• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.02.2021 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.03.2021 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.03.2021 09:00

Detail zákazky Z20213477

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.02.2021 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2021 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.03.2021 08:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.03.2021 09:00

Základné údaje

Z20213477

OF-231588

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5551060

Objednávateľ

42026407

Stredná odborná škola, T. Vansovej 32, Prievidza

T. Vansovej 32, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky 2021

stravné poukážky, zabezpečenie stravovania zamestnancov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 3,83
predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok do konca roku 2020 ks 2000 9009
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu
stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
doba platnosti stravných poukážok rok 2021, rok 2022 - stravné poukážky, ktoré odoberieme v októbri 2021
odoberanie stravných poukážok Odoberanie stravných poukážok počas roka formou objednávok.  Stravné poukážky začneme odoberať hneď po uzavretí zmluvy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
K plneniu zmluvy dôjde na základe písomných objednávok objednávateľa / objednávky budú zaslané dodávateľovi emailom, v ktorých objednávateľ určí presné množstvo stravných poukážok, ktoré mu má dodať dodávateľ.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa a to  v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 14,00 hod.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od podania objednávky.
Cena je vrátane provízie, poštových poplatkov, dopravy na miesto plnenia.
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Celková cena za stravné poukážky je tvorená súčinom počtu stravných poukážok a ceny stravnej poukážky v eurách. Celková cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace so zákazkou.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne ďalšie náklady súvisiace so zákazkou.
Objednávateľ uhradí fakturovanú sumu v čase splatnosti faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené, v danom roku nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní od ich vrátenia.
Počas trvania zmluvy sa dodávateľ zaväzuje mať uzatvorené zmluvy na platbu jeho stravnými poukážkami s minimálne 5 zariadeniami poskytujúcimi stravovacie služby.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný objednávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.
Zmluvné strany sa dohodli, že max. množstvo odobratých stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva zanikne bez akýchkoľvek nárokov zmluvných strán, uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral maximálne množstvo.
V prípade legislatívnej zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky podľa § 5 ods. 2 zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách na základe opatrenia Ministerstva práce sociálnych vecí a rodiny SR nebude naša organizácia mať dôvod počas trvania zmluvy zmluvu rušiť, budeme v zmluve pokračovať s dodatkom v ktorom sa zmení nominálna hodnota stravnej poukážky.
Zmluvné strany sa dohodli, že ak nám stravné poukážky zostanú už v neplatnej nominálnej hodnote, tak nám ich dodávateľ automaticky vymení za stravné poukážky už v novej, platnej nominálnej hodnote a nebude nám účtovať poštovné poplatky, ktoré mu vzniknú, keď nám stravné poukážky vymení. Poštovné za  odoslanie neplatných stravných poukážok, ktoré budeme chcieť vymeniť pôjde na náklady našej organizácie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T. Vansovej 32, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

04.03.2021 09:12 — 31.12.2021 09:13

9 009,00 ks

34 504,47

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.02.2021 09:14

01.03.2021 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.03.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 77
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.02.2021 09:18 - Vstupná ponuka 34 504,47 € Cena s DPH
25.02.2021 11:38 - Najvýhodnejšia ponuka 34 504,44 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS