• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.03.2021 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2021 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2021 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2021 09:35

Detail zákazky Z20213734

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.03.2021 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2021 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2021 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2021 09:35

Základné údaje

Z20213734

OF-230547

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5558881

Objednávateľ

36167991

Sanatórium Tatranská Kotlina, n. o.

Tatranská Kotlina 68, Vysoké Tatry, 05954, SVK

Dodávateľ

47450355

Saegeling Medizintechnik, s. r. o.

Galvaniho 7/D, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kyslíkový koncentrátor Philips Everflo alebo ekvivalent

oxygenátory, kyslíková liečba

  • 33157810-6 - Jednotka na kyslíkovú liečbu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kyslíkový koncentrátor Philips Everflo alebo ekvivalent
Funkcia
Liečba kyslíkom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kyslíkových koncentrátorov ks 10
Prietok l/min 1 5
Koncentrácia kyslíka % 90 96
Výstupný tlak kPa 45
Hladina zvuku dBA 44
Hmotnosť kg 15
Spotreba W 300
Rozmery v x š x h cm 58 x 38 x 24
Počet fliaš/1 ks oxygenátora ks 2
Počet hadíc/ 1 ks oxygenátora ks 2
Počet kanýl/ 1 ks oxygenátora ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Norma ISO 8359 áno
Akustický alarm áno
LED signalizácia áno
Nový prístroj (nepoužívaný) áno
Príslušenstvo áno, pre každý kus kyslíkového koncentrátora v rozsahu: 5 ks kanýl, 1 ks zvlhčovač, 1 ks hadica 2 metre, 1 ks hadica 8 metrov
Plynulá regulácia prietoku až do hodnoty 5 l/min
Vysoká koncentrácia kyslíku v celom rozsahu prietoku áno
Produkcia kyslíka na princípe molekulárnej filtrácie okolitého vzduchu cez syntetický zeolit
Optická a zvuková signalizácia poklesu koncentrácie kyslíka, poruchy napájania, poklesu výstupného tlaku a nutnosti servisného zásahu áno
Zvukový alarm pri poklese kyslíka pod 70 % áno
Zvlhčovač pre ochranu slizníc pred vysychaním áno
Držiak a kolieska pre jednoduchú manipuláciu áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Predmet zákazky musí byť doručený počas pracovných dní na miesto plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb. Po zaškolení obsluhy bude vystavený Protokol o zaškolení personálu a uvedenia prístroja do prevádzky, ktorý spolu s dodacím listom bude podkladom pre fakturáciu.
Úvodné zaškolenie najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu DPH.
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy.
Predmet zákazky musí byť dodaný v celku, nepoškodený, nový - nepoužívaný, nerepasovaný.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť autorizovaný záručný a pozáručný servis.
Záručná doba na predmet plnenia, vrátane príslušenstva a výbavy je minimálne 36 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu plnenia. Záruka sa predlžuje o dobu, po ktorú predmet plnenia nemohol byť v záručnej dobe využívaný z dôvodu vady týkajúcej sa záruky. Nástup na servis od nahlásenia do 48 hodín.
Dodávateľ sa zaväzuje v záručnej dobe zabezpečiť pre kupujúceho bezplatné odstránenie prípadných vád predmetu plnenia, ktoré nie sú zapríčinené objednávateľom.
V rámci záručnej doby jedna preventívna prehliadka predmetu zákazky ročne zdarma.
Lehota dodania: do dvoch týždňov
Spôsob financovania - bezhotovostným platobným stykom v 12 rovnomerných splátkach. Splatnosť faktúry je 90 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list, protokol o zaškolení personálu a uvedenia prístroja do prevádzky a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.
Dodávateľ odovzdá spolu s predmetom zákazky kupujúcemu všetky doklady, platné certifikáty, resp. vyhlásenia o zhode a dokumenty vzťahujúce sa k prístroju, k jeho prevzatiu a k užívaniu. Všetky doklady a dokumenty musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku.
V prípade doručenia iného tovaru, alebo tovaru, ktorý nesplňuje všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky verejného obstarávateľa, požadujeme vrátenie peňazí.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v opise predmetu zákazky/zmluvy.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Dodávateľ prehlasuje, že predmet plnenia nie je zaťažený právami tretích osôb.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tatranská Kotlina č. 68, Vysoké Tatry, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

12.03.2021 08:00 — 31.03.2021 14:00

10,00 ks

5 170,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.03.2021 08:44

04.03.2021 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.03.2021 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 332
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.03.2021 13:35 - Vstupná ponuka 5 160,00 € Cena bez DPH
02.03.2021 13:35 - Najvýhodnejšia ponuka 5 160,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS