37936859
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK
36621323
TOMS - SK, s.r.o.
Jesenského 6, Detva, 96211, SVK
Šmykom riadený nakladač s prídavnými zariadeniami - 3 ks
kolesový nakladač, nakladač, fréza na asfalt
Tovar, Služba
1. Šmykom riadený nakladač - 3 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Šmykom riadený nakladač - štandardný NOVÝ dvojnápravový kolesový pracovný stroj používaný pri činnosti údržby ciest, pre nakladanie sypkých materiálov v dodávke s čelnou lopatou, a cestnou asfaltovou frézou kompatibilnou s predmetným nakladačom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Šmykom riadený nakladač | ks | 3 | ||
počet valcov motora | ks | 4 | ||
výkon motora | kW | 45 | ||
prepravná rýchlosť | km/hod. | 17 | ||
výsypná výška | m | 2,3 | ||
nosnosť nakladača | kg | 900 | ||
objem nakladacej lyžice | m3 | 0,4 | ||
trhacia sila | kN | 27 | ||
ťažná sila | kN | 32 | ||
zdvíhacia sila | kN | 22 | ||
výkon hydrauliky nakladača | l/min | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Parametre: | |
Typ motora | vznetový motor spĺňajúci platnú emisnú normu v čase dodania |
Typ pohonu | hydrostatický pohon všetkých 4 kolies |
Riadenie | preklzávanie kolies |
Chladenie | kvapalinové |
Ovládanie pracovného stroja | ovládanie pohybu stroja a základných pracovných funkcií z kabíny prostredníctvom joystickov |
Typ kabíny | presklená bezpečnostná kabína (ROPS/FOPS) s vykurovaním, ventiláciou vzduchu, klimatizáciou a počítadlo motohodín, s pohodlným sedadlom |
Varovné zariadenie pri preťažení | áno |
Osvetlenie stroja | predné a zadné pracovné reflektory na kabíne |
Signalizačné zariadenie | výstražný rotačný oranžový maják uchytený na kabíne |
Prídavná hydraulika | hydraulický okruh pre frézu na asfalt a iné pracovné zariadenia |
farba stroja | odtiene žltej / oranžovej / bielej |
akustická zvuková signalizácia pri zaradenom spätnom chode stroja | áno |
Záruka | záruka min. 24 mesiacov |
prvé uvedenie do prevádzky rok | 2021 |
Povinná výbava pracovného stroja | výbava pre prevádzku na pozemných komunikáciách |
Súčasť dodávky je: | |
1. Odovzdávací protokol | áno |
2. Návod na obsluhu a údržbu | áno/v slovenskom jazyku |
3. Certifikát stroja alebo vyhlásenie o zhode | áno |
4. Protokol alebo vyhlásenie o spotrebe PHM | áno |
5. Osvedčenie o evidencii - časť II | áno |
7. Servisná kniha | áno |
2. Cestná asfaltová fréza - prídavné zariadenie k šmykom riadenému nakladaču - 3 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Cestná asfaltová fréza slúžiaca na frézovanie ciest, chodníkov a iných komunikácii pri obnove a oprave ich povrchov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Cestná asfaltová fréza | ks | 3 | ||
pracovná šírka bubna na asfalt | mm | 400 | ||
hĺbka záberu frézovania | mm | 110 | ||
hmotnosť asfaltovej frézy | kg | 700 | ||
počet zubov | ks | 46 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
systém upínania plug & play | áno |
autonivelizácia | áno |
hydraulické nastavenie hĺbky frézovania | áno |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení ceny predmetu zákazky, zahrnie okrem samotnej dodávky nakladačov a prídavných zariadení aj dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje dodanie nakladačov a prídavných zariadení do 15.12.2021. |
3. K nakladaču sa požaduje dodať: 2 kľúče, technický preukaz, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie. |
4. Predávajúci sa zaväzuje dodať nové, nepoškodené nakladače a prídavné zariadenia. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručné a servisné podmienky nasledovne: |
a) Objednávateľ požaduje aby dodávateľ zabezpečil minimálne 1 servisné stredisko v mestách v rámci územia Prešovského samosprávneho kraja zabezpečujúce autorizovaný servis predmetu zmluvy, |
b) dodávateľ poskytuje objednávateľovi na predmet zmluvy záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov; v prípade, že výrobca poskytuje dlhšiu záruku, platí záruka poskytnutá výrobcom. |
c) záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného predmetu zmluvy objednávateľom v mieste dodania, |
d) ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručný servis. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať, |
e) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená, |
f) ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale objednávateľ nemôže pre ich opätovné vyskytnutie sa po oprave alebo pre ich väčší počet vec riadne užívať, |
g) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka, |
h) dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu do 24 hod. od jeho nahlásenia, |
i) záručný servis je možné vykonať v servisných prevádzkach dodávateľa alebo v prípade požiadania objednávateľa operatívne na mieste ním určenom, |
j) dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa. |
6. Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 3 dní doručený ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť jednotkové ceny bez DPH všetkých položiek predmetu zákazky a zaslať spätne objednávateľovi súčasne s dokumentmi podľa bodu 7. |
7. Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty: |
a) dokument s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom., rozpis tovaru |
b) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj, záručný a pozáručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru. |
8. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 7 a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 7 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 7 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov 24 hodín, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
9. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi zaškolenie obsluhy nakladača. Školenie v počte min. 3 osôb ku každému nakladaču je zahrnuté v cene zákazky. |
10. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
11. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
12. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: návod na obsluhu a údržbu, certifikát vozidla alebo vyhlásenie o zhode, osvedčenie o evidencii, servisnú knihu . Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku. |
13. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní chybu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
14. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
15. Miestom dodania predmetu zákazky sú sídla objednávateľa v mestách: Humenné, Poprad, Svidník. |
16. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru za každý nakladač s prídavným zariadením samostatne na adresu miesta plnenia v zmysle bodu 15 Osobitných požiadaviek na plnenie, alebo podľa dodatočného upresnenia. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za predmet zákazky v požadovanej výbave a celkovú cenu za položku. |
17. Faktúra musí obsahovať obvyklé náležitosti daňového dokladu v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je povinný bezodkladne ju vrátiť predávajúcemu na doplnenie alebo prepracovanie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola opravená faktúra doručená so všetkými náležitosťami. |
18. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi . |
19. Dodávateľ, ktorý spĺňa definičné znaky partnera verejného sektora a na ktorého sa nevzťahujú výnimky zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, má povinnosť zapísať sa do Registra partnerov verejného sektora. |
20. Zistenie nesúladu alebo porušenie povinností, vyplývajúcich podľa bodu 20 sa považujú za podstatné porušenie zmluvných povinností, s možnosťou uplatnenia zmluvných sankcií a/alebo uplatnením ustanovení o okamžitom odstúpení od Zmluvy |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | hmotnosť asfaltovej frézy | kg | 700 | ||
Navrhnutá hodnota | hmotnosť asfaltovej frézy | kg | 750 |
Zdôrazňujeme, že sa jedná o technický parameter ktorý nemá priami vplyv na funkčnosť a využitie predmetu zákazky. Rozporovanú položku považujeme za diskriminačnú a v rozpore s ust. § 9 ods. 4 Zákona o verejnom obstarávaní, a to s princípom nediskriminácie záujemcov alebo uchádzačov a tiež princípom hospodárnosti a efektívnosti, tým že bráni efektívnej súťaži.
Technické vlastnosti | Jednotka | Minimum | Maximum | Presná hodnota | |
Pôvodná hodnota | počet zubov | ks | 46 | ||
Navrhnutá hodnota | počet zubov | ks | 38 |
Zdôrazňujeme, že sa jedná o technický parameter ktorý nemá priami vplyv na funkčnosť a využitie predmetu zákazky. Rozporovanú položku považujeme za diskriminačnú a v rozpore s ust. § 9 ods. 4 Zákona o verejnom obstarávaní, a to s princípom nediskriminácie záujemcov alebo uchádzačov a tiež princípom hospodárnosti a efektívnosti, tým že bráni efektívnej súťaži.
Humenné, Poprad, Svidník, Prešovský, Slovenská republika
15.03.2021 07:00 — 15.12.2021 15:00
1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie
213 840,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.03.2021 11:42
08.03.2021 10:00
08.03.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.03.2021 22:58 - Vstupná ponuka | 213 840,00 | € | Cena s DPH |
08.03.2021 07:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 213 480,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: