• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.02.2021 09:07
  •    Predkladanie ponúk
    02.03.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.03.2021 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.03.2021 12:00

Detail zákazky Z20213472

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.02.2021 09:07
  •    Predkladanie ponúk
    02.03.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.03.2021 11:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.03.2021 12:00

Základné údaje

Z20213472

OF-231645

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5551056

Objednávateľ

00305081

Mesto Stupava

Hlavná 1/24, Stupava, 90031, SVK

Dodávateľ

46851658

CYEB s.r.o.

Záhradnícka 10, Komárno, 94501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

Zemný plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Dodávka zemného plynu počas 24 mesačnej platnosti zmluvy na odberné miesta verejného obstarávateľa, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celková predpokladaná ročná spotreba MWh 895
1. Odberné miesto (Hlavná MsÚ) MWh 250
2. Odberné miesto (Pož. zbrojnica) MWh 200
3. Odberné miesto (Pož. zbrojnica 2) MWh 25
4. Odberné miesto (Knižnica 1.) MWh 220
5. Odberné miesto (Knižnica 2.) MWh 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Odberné miesto (Hlavná MsÚ) POD kód: SKSPPDIS000110107483, Druh tarify: M7
2. Odberné miesto (Pož. zbrojnica) POD kód: SKSPPDIS000110107484, Druh tarify: M7
3. Odberné miesto (Pož. zbrojnica 2) POD kód: SKSPPDIS000110113730, Druh tarify: M3
4. Odberné miesto  (Knižnica 1.) POD kód: SKSPPDIS010110006559, Druh tarify: M7
5. Odberné miesto  (Knižnica 2.) POD kód: SKSPPDIS000110107481, Druh tarify: M7
Zmluvné obdobie od / do 01. 04. 2021 / 31. 03. 2023
Predmetom obstarávania je dodanie maximálne predpokladaného množstva zemného plynu počas 24 mesačnej platnosti zmluvy na odberné miesta verejného obstarávateľa, za podmienok dohodnutých v zmluve, v požadovanej kvalite a s garanciou dodávky zemného plynu po celú dobu platnosti zmluvy, vrátane prepravy, distribúcie a služieb spojených s dodávkou plynu vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku. Zmluvné obdobie - začiatok od 01.04.2021.
Kvalita plynu musí za bežných okolností zodpovedať špecifikácii uvedenej v Technických podmienkach PDS.
Ponúknutá cena bude predkladaná za celé množstvo odberu vrátane DPH
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony, vrátane plynulej dodávky a distribúcie zemného plynu, súvisiace so zmenou dodávateľa, ak ku nej dôjde.
Cena bude stanovená ako celková cena s DPH za dodávku zemného plynu počas zmluvného obdobia 24 mesiacov. Zmena ceny je možná výlučne za podmienok uvedených v platných OPET, platných OUEP a v zmysle platnej legislatívy v oblasti plynárenstva.
Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky.
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby zemného plynu.
Dodávateľ nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobrania ako i prekročenia predpokladaného množstva objednaného zemného plynu pre jednotlivé odberné miesta.
Dodávateľovi prislúcha úhrada len za skutočne dodaný zemný plyn. Odberateľovi nebude spoplatnené nedočerpanie alebo prečerpanie skutočnej spotreby zemného plynu oproti plánovanému množstvu odberu.
Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej dodávky zemného plynu do uvedených odberných miest, aj v prípade ak dôjde k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu a to do doby kým nebude zabezpečený prechod plnenia plynulo na ďalšieho dodávateľa.
Vyúčtovanie spotreby plynu sa bude vykonávať vždy so stavom k 31.12. príslušného kalendárneho roku, resp. k dátumu ukončenia zmluvy. Splatnosť vyúčtovacej faktúry je 30 dní odo dňa doručenia odberateľovi.
Cena za dodávku zemného plynu bude fakturovaná formou faktúr za opakovanú dodávku zemného plynu mesačne, podľa podielu spotreby zemného plynu v jednotlivých mesiacoch.
Dodávateľ odošle faktúru so započítaním uhradených záloh najneskôr 15. pracovný deň po skončení fakturačného obdobia. Faktúra bude odoslaná poštou na adresu Odberateľa, ktorá je uvedená v tejto Zmluve. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej vystavenia. Faktúra je uhradená dňom pripísania peňažných prostriedkov na účet dodávateľa.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet ceny zemného plynu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Cena musí obsahovať všetky náklady, pozostávajúce zo súčtu ceny za plyn, ceny za služby obchodníka a skladovanie, ceny za služby súvisiace s distribúciou, ceny za služby súvisiace s prepravou, spotrebnej dane a poplatkov za odberné miesta, a všetky ostatné položky, vrátane regulovaných, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a v tom čase platných príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ je povinný dodávať plyn do odberných miest (OM) odberateľa, pričom podmienkou pre vznik tejto povinnosti je pripojenie odberného plynového zariadenia do distribučnej siete a pridelenie distribučnej kapacity príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie právnych predpisov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť odberateľovi všetky skutočnosti súvisiace s plnením povinnosti zabezpečiť dodávku plynu, najmä avšak nielen o uzavretí /neuzavretí zmluvy o prístupe do distribučnej siete a distribúcii plynu, pridelení/nepridelení distribučnej kapacity pre odberné miesta odberateľa a pod. V prípade, že v dôsledku uzavretia tejto zmluvy dôjde k zmene dodávateľa plynu, je dodávateľ povinný bezodkladne informovať odberateľa o všetkých skutočnostiach súvisiacich s touto zmenou a tieto poskytovať tak, aby odberateľ nebol touto zmenou znevýhodnený alebo inak poškodený
Objednávateľ požaduje predložiť do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy čestné prehlásenie, že má uzatvorenú rámcovú zmluvu o prístupe a distribúcii s prevádzkovateľom distribučnej siete, SPP - distribúcia, a.s., s uvedením čísla zmluvy a dátumu jej uzatvorenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Stupava, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

01.04.2021 00:00 — 01.04.2023 00:00

1 790,00 MWh

65 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.02.2021 09:07

02.03.2021 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.03.2021 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 184
 75
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.03.2021 16:25 - Vstupná ponuka 64 999,99 € Cena s DPH
02.03.2021 06:17 - Najvýhodnejšia ponuka 64 887,58 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS