• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.02.2021 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.03.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.03.2021 12:50

Detail zákazky Z20213574

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.02.2021 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.03.2021 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.03.2021 12:50

Základné údaje

Z20213574

OF-231700

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5555146

Objednávateľ

17050227

Gymnázium Janka Jesenského, Radlinského 665/2, Bánovce nad Bebravou

Radlinského 665/2, Bánovce nad Bebravou, 95701, SVK

Dodávateľ

37212931

Henrich Sonnenschein - ITSK

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

počítačové vybavenie

grafický tablet, tablet, digitalizačný tablet, počítač, osobný počítač, All-in-One počítač, počítačová zostava, príslušenstvo počítačov, úložisko, cloud

  • 30237450-8 - Grafické tablety
  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30236000-2 - Rôzne počítačové vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. grafický tablet
Funkcia
grafický tablet ako technická podpora pre vyučovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
grafický tablet kus 17
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer aktívnej plochy minimálne 216*135 mm
citlivosť hrotu pera/úroveň prítlaku minimálne 4096
rozlíšenie minimálne 2540 lpi
pripojenie k počítaču/notebooku súčasne USB a Bluetooth
batéria Li-ion zabudovaná v grafickom tablete, nabíjanie cez USB konektor
kompatibilita s OS min. Windows 7 a novší, súčasne MacOS
pero/stylus kompatibilné s tabletom, od rovnakého výrobcu, tlakovo citlivé, bezdrôtové/bezkáblové pripojenie, bez batérií - pasívne
technológia snímania pera EMR
počet tlačidiel pera/stylusu minimálne 2
príslušenstvo k peru/stylusu náhradné hroty minimálne 3 ks; príslušenstvo na výmenu hrotu
príslušenstvo ku grafickému tabletu USB kábel na prepojenie s PC/notebookom; v prípade pripojenia cez konektor USB-C redukcia USB -> USB-C
softvérové požiadavky podpora prostredia Jamboard v službe Google
 2. osobný počítač All in One
Funkcia
osobný počítač typu All-in-One určený na vyučovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
osobný počítač All in One kus 33
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
procesor minimálne Intel Core i3 10110U alebo ekvivalentný s rovnakým minimálnym výkonom
RAM minimálne 4 GB DDR4
pevný disk minimálne 128 GB SSD alebo minimálne 512 GB HDD
grafická karta integrovaná
zvuková karta integrovaná
sieťová karta LAN 10/100 a súčasne WiFi 802.11ac
optická mechanika integrovaná DVD +/-RW
čítačka pamäťových kariet integrovaná
USB port minimálne 4x, z toho minimálne 2x USB 3.0
pripojenie/porty HDMI, RJ-45
displej minimálne 21,5" s rozlíšením minimálne 1920*1080 FullHD
klávesnica USB, slovenská s oddelenou numerickou časťou, vyrobená rovnakým výrobcom ako počítač
myš USB, optická 3-tlačidlová, vyrobená rovnakým výrobcom ako počítač
reproduktory integrované
webkamera integrovaná
mikrofón integrovaný
operačný systém minimálne MS Windows 10 Home SK alebo vyšší s platnou registrovanou licenciou, inštalovaný dodávateľom, aktivovaný
aplikačný softvér minimálne kancelársky balík MS Office 2016 SK s platnou registrovanou licenciou, inštalovaný dodávateľom, aktivovaný
 3. externé úložisko Cloud
Funkcia
externé úložisko dát a súborov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
externé úložisko Cloud kus 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ úložiska HDD, SSD
formát diskov 3,5"
kapacita úložiska minimálne 6 TB (6000 GB)
kapacita vložených diskov minimálne 6 TB (6000 GB)
počet pozícií pre disk 2
počet vložených diskov 2
podpora RAID RAID 0, RAID 1
systémová pamäť minimálne 1 GB (1024 MB) DDR3
rozhranie LAN 1x
rozhranie USB 3.0 2x
externé úložisko Cloud možnosť spárovania s počítačom s nainštalovaným OS Windows a MacOS
externé úložisko Cloud možnosť spárovania s mobilnými zariadeniami Android, iOS
externé úložisko Cloud možnosť synchronizácie a zdieľania obsahu medzi viacerými zariadeniami prostredníctvom WiFi
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia v sídle objednávateľa.
Vrátane vykládky na mieste plnenia v sídle objednávateľa.
Požaduje sa poskytnutie záručnej doby na tovar v zmysle platnej legislatívy. Náklady spojené s odstránením vady/poruchy v záručnej dobe znáša dodávateľ.
Požaduje sa písomná garancia dodávateľa, že dodaný tovar je nový, pozostávajúci výlučne z nových komponentov (nie používaných, nie repasovaných), nepoužívaný, nie vystavovaný.
Požaduje sa dodanie počítačov s nainštalovaným softvérom uvedeným v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Požaduje sa dodanie tovaru bez nainštalovaného antivírusového programu.
Dodávateľ predloží doklad, z ktorého je zrejmé a jednoznačné, že nainštalovaný softvér v zariadeniach je legálny, s platnou zaregistrovanou licenciou.
Požaduje sa dodanie tovaru, ktorý je bezpečný a neohrozuje zdravie a život používateľov, vyhovuje platným medzinárodným a slovenským bezpečnostným normám a všeobecne záväzným právnym predpisom.
V cene zákazky je zahrnutá doprava na miesto plnenia v sídle objednávateľa a zloženie tovaru v budove objednávateľa (na prízemí).
Cena za zákazku obsahuje všetky náklady dodávateľa od objednania až po dodanie tovaru objednávateľovi do miesta sídla objednávateľa.
Požaduje sa vystavenie faktúry, ktorá spĺňa všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov a v ktorej bude uvedená jednotková cena podľa položiek bez DPH a s DPH, ako aj celková cena bez DPH a s DPH. Na faktúre a dodacom liste uvedie dodávateľ číslo zmluvy z EKS.
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch mimo sviatkov a prázdnin v čase 8:00 - 13:00. Dodanie tovaru na miesto plnenia oznámi dodávateľ objednávateľovi minimálne 1 pracovný deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodaní tovaru všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru, poškodeného tovaru alebo nekompletnej zásielky zásielku neprevziať.
V prípade, že objednávateľ po prevzatí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, požaduje sa od dodávateľa výmena chybného tovaru do 10 dní od písomného uplatnenia reklamácie objednávateľom.
Požaduje sa zabezpečenie záručného servisu do 48 hodín od nahlásenia závady dodávateľovi.
Požaduje sa dodanie tovaru s minimálnou technickou špecifikáciou uvedenou v technickej špecifikácii predmetu zákazky. V prípade, že dodávateľ dodá tovar, ktorý nezodpovedá popisu a technickej špecifikácii predmetu zákazky podľa opisného formuláru, má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ môže dodať aj tovar s lepšími technickými vlastnosťami než je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky pri dodržaní maximálnej celkovej ceny zákazky s DPH za predmet zákazky.
Požaduje sa garancia, že objednávateľovi nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky súvisiace s používaním softvéru nainštalovaného dodávateľom v zariadeniach nad rámec dodávateľom vystavenej faktúry.
V prípade, že dodávateľ dodá tovar, ktorý nezodpovedá popisu a technickej špecifikácii, či iným podmienkam uvedeným v opisnom formulári predmetu zákazky, vyhradzuje si objednávateľ právo zmluvu zrušiť.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky uvedenej v opisnom formulári predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa a dáva objednávateľovi právo odstúpiť od zmluvy.
Požaduje sa dodanie tovaru naraz, nie po etapách. V prípade dodania vo viacerých etapách z dôvodu prepravných kapacít dodávateľa predloží dodávateľ faktúru na uhradenie až po dodaní celej zákazky.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť/odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Radlinského 665/2, Bánovce nad Bebravou, Bánovce nad Bebravou, Trenčiansky, Slovenská republika

08.03.2021 08:15 — 25.03.2021 08:15

51,00 kus

20 788,27

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.02.2021 08:18

03.03.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.03.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 404
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.02.2021 19:45 - Vstupná ponuka 20 787,60 € Cena s DPH
03.03.2021 11:04 - Najvýhodnejšia ponuka 20 778,26 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS