35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
36807478
ELRON s.r.o.
Popradskej brigády 747/23, Poprad, 05801, SVK
respirátor FFP3
respirátor FFP3, osobné ochranné pracovné prostriedky
Tovar, Služba
1. respirátor FFP3
|
|
---|---|
Funkcia |
Osobné ochranné pracovné prostriedky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
respirátor FFP3 | ks | 9000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Respirátory univerzálnej veľkosti, minimálne 5-vrstvové, bez výdychového ventilu, s označením CE a číslom notifikovanej osoby, a príslušnou normou. | áno |
Respirátory s elastickými gumičkami, upínanie okolo hlavy, resp. okolo uší | áno |
Trojpanelová konštrukcia s formovateľnou, ergonomickou nosovou sponou pre individuálne tvarovanie podľa fyziognómie nositeľa, s vnútornou mäkkou penou na elimináciu tlaku nosovej spony | áno |
Filtračná trieda FFP3, N99, KN99 - ochrana pred netoxickými alebo stredne toxickými aerosólmi v tekutom alebo tuhom skupenstve, použitie aj do 12 násobku NPK-P/PEL. | áno |
Filtračná ochrana min. 99% častíc | áno |
Vnútorná vrstva z hypoalergénneho materiálu | áno |
Názov |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 6 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote 60 dní od jej písomného doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti. |
Lehoty podľa doby použiteľnosti tovaru sú nasledovné: |
-a) pri dobe použiteľnosti 3-5 rokov: - vrátenie tovaru dodaného 6 mesiacov pred koncom doby použiteľnosti, |
-b) pri dobe použiteľnosti tovaru 2 roky: - vrátenie tovaru dodaného v období 3 mesiace pred koncom doby jeho použiteľnosti, |
-c) pri dobe použiteľnosti tovaru 1 rok: - vrátenie tovaru dodaného v období 1 mesiac pred koncom doby jeho použiteľnosti. |
Návod na použitie v slovenskom jazyku. |
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
Požaduje sa dodanie tovaru: |
do 5 dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
v čase od 07:00 hod. do 15:00 hod. (dodávateľ sa zaväzuje v prípade omeškania s dodaním tovaru písomne alebo telefonicky požiadať kupujúceho o predĺženie termínu dodania tovaru s uvedením dôvodov, ktoré mu bránili dodať tovar včas), |
s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo kúpnej zmluvy, dodaný druh tovaru, jeho množstvo, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH, s DPH. |
Miesto dodania a oprávnená osoba objednávateľa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi bezodkladne po účinnosti zmluvy. |
Požaduje sa v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi prostredníctvom pošty, alebo elektronicky, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu : |
- štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky - podľa vzoru uvedeného v prílohe tohto opisného formulára |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
-vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena ( ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ: |
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ sa zaväzuje nepostúpiť svoje pohľadávky súvisiace s peňažným plnením objednávateľa v zmysle práv a povinností zmluvných strán dohodnutých v tejto zmluve na tretiu osobu (subjekt) bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. V prípade porušenia toho záväzku dodávateľom je také postúpenie voči objednávateľovi neúčinné a právny úkon postúpenia pohľadávky /pohľadávok/ sa považuje za neplatný právny úkon. |
Účastníci zmluvy sa dohodli, že práva a povinnosti, ktoré sú predmetom záväzkov účastníkov dohodnutých v obsahu tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhého účastníka zmluvy. Postúpenie práva alebo povinnosti na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany sa pre účely tejto zmluvy považuje za neplatné a voči dotknutému účastníkovi zmluvy neúčinné. |
Na základe dohody zmluvných strán a vzhľadom na financovanie predmetu zmluvy aj z prostriedkov Európskej únie sa dodávateľ zaväzuje, že strpí výkon kontroly/auditu/overovania, vykonávaného aj tretími osobami, a to najmä: |
- poskytovateľom financovania objednávateľovi a ním poverenými osobami, |
- Útvarom vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverenými osobami, |
- Najvyšším kontrolným úradom SR, Úradom vládneho auditu, Certifikačným orgánom a nimi poverenými osobami, |
- orgánmi auditu a ich spolupracujúcimi orgánmi a osobami poverenými na výkon kontroly/auditu, |
- splnomocnenými zástupcami Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, |
- Orgánmi zabezpečujúcimi ochranu finančných záujmov EÚ, |
- osobami prizvanými orgánmi uvedenými v písm. a) až f) tohto odseku v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ, |
súvisiaceho s plnením predmetu podľa tejto zmluvy kedykoľvek počas trvania zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzatvorenej medzi príslušným riadiacim orgánom a objednávateľom ako konečným prijímateľom pomoci za účelom financovania predmetu zmluvy vykonávaného podľa tejto zmluvy, a že objednávateľovi, ako aj osobám vykonávajúcim kontrolu/audit/overovanie poskytne všetku potrebnú súčinnosť vrátane podania písomných vyjadrení a vysvetlení, ak budú požadované. |
Verejný obstarávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s uchádzačom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
Súčasťou dodania predmetu zákazky je originál, resp. úradne overená kópia certifikátu spolu so záverečným protokolom, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou certifikátu. Taktiež Vyhlásenie o zhode priamo od výrobcu. Pokiaľ sú doklady vyhotovené v cudzom jazyku spolu s úradným prekladom. Certifikát podliehajúci aktuálnej ISO norme EN 149:2001 + A1:2009 |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
11.03.2021 11:03 — 11.09.2021 11:04
9 000,00 ks
18 360,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.02.2021 11:09
03.03.2021 11:15
03.03.2021 11:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.02.2021 11:17 - Vstupná ponuka | 18 360,00 | € | Cena bez DPH |
01.03.2021 10:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.