37836781
Základná škola s materskou školou Moravany nad Váhom
Na Výhone 188/16, Moravany nad Váhom, 92221, SVK
43860125
Pow-en a.s.
Prievozská 4B, Bratislava, 82109, SVK
elektrická enegia
dodávka elektrickej energie
Tovar, Služba
|
1. dodávka elektrickej energie
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energiedo odberných miest objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku voči zúčtovateľovi odchýlok a zabezpečenia služieb distribúcie elektrinyprostredníctvom prevádzkovateľa distribučnej sústavya prevádzkovateľa prenosovej sústavy do odberných miest odberateľa. Odberné miesto/a (“ďalej aj OM‟). |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. OM: predpokladaná ročná spotreba | KWh | 19200 | ||
| 2. OM: predpokladaná ročná spotreba | KWh | 21248 | ||
| Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov pre 1.-2. OM | KWh | 40448 | ||
| 3. OM: predpokladaná ročná spotreba | KWh | 11679 | ||
| Predpokladaná spotreba za 12 mesiacov pre 3. OM | KWh | 11679 | ||
| Predpokladaná spotreba za 36 mesiacov pre 1.-2. OM | KWh | 121344 | ||
| Predpokladaná spotreba za 42 mesiacov pre 3. OM | KWh | 40876,5 | ||
| Celková predpoklad. spotreba za zmluvné obdobia prislúchajúce OM, minimum (70 %), maximum (130 %) a presne | KWh | 162220,5 | ||
| Celková predpoklad. spotreba za zmluvné obdobia prislúchajúce OM, minimum (70 %), maximum (130 %) a presne | KWh | 113554,35 | 210886,65 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Zmluvné obdobie (viazanosť 36 mesiacov) pre 1.-2. OM | Od 1.11.2021 do 31.10.2024 |
| Zmluvné obdobie (viazanosť 42 mesiacov) pre 3. OM | Od 1.5.2021 do 31.10.2024 |
| Charakter odberu pre 1. - 3. OM | Administratívne a prevádzkové budovy |
| 1. OM: EIC, identifikácia | 24ZZS2025839000J |
| Spotreba predpokladaná VT | 19200 |
| Fázy x veľkosť ističa | 3x50 |
| Distribučná sadzba | C2-X3 |
| 2. OM: EIC, identifikácia | 24ZZS2025847000N |
| Spotreba predpokladaná VT | 21248 |
| Fázy x veľkosť ističa | 3x125 |
| Distribučná sadzba | C2-X3 |
| 3. OM: EIC, identifikácia | 24ZZS20258430006 |
| Spotreba predpokladaná VT | 11679 |
| Fázy x veľkosť ističa | 3x85 |
| Distribučná sadzba | C2-X3 |
| Názov |
| Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku elektrickej energie pre odberné miesta objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou do odberných miest v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej sústavy. |
| Množstvá odoberanej elektriny sú predpokladané. |
| Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sústave. Dalej v prípade potreby dodávateľ zabezpečí uzatvorenie distribučnej zmluvy. |
| Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy: |
| a) kalkuláciu ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OUEP, v ktorej dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny – podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, pri dodržaní všetkých legislatívnych náležitostí spojených s dodávkou elektrickej energie. |
| Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa: - cenu za dodávku predpokladaného množstva elektriny za príslušné obdobie, - cenu za služby distribúcie, cenu za systémové služby a platby za prevádzkovanie systému, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, odvod do Národného jadrového fondu určený osobitným predpisom, spotrebnú daň, daň z pridanej hodnoty – v zmysle čl. V OUEP (príloha č. 1 k VZP). |
| Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektriny a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s legislatívnymi zmenami všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutiami URSO. |
| Ak počas zmluvy dôjde k zmene regulovaných cien, dodávateľ je povinný túto zmenu ceny písomne oznámiť objednávateľovi. |
| Za neodobratie resp. prekročenie zmluvného množstva spotreby elektriny dodávateľ nebude voči objednávateľovi uplatňovať žiadne sankcie (zmluvné pokuty, prirážky, doplatky atď.). |
| Vyúčtovanie spotreby elektrinysa bude vykonávať vždy so stavom k 31.12. príslušného kalendárneho roku, resp. k dátumu konca zmluvy. |
| Dodávateľ vyhodnotí skutočné množstvo elektrinyodobraté odberateľom a predpokladané množstvo elektrinyuvedené v zmluve po skončení zmluvného obdobia alebo pri skončení zmluvy, podľa toho, čo nastane skôr. |
| Zasielanie korešpondencie na adresu objednávateľa do jeho sídla, pokiaľ objednávateľ dodávateľovi neoznámi neskôr inú adresu zasielania, aj pre každé OM. Faktúry a preddavkové platby budú dodávateľom vystavované samostatne pre každé OM a doručované objednávateľovi poštou alebo v elektronickej forme, pričom spôsob doručovania môže neskôr určiť objednávateľ, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú neskôr inak. |
| Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú objednávateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej zmluvnej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. |
| Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
| Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy (ešte pred plnením) nasledovné doklady: |
| a) platné povolenie na podnikanie na slovenskom trhu na dodávku elektriny; |
| Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy: |
| a) kontaktné údaje oprávnených osôb vo veciach plnenia (meno, priezvisko, pracovnú pozíciu, telefón, e-mail); |
| Odberateľ je počas trvania zmluvy oprávnený vyžiadať si od dodávateľa predloženie nasledovných dokladov, pričom dodávateľ sa zaväzuje predložiť odberateľovi vyžiadané doklady do 10 dní od doručenia požiadavky na ich predloženie: |
| a) rozhodnutie o pridelení EIC kódu (originál alebo overenú kópiu); |
| b) čestné vyhlásenie dodávateľa o uzatvorení platnej distribučnej zmluvy, s uvedením čísla a dátumu uzatvorenia zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy na vymedzenom území vo vzťahu k odberným miestam objednávateľa; |
| c) čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia; |
| d) rozpis jednotlivých zložiek ceny – cenu za jednotku tarify v EUR bez DPH/MWh a v EUR s DPH/MWh. |
| Nepredloženie ktoréhokoľvek z požadovaných dokladov sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie a za podstatné porušenie povinností dodávateľa, pričom objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s Čl. XVIII. bod 18.2 VZP 2. Časti VZP OPET a vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu. Cena musí obsahovať všetky náklady súvisiace s dodávkou el. energie silová elektrina VT, NT. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
| V prípade neschopnosti plnenia záväzkov niektorej strany bude výpovedná lehota 2 mesiace a začne plynúť 1. dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede. Ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie. |
| Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska účinné ku dňu uzatvorenia tejto zmluvy, ktoré tvoria jej neoddeliteľnú prílohu. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať príslušné ustanovenia zákona č. 82/2005 Z.z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní v znení neskorších predpisov. Dodávateľ čestne vyhlasuje, že dodanie zmluvných prác alebo poskytnutie služieb bude vykonávané výlučne legálne zamestnanými zamestnancami. |
| Názov | Upresnenie |
| Deň začiatku dodávky pre 1.-2. OM: | 01.11.2021, 00:00 hod. SEČ |
| Deň začiatku dodávky pre 3. OM: | 01.05.2021, 00:00 hod. SEČ |
| Deň skončenia dodávky pre 1.-2. OM: | 31.10.2024, 00:00 hod. SEČ |
| Deň skončenia dodávky pre 3. OM: | 31.10.2024, 00:00 hod. SEČ |
| Platobné podmienky: | Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom nasledovne: |
| Preddavkové platby: | mesačne vo výške predpokladanej spotreby priemerom na mesiac, pokiaľ neskôr odberateľ neurčí inú periodicitu úhrady a tejzodpovedajúci priemer, štvrťročne, polročne, ročne, pre OM |
| Vystavenie faktúr: | najneskôr do 15. dňa zdaniteľného plnenia |
| Splatnosť vyúčtovacej faktúry: | 30 dní odo dňa vystavenia dodávateľom |
Na Výhone 188/16, Moravany nad Váhom, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
01.11.2021 00:00 — 31.10.2024 23:59
162 220,50 kWh
43 150,80
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.02.2021 08:36
03.03.2021 08:27
03.03.2021 08:42
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 02.03.2021 11:36 - Vstupná ponuka | 43 149,96 | € | Cena s DPH |
| 03.03.2021 07:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 41 160,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: