5565638

Objednávateľ

42026393

Stredná odborná škola technická, Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom (skrátený názov "SOŠ technická Dubnica nad Váhom")

Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

31560156

DIPOS s.r.o.

Horná 54, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Školský nábytok

školský nábytok, lavica, školský stôl, stoličky

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lavica školská
Funkcia
č. 6 - študenti strednej školy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lavica školská - školský stôl 2-miestny ks 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kovová konštrukcia z rúrkového profilu priemer 22 mm, lakovaná práškovými farbami, nohy ukončené plastovými koncovkami. Rozmery pracovnej dosky 130 x 50 cm, materiál drevotrieska hr. 18 mm, zaoblené hrany chránené 2 mm ABS hranou, zaoblené rohy. Doska je priskrutkovaná ku konštrukcii 4 metrickými skrutkami. S úložným priestorom, po bokoch konštrukcie závesné vešiaky na tašku (foto  v prilohe).
Farba konštrukcie - modrá (RAL 5010).
 2. Stolička školská
Funkcia
č. 6 - študenti strednej školy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolička školská ks 85
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kovová konštrukcia z rúrkového profilu priemer 22 mm, lakovaná práškovými farbami, nohy ukončené plastovými koncovkami. Sedák a opierka z celobukovej tvarovanej preglejky, povrchovo upravenej lakom, prinitované ku konštrukcii oceľovými nitmi. Stoličky by mali byť konštrukčne riešené tak, aby sa na nich nedalo húpať (foto  v prilohe).
Farba konštrukcie - modrá (RAL 5010).
 3. Katedra učiteľská
Funkcia
Katedra učiteľská bez zásuvky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Katedra učiteľská ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kovová konštrukcia z rúrkového profilu priemer 22 mm, lakovaná práškovými farbami, nohy ukončené plastovými koncovkami, bez zásuvky. Rozmery pracovnej dosky 130 x 65 cm, materiál drevotrieska hr. 18 mm, zaoblené hrany chránené 2 mm ABS hranou. Doska je priskrutkovaná ku konštrukcii 4 metrickými skrutkami.
Farba konštrukcie - modrá (RAL 5010).
 4. Stolička učiteľská čalúnená
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolička učiteľská  čalúnená ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kovová konštrukcia z rúrkového profilu priemer 22 mm, lakovaná práškovými farbami, nohy ukončené plastovými koncovkami. Sedák a opierka z celobukovej tvarovanej preglejky - textilné čalúnenie. Sedák a opierka sú priskrutkované ku konštrukcii metrickými skrutkami.
Farba konštrukcie - modrá (RAL 5010).
Farba čalúnenia - tmavšia šedá, čierna.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženie tovaru.
Cena dopravy musí byť súčasťou ceny tovaru.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Lavice a školské stoličky musia zodpovedať vyobrazeným (v prílohe) z dôvodu vybavenia všetkých tried farebne aj typovo rovnakým nábytkom.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a druhá strana akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za položku vrátane DPH a celkovú cenu s DPH v Euro za celý predmet zákazky. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe dodacieho listu/preberacieho protokolu. Prílohou faktúry bude dodací list/preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Dodací list/Preberací protokol vypracuje Dodávateľ.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
V prípade ak sa Dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t. j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Druhej zmluvnej strany v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť/ odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

10.03.2021 07:00 — 31.03.2021 14:00

1,00 zákazka

4 577,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.03.2021 08:00

05.03.2021 11:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.03.2021 11:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 260
 271
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.03.2021 12:38 - Vstupná ponuka 4 576,80 € Cena s DPH
04.03.2021 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka 4 572,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS