• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.03.2021 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2021 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2021 11:45

Detail zákazky Z20213590

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.03.2021 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2021 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2021 11:45

Základné údaje

Z20213590

OF-231387

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5569434

Objednávateľ

37936859

Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja

Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

36621323

TOMS - SK, s.r.o.

Jesenského 6, Detva, 96211, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Šmykom riadený nakladač s prídavnými zariadeniami - 3 ks

kolesový nakladač, nakladač, fréza na asfalt

  • 34144710-8 - Nakladače na kolesách
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Šmykom riadený nakladač - 3 ks
Funkcia
Šmykom riadený nakladač - štandardný NOVÝ dvojnápravový kolesový pracovný stroj používaný pri činnosti údržby ciest, pre nakladanie sypkých materiálov v dodávke s čelnou lopatou, a cestnou asfaltovou frézou kompatibilnou s predmetným nakladačom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šmykom riadený nakladač ks 3
počet valcov motora ks 4
výkon motora kW 45
prepravná rýchlosť km/hod. 17
výsypná výška m 2,3
nosnosť nakladača kg 900
objem nakladacej lyžice m3 0,4
trhacia sila kN 27
ťažná sila kN 32
zdvíhacia sila kN 22
výkon hydrauliky nakladača l/min 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre:
Typ motora vznetový motor spĺňajúci platnú emisnú normu v čase dodania
Typ pohonu hydrostatický pohon všetkých 4 kolies
Riadenie preklzávanie kolies
Chladenie kvapalinové
Ovládanie pracovného stroja ovládanie pohybu stroja a základných pracovných funkcií z kabíny prostredníctvom joystickov
Typ kabíny presklená bezpečnostná kabína (ROPS/FOPS) s vykurovaním, ventiláciou vzduchu, klimatizáciou a počítadlo motohodín, s pohodlným sedadlom
Varovné zariadenie pri preťažení áno
Osvetlenie stroja predné a zadné pracovné reflektory na kabíne
Signalizačné zariadenie výstražný rotačný oranžový maják uchytený na kabíne
Prídavná hydraulika hydraulický okruh pre frézu na asfalt a iné pracovné zariadenia
farba stroja odtiene žltej / oranžovej / bielej
akustická zvuková signalizácia pri zaradenom spätnom chode stroja áno
Záruka záruka min. 24 mesiacov
prvé uvedenie do prevádzky rok 2021
Povinná výbava pracovného stroja výbava pre prevádzku na pozemných komunikáciách
Súčasť dodávky je:
1. Odovzdávací protokol áno
2. Návod na obsluhu a údržbu áno/v slovenskom jazyku
3. Certifikát stroja alebo vyhlásenie o zhode áno
4. Protokol alebo vyhlásenie o spotrebe PHM áno
5. Osvedčenie o evidencii - časť II áno
7. Servisná kniha áno
 2. Cestná asfaltová fréza - prídavné zariadenie k šmykom riadenému nakladaču - 3 ks
Funkcia
Cestná asfaltová fréza slúžiaca na frézovanie ciest, chodníkov a iných komunikácii pri obnove a oprave ich povrchov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cestná asfaltová fréza ks 3
pracovná šírka bubna na asfalt mm 400
hĺbka záberu frézovania mm 110
hmotnosť asfaltovej frézy kg 700
počet zubov ks 46
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
systém upínania plug & play áno
autonivelizácia áno
hydraulické nastavenie hĺbky frézovania áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ pri stanovení ceny predmetu zákazky, zahrnie okrem samotnej dodávky nakladačov a prídavných zariadení aj dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
2. Objednávateľ požaduje dodanie nakladačov a prídavných zariadení do 15.12.2021.
3. K nakladaču sa požaduje dodať: 2 kľúče, technický preukaz, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie.
4. Predávajúci sa zaväzuje dodať nové, nepoškodené nakladače a prídavné zariadenia.
5. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručné a servisné podmienky nasledovne:
a) Objednávateľ požaduje aby dodávateľ zabezpečil minimálne 1 servisné stredisko v mestách v rámci územia Prešovského samosprávneho kraja zabezpečujúce autorizovaný servis predmetu zmluvy,
b) dodávateľ poskytuje objednávateľovi na predmet zmluvy záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov; v prípade, že výrobca poskytuje dlhšiu záruku, platí záruka poskytnutá výrobcom.
c) záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného predmetu zmluvy objednávateľom v mieste dodania,
d) ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručný servis. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať,
e) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená,
f) ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale objednávateľ nemôže pre ich opätovné vyskytnutie sa po oprave alebo pre ich väčší počet vec riadne užívať,
g) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka,
h) dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu do 24 hod. od jeho nahlásenia,
i) záručný servis je možné vykonať v servisných prevádzkach dodávateľa alebo v prípade požiadania objednávateľa operatívne na mieste ním určenom,
j) dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa.
6. Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 3 dní doručený ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť jednotkové ceny bez DPH všetkých položiek predmetu zákazky a zaslať spätne objednávateľovi súčasne s dokumentmi podľa bodu 7.
7. Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty:
a) dokument s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom., rozpis tovaru
b) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj, záručný a pozáručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru.
8. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 7 a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií:
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 7 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 7 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov 24 hodín, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
9. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi zaškolenie obsluhy nakladača. Školenie v počte min. 3 osôb ku každému nakladaču je zahrnuté v cene zákazky.
10. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
11. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
12. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: návod na obsluhu a údržbu, certifikát vozidla alebo vyhlásenie o zhode, osvedčenie o evidencii, servisnú knihu . Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.
13. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní chybu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
14. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
15. Miestom dodania predmetu zákazky sú sídla objednávateľa v mestách: Humenné, Poprad, Svidník.
16. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru za každý nakladač s prídavným zariadením samostatne na adresu miesta plnenia v zmysle bodu 15 Osobitných požiadaviek na plnenie, alebo podľa dodatočného upresnenia. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za predmet zákazky v požadovanej výbave a celkovú cenu za položku.
17. Faktúra musí obsahovať obvyklé náležitosti daňového dokladu v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je povinný bezodkladne ju vrátiť predávajúcemu na doplnenie alebo prepracovanie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola opravená faktúra doručená so všetkými náležitosťami.
18. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi .
19. Dodávateľ, ktorý spĺňa definičné znaky partnera verejného sektora a na ktorého sa nevzťahujú výnimky zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, má povinnosť zapísať sa do Registra partnerov verejného sektora.
20. Zistenie nesúladu alebo porušenie povinností, vyplývajúcich podľa bodu 20 sa považujú za podstatné porušenie zmluvných povinností, s možnosťou uplatnenia zmluvných sankcií a/alebo uplatnením ustanovení o okamžitom odstúpení od Zmluvy

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota hmotnosť asfaltovej frézy kg 700
Navrhnutá hodnota hmotnosť asfaltovej frézy kg 750

Zdôrazňujeme, že sa jedná o technický parameter ktorý nemá priami vplyv na funkčnosť a využitie predmetu zákazky. Rozporovanú položku považujeme za diskriminačnú a v rozpore s ust. § 9 ods. 4 Zákona o verejnom obstarávaní, a to s princípom nediskriminácie záujemcov alebo uchádzačov a tiež princípom hospodárnosti a efektívnosti, tým že bráni efektívnej súťaži.

Technické vlastnosti Jednotka Minimum Maximum Presná hodnota
Pôvodná hodnota počet zubov ks 46
Navrhnutá hodnota počet zubov ks 38

Zdôrazňujeme, že sa jedná o technický parameter ktorý nemá priami vplyv na funkčnosť a využitie predmetu zákazky. Rozporovanú položku považujeme za diskriminačnú a v rozpore s ust. § 9 ods. 4 Zákona o verejnom obstarávaní, a to s princípom nediskriminácie záujemcov alebo uchádzačov a tiež princípom hospodárnosti a efektívnosti, tým že bráni efektívnej súťaži.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Humenné, Poprad, Svidník, Prešovský, Slovenská republika

15.03.2021 07:00 — 15.12.2021 15:00

1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie

213 840,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.03.2021 11:42

08.03.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.03.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 282
 118
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.03.2021 22:58 - Vstupná ponuka 213 840,00 € Cena s DPH
08.03.2021 07:35 - Najvýhodnejšia ponuka 213 480,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS