• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.02.2021 10:18
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.03.2021 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.03.2021 11:55

Detail zákazky Z20213591

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.02.2021 10:18
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.03.2021 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.03.2021 11:55

Základné údaje

Z20213591

OF-231731

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5555162

Objednávateľ

36603350

Východoslovenský onkologický ústav, a.s.

Rastislavova 43, Košice, 04191, SVK

Dodávateľ

31347827

Lohmann & Rauscher, s.r.o.

Jarošova 1, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazové rukavice - nitrilové nesterilné

rukavice, nesterilné, jednorazové

  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazové rukavice nitrilové, nesterilné
Funkcia
jednorazové ochranné rukavice  pre bežný chod zariadenia a zvýšená ochrana z dôvodu pandémie Covid-19
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Rukavice nitrilové nesterilné, veľkosť S až L ks 620 000
1. 1. dĺžka rukavíc mm 240,00
1. 2. sila pretrhnutia, medián N 6
1. 3. hrúbka steny v oblasti dlaní meraná dvojito, medián: mm 0,13
1. 4. skladovateľnosť roky 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. 5. materiál: nitril-butadién-kaučuk
1. 6. vlastnosti: nesterilné, bez obsahu latexových proteínov a púdru, vhodné pre pacientov a personál s rizikom alergií
1. 7. Certifikované podľa ASTM na prienik krvných patogénov: áno
1. 8. Ďalšie požiadavky na splnenie noriem: 425/2016 nariadenie EU, spĺňajúce normy  a certifikáty preukazujúce:  chemickú odolnosť,  odolnosť voči mechanickým vplyvom,  dodržiavanie štandardu pre ochranu zdravia pri práci
1. 9. Tvar: plne anatomicky patentovaná tvarovaná forma s rolovanými okrajmi
1. 10 Tvar: stabilná hrúbka rukavíc od prstov až po zápästie
1. 11 Tvar: povrch hladký, prsty textúrované
1. 12. kategória OOP (osobné ochranné pomôcky) poskytujú optimálnu ochranu pred vírusovými infekciami a chemikáliami
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu rámcovej dohody.
Zmluvné množstvá sú dané za obdobie 12 mesiacov, vzhľadom na pandemickú situáciu, verejný obstarávateľ odoberie všetko zmluvné množstvo najneskôr do 5 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodanie nových produktov – nepoužité, v originálnom balení.
Požaduje sa min. 70% exspirácia predmetu RD odo dňa dodania na miesto plnenia, s vyznačením doby exspirácie na každom  jednotlivom balení.
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať  predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si Objednávateľ vyhradzuje právo objednať nižšie alebo si vyhradzuje  právo neodobrať žiadne množstvo tovaru z niektorej položky predmetu zákazky, ako sú predpokladané. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu RD.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení RD fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť faktúru a dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky,  Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena každej položky (ďalej aj ako "nižšia cena") za  rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je v tejto RD a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie  poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5 % v neprospech  ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti  dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa RD a nižšou cenou.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného  tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní je možnosť tovar vrátiť Dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.
Objednávateľ bude tovar objednávať u dodávateľa na základe objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi dodať tovar najneskôr do 10 pracovných dní po dni prevzatia objednávky. Dopravu tovaru zabezpečuje dodávateľ, cena dopravy je zahrnutá v kúpnej cene, pričom dodávateľ nesie plnú zodpovednosť za škody vzniknuté na tovare až do jeho odovzdania objednávateľovi.
Dokladom o plnení je dodací list, ktorý vystaví dodávateľ a ktorý potvrdí objednávateľ pri prevzatí tovaru.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku/y/ medzi zmluvnými stranami nie je možné postúpiť inému, iba za predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým dôjde k postúpeniu pohľadávky v rozpore s touto dohodou zmluvných strán, je neplatný. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

620 000,00 ks

62 434,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.02.2021 10:18

03.03.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.03.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 222
 11
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.02.2021 14:27 - Vstupná ponuka 62 000,00 € Cena bez DPH
26.02.2021 14:27 - Najvýhodnejšia ponuka 62 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS