• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.03.2021 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2021 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2021 11:50

Detail zákazky Z20213735

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.03.2021 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2021 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2021 11:50

Základné údaje

Z20213735

OF-231658

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5569426

Objednávateľ

00160741

Gymnázium Považská Bystrica

Školská 234/8, Považská Bystrica, 01701, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čiastočná výmena školských lavíc a stoličiek v triedach a učebniach

školský nábytok

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čiastočná výmena školských lavíc a stoličiek v triedach a učebniach
Funkcia
Školský set (zloženie - 1 lavica a 2 stoličky)
Počet školských setov - 112 ks
Farba školských setov - modrá 45 ks, žltá 45 ks, zelená 22 ks.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lavica výška dosky 760 mm 1 760 mm
Stolička výška 460 mm 1 460 mm
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
LAVICA - MATERIÁLOVÉ PREVEDENIE KONŠTRUKCIE:
kovová konštrukcia z plochooválneho profilu min 50 x 30 mm
nohy tvoria dvojicu plochooválnych profilov tvaru T prepojených min. jedným vodorovným profilom
nohy musia byť ukončené plastovými koncovkami s veľkou trecou plochou celkovo 4 ks na 1ks lavice, tvrdený plast, široká dosadacia plocha
lakovaná práškovými farbami modrá 45 ks, žltá 45 ks, zelená 22 ks
odkladací priestor 2 ks, vo farbe lavice, oblý, prizváraný - povoľuje sa ekvivalent
kovový háčik na tašky 2 ks, vo farbe lavice, oblý, prizváraný
LAVICA - PRACOVNÁ DOSKA:
pracovná doska rozmery min 1300 x 500 mm, laminotriesková, hrúbka min. 18 mm, ABS hrana hrúbky min. 2 mm oblá, rohy oblé, dekór svetlý buk, uchytenie ku konštrukcii min. 4 ks závrtné kovové matice s pevným uchytením
STOLIČKA - MATERIÁLOVÉ PREVEDENIE KONŠTRUKCIE:
kovová konštrukcia z plochooválneho profilu prierez min. 38 x 20 mm
dvojica plochooválnych profilov v tvare písmena T
lakovaná práškovými farbami modrá 90 ks, žltá 90 ks, zelená 44 ks
nohy musia byť ukončené plastovými koncovkami s veľkou trecou plochou celkovo 4 ks na 1ks stoličky, tvrdený plast, široká dosadacia plocha
konštrukcia pod sedadlom celistvý zváraný profil po celom obvode
operadlo a sedadlo  - min. 7 vrstvová tvarovaná buková preglejka, sedadlo s prelisom pre pohodlné sedenie a s krempou (oblúkový okraj) uchytenie operadla ku konštrukcii (napr. nity nie viditeľné), ukončenie konštrukcie stoličky pri operadle zabezpečené proti možnému odobratiu,
nosnosť stoličky min. 120 kg
predmet zákazky musí spĺňať STN EN 1729-1 (91 0846) a STN EN 1729-2+A1 (91 0846) požaduje sa predložiť certifikát
Školský set - záruka podľa výrobcu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ potvrdzuje, že pred uzavretím Zmluvy sa riadne oboznámil s technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 117 zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní v prípade uzatvorenia zmluvy s Dodávateľom, ktorý nespĺňa podmienky účasti Objednávateľ odstúpi od zmluvy.
Dodávateľ predloží Objednávateľovi najneskôr do dvoch dni od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefónny kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy.
Dodaný predmet zmluvy musí spĺňať požadované technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Objednávateľ požaduje dodať predmet zmluvy na miesto plnenia vrátane vyloženia na miesto určenia, ktoré bude upresnené po uzatvorení zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodať predmet zmluvy zmontovaný, doposiaľ nepoužitý bez známok poškodenia.
Dodávateľ Objednávateľovi doručí poštou, prípadne elektronicky do dvoch dní od účinnosti zmluvy dokumenty: fotodokumentáciu predmetu zmluvy s parametrami na preukázanie technickej špecifikácie predmetu zákazky vrátane originálu, resp. notársky overeného certifikátu pre lavice a stoličky. V prípade, že Dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zmluvy je Objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. Nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
Ak Dodávateľ nepredloží alebo predloží Objednávateľovi dokumenty, v ktorých hodnoty nebudú v súlade s dodaným predmetom zmluvy, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať', Objednávateľ je oprávnený uplatniť' si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť' náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti odstúpenia od zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, ceny za ktorú nie je možne dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.
Na predmet zmluvy bude vystavená faktúra (prílohou je dodací list) v deň dodania tovaru.
Splatnosť faktúry je do 30 dní. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH, prípadne konečnú cenu pre neplatcu DPH. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektronickej fakturácii a certifikovanom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a Objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
V prípade omeškania Dodávateľa s dodaním tovaru má Objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu Dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní predmetu zmluvy, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči Objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo Objednávateľovi odstúpiť od zmluvy.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním predmetu zmluvy k Dodávateľovi, znáša Dodávateľ.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu Objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
V prípade, ak sa Dodávateľ stane počas dodania predmetu zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si Objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Školská 234/8, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

19.03.2021 11:00

1,00 celok

16 594,32

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.03.2021 08:07

08.03.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.03.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 260
 87
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.03.2021 21:57 - Vstupná ponuka 16 590,00 € Cena s DPH
05.03.2021 16:36 - Najvýhodnejšia ponuka 16 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS