• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.02.2021 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.03.2021 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.03.2021 12:55

Detail zákazky Z20213573

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.02.2021 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2021 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.03.2021 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.03.2021 12:55

Základné údaje

Z20213573

OF-231647

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5555144

Objednávateľ

17050227

Gymnázium Janka Jesenského, Radlinského 665/2, Bánovce nad Bebravou

Radlinského 665/2, Bánovce nad Bebravou, 95701, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

školský nábytok

školský nábytok, písací stôl, pracovný stôl, kancelárska stolička, kancelárska stolička otočná, konferenčná stolička, kancelárska skriňa

  • 39121000-6 - Písacie stoly a stoly
  • 39111100-4 - Otočné sedadlá
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39141300-5 - Skrine
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. písací stôl
Funkcia
pracovný písací stôl do učebne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
písací stôl kus 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál korpus DTD laminovaná, hrúbka minimálne 16 mm
materiál pracovná doska DTD laminovaná, hrúbka minimálne 22 mm
hrany oblé, plastová hrana ABS 2 mm na všetkých hranách stola
rozmery minimálne (ŠxHxV) v cm 150x60x72 cm
rozmery maximálne (ŠxHxV) v cm 160x70x75 cm
farba farebné prevedenie vyberie obstarávateľ podľa dostupného vzorkovníka úspešného uchádzača
farba musí korešpondovať s farebným prevedením kancelárskej skrine podľa tohto formulára
stôl bez zásuviek a políc (viď fotoprílohy)
stôl zadná strana spevnená doskou (viď fotoprílohy)
stôl uchádzač musí pri predkladaní návrhu a pri dodaní tovaru akceptovať fotoprílohy k zákazke; tovar musí funkčne korešpondovať so vzorom podľa fotopríloh
 2. kancelárska stolička otočná
Funkcia
kancelárska stolička otočná na kolieskach
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kancelárska stolička otočná kus 44
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál konštrukcie a nôh plastová
materiál poťahu hladká tkanina
konštrukcia otočná s kolieskami
kolieska tvrdé, vhodné na podlahu PVC, linoleum
minimálna nosnosť 100 kg
minimálne rozmery sedadla (ŠxH) v cm 45x44 cm
minimálne rozmery chrbtovej opierky (ŠxV) v cm 45x49 cm
nastaviteľná výška sedenia cca. 40 až 57 cm
farba farebné prevedenie vyberie obstarávateľ podľa dostupného vzorkovníka úspešného uchádzača
stolička polohovateľná chrbtová opierka
stolička bez podrúčok
stolička uchádzač musí pri predkladaní návrhu a pri dodaní tovaru akceptovať fotoprílohy k zákazke; tovar musí funkčne korešpondovať so vzorom podľa fotopríloh
 3. konferenčná stolička
Funkcia
konferenčná stolička pevná
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
konferenčná stolička kus 28
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál konštrukcie a nôh kovová, zváraná, lakovaná (ošetrená náterom)
materiál poťahu tkanina
konštrukcia pevná, bez koliesok
minimálna nosnosť 100 kg
výška sedu v cm minimálne 47 cm
celková maximálna šírka stoličky v cm maximálne 55 cm
hĺbka sedu v cm minimálne 40 cm
farba farebné prevedenie vyberie obstarávateľ podľa dostupného vzorkovníka úspešného uchádzača
stolička bez podrúčok
stolička stohovateľná
stolička uchádzač musí pri predkladaní návrhu a pri dodaní tovaru akceptovať fotoprílohy k zákazke; tovar musí funkčne korešpondovať so vzorom podľa fotopríloh
 4. kancelárska skriňa
Funkcia
kancelárska skriňa s policami, uzamykateľná
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kancelárska skriňa kus 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál DTD lamminovaná, hrúbka minimálne 16 mm
hrany oblé, plastová hrana ABS 2 mm na všetkých hranách
rozmery minimálne (VxŠxH) v cm 170x70x33 cm
rozmery maximálne (VxŠxH) v cm 190x90x50 cm
farba farebné prevedenie vyberie obstarávateľ podľa dostupného vzorkovníka úspešného uchádzača
farba musí korešpondovať s farebným prevedením písacieho stola podľa tohto formulára
skriňa rozdelená funkčne na 2 časti, horná časť otvorená s policou, dolná časť dvere so zámkom
skriňa horná časť otvorená, rozdelená vodorovne minimálne 1 policou, bez skla
skriňa dolná časť zatvorená, dvere so zámkom, vnútri rozdelená vodorovne minimálne 1 policou
skriňa rektifikačné nožičky na vyrovnanie nerovností podlahy
skriňa uchádzač musí pri predkladaní návrhu a pri dodaní tovaru akceptovať fotoprílohy k zákazke; tovar musí funkčne korešpondovať so vzorom podľa fotopríloh
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Vrátane dopravy na miesto plnenia v sídle objednávateľa.
Vrátane vykládky na mieste plnenia v sídle objednávateľa.
Požaduje sa poskytnutie záručnej doby na tovar v zmysle platnej legislatívy. Náklady spojené s odstránením vady/poruchy v záručnej dobe znáša dodávateľ.
Požaduje sa písomná garancia dodávateľa, že dodaný tovar je nový, pozostávajúci výlučne z nových komponentov (nie používaných, nie repasovaných), nepoužívaný, nie vystavovaný.
V cene zákazky je zahrnutá doprava na miesto plnenia v sídle objednávateľa a vyloženie tovaru v budove objednávateľa (na prízemí).
Cena za zákazku obsahuje všetky náklady dodávateľa od objednania až po dodanie tovaru objednávateľovi.
Požaduje sa dodanie tovaru, ktorý je bezpečný, neohrozuje zdravie a životy používateľov, vyhovuje platným medzinárodným a slovenským bezpečnostným normám a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požaduje sa dodanie zmontovaného tovaru alebo jeho kompletizovanie z prepravného stavu na mieste plnenia. Náklady na kompletizovanie z prepravného stavu sú zahrnuté v cene zákazky.
Pred dodaním tovaru, do 48 hodín po uzavretí zmluvy, sa požaduje od dodávateľa predložiť v elektronickej forme katalóg/vzorkovník farebného prevedenia tovaru, na základe ktorého si objednávateľ vyberie farebné prevedenie jednotlivých druhov tovaru.
Požaduje sa vystavenie faktúry, ktorá spĺňa všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov a v ktorej bude uvedená jednotková cena podľa položiek bez DPH a s DPH, ako aj celková cena bez DPH a s DPH. Na faktúre a dodacom liste uvedie dodávateľ číslo zmluvy z EKS.
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch mimo sviatkov a prázdnin v čase 8:00 - 13:00. Dodanie tovaru na miesto plnenia oznámi dodávateľ objednávateľovi minimálne 1 pracovný deň vopred.
Požaduje sa dodanie tovaru naraz, nie po etapách. V prípade dodania vo viacerých etapách z dôvodu prepravných kapacít dodávateľa predloží dodávateľ faktúru na uhradenie až po dodaní celej zákazky.
Požaduje sa dodanie tovaru s minimálnou technickou špecifikáciou uvedenou v technickej špecifikácii predmetu zákazky. V prípade, že dodávateľ dodá tovar, ktorý nezodpovedá popisu a technickej špecifikácii predmetu zákazky podľa opisného formuláru, má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodaní tovaru všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru, poškodeného tovaru alebo nekompletnej zásielky zásielku neprevziať.
V prípade, že objednávateľ po prevzatí tovaru dodatočne zistí, že tovar je poškodený, požaduje od dodávateľa výmenu chybného tovaru za nepoškodený do 10 dní od písomného uplatnenia reklamácie objednávateľom.
Dodávateľ môže dodať tovar aj s lepšími technickými vlastnosťami než je uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky pri dodržaní maximálnej celkovej ceny zákazky s DPH za predmet zákazky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky uvedenej v opisnom formulári predmetu zákazky sa považuje zo strany dodávateľa za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dáva objednávateľovi právo odstúpiť od zmluvy.
Vyobrazenia tovaru uvedené v prílohách nie sú pre dodávateľa záväzné, ale len orientačné a názorné. Farebné prevedenie tovaru podľa príloh je taktiež ilustratívne.  Objednávateľ požaduje spevnenie písacieho stola zadnou doskou, ako aj rozdelenie skrine na hornú otvorenú časť a dolnú časť uzatvárateľnú dverami.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť/odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Radlinského 665/2, Bánovce nad Bebravou, Bánovce nad Bebravou, Trenčiansky, Slovenská republika

08.03.2021 08:06 — 25.03.2021 08:06

89,00 kus

4 122,56

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.02.2021 08:12

03.03.2021 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.03.2021 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 279
 22
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.02.2021 10:43 - Vstupná ponuka 4 122,00 € Cena s DPH
02.03.2021 16:34 - Najvýhodnejšia ponuka 3 840,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS