00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
36675148
LUMAX, s. r. o.
Železničná 4745, Senec, 90301, SVK
Jednorazové obaly - spotrebný materiál
Jednorazové obaly - spotrebný materiál
Tovar, Služba
1. Jednorazové obaly
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednorazové obaly |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Menu box 2-dielny biely | bal. | 120 | ||
2. Termo-miska okrúhla biela 460 ml. | bal. | 200 | ||
3. Priesvitné viečko pre misky 340-680ml. | bal. | 100 | ||
4. Príbor z umelej hmoty, hygienicky balený | bal. | 150 | ||
5. Miska hranatá s int. viečkom, PET | bal. | 100 | ||
6. Misky okrúhle, PP šalat. | bal. | 150 | ||
7. Termo poháre z penového PS 0,2L bez potlače | bal | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Menu box 2-dielny biely 241 x 207 x 69 mm ,125 ks v balení | |
2. Termo-miska okrúhla biela 460 ml, 25 ks | Termo misky z penového PS |
3. Priesvitné viečko pre misky 340-680ml, 50ks | |
4. Príbor z umelej hmoty, hygienicky balený Sada(nôž+vidlička+lyžica+obrúsok), 100ks | |
5. Miska hranatá s int. viečkom, PET 250ml, hranatá priehľadná s vekom, 50ks | |
6. Misky okrúhle, PP Miska 250ml, 100ks | |
7. Termo poháre z penového PS 0,2L bez potlače, priemer 80mm, 25ks | farba biela |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia - bez EURO palety |
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 11:00 hod. a od 13:00 do 15:00 |
Pri vykladaní a manipulácii s tovarom nebude poskytnutá pomoc druhej osoby ( manipulácia s paletami pri vykládke ) |
Pri preberaní tovaru budú jednotlivé položky prepočítane za prítomností osoby ktorá tovar dopravila. |
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu: |
- dodanie ekvivalentu pri dodržaní všetkých kvalitatívne preukázateľných podmienok. |
- vzorky ekvivalentu musia byť doplnené popisom presnej špecifikácie (rozmer,hrúbka,objem, zloženie) k danej vzorke na základe, ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená. |
Požaduje sa, aby dodávateľ do 2-ch pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatnú vzorku tovaru. V prípade, že dodávateľ neposkytne vzorku alebo poskytne vzorku ktorá nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy (OPET verzia 3.3. účinná od dňa 1.3.2018 čl.XVIII bod 18.2 písm.t). |
Dodávateľ do dvoch dní od uzatvorenia zmluvy dodá vzorky jednotlivých položiek. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať. |
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní. |
Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár. |
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra ( Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár) a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS. |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia objednávky ( elektronicky emailom ) na plnenie od objednávateľa je do 3 pracovných dní. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu. |
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela. |
Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
3
1,00 celok
4 044,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.03.2021 11:42
09.03.2021 13:00
10.03.2021 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.03.2021 13:58 - Vstupná ponuka | 4 044,00 | € | Cena bez DPH |
08.03.2021 23:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 040,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: