• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2021 14:34
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2021 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2021 09:55

Detail zákazky Z20213422

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2021 14:34
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2021 09:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2021 09:55

Základné údaje

Z20213422

OF-231365

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5565620

Objednávateľ

00304913

Mesto Malacky

Bernolákova 5188/1A, Malacky, 90101, SVK

Dodávateľ

31398294

KVANT spol. s r.o.

Fakulta matematiky, fyziky a informatiky UK, Mlynská Dolina , Bratislava, 84248, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vstupný tvárový terminál s meraním telesnej teploty

Teplomer, bezkontaktný, infračervený, meranie, teplota, vzdialenosť.

  • 38412000-6 - Teplomery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vstupný  tvárový terminál s meraním telesnej teploty do interiéru
Funkcia
Vstupný tvárový terminál do interiéru s meraním telesnej teploty a rozpoznávaním nasedenia rúška
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet terminálov s upevnením v stojane/podstavec na podlahu ks 5
Počet terminálov s upevnením na stojane ks 1
Rozsah merania - režim telesnej teploty °C 32,0 45
Rozlíšenie - teploty °C 0,3 0,5
Vzdialenosť na rozpoznanie tváre cm 30 250
Odporúčaná výška pre rozpoznanie tváre cm 120 200
Trvanie rozpoznávania tváre/užívateľ sekundy 0,2 2
Kapacita tvári udalosť 6000 30000
Úroveň presnosti rozpoznávania tvárí % 90 99,7
Presnosť merania °C +-0,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Všeobecné minimálne požiadavky: Vnútorný terminál,  musí spĺňať všetky aktuálne platné a vydané štandardy, certifikáty a smernice pre uvedenie na trh v Slovenskej republike. Požaduje sa návod na obsluhu v slovenskom jazyku.
Všeobecné minimálne požiadavky: Vodotesný, prachotesný, stabilný, spoľahlivý do interiéru.  Systém rýchlej kalibrácie automatickej AQCS/ manuálnej MQCS. Lokalizované do slovenského jazyka. Zobrazenie teploty na displeji.
Všeobecné minimálne požiadavky: Režim rýchleho merania teploty. Zisťuje teplotu tváre a sníma telesnú teplotu s rozpoznaním tváre so záznamami. Detekcia trvá len pár sekúnd.
Všeobecné minimálne požiadavky: Rozpoznávanie nasadenia rúška. Ak rozpoznávaná tvár rúško nemá, zariadenie upozorní hlasovou správou/zvukovou signalizáciou.  Zabudovaný alarm pri abnormálnej teplote (teplota vyššia ako 37°C).
Všeobecné minimálne požiadavky: Asistované rozpoznávanie tváre – v prípade, že meraná  osoba nie je v správnej vzdialenosti od kamery alebo je  mimo jej záberu, zaznie upozornenie / výzva formou  hlasovej správy v slovenčine.
Všeobecné minimálne požiadavky: Stojan z  pevnej stabilného materiálu, s povrchovou úpravou vhodnou na denne čistenie. Výška stojanu  prispôsobená rozdielnej výške osôb (žiaci: MŠ - 3ks, ZŠ- 2 ks a dospelé osoby).
Všeobecné minimálne požiadavky: Stojan môže byť aj so zabudovaným  dávkovačom:  automatický dávkovač dezinfekcie s  min. priemer 100 mm, výška 200mm, s kapacitou 0,5 litrov dezinfekčnej kvapaliny/gélu.
Všeobecné minimálne požiadavky: Mechanický kĺb na uchytenie do steny s možnosťou regulácie v počte jeden ks.
Technické minimálne požiadavky: LCD displej s posvietením, Displej teploty v reálnom čase, alarm vysokej teploty. Duálny objektív min. 2 Mpx.  Obrazovka  minimálne  7 palcová IPS LCD displej, automatické vyváženie bielej.
Technické minimálne požiadavky: Širokouhlá duálna kamera so zaostrením od 30 - 150 cm/ infračervené svetlo, dvojitá žiarovka a dvojitá kamera, s pamäťou meraní alebo ekvivalent s podobnými alebo vyššími parametrami.
Technické minimálne požiadavky: Kamera s naklápaním pre pohodlné meranie teploty rôznych výšok,  meranie teploty bez  nutnosti krčenia sa  (určené do ZŠ, MŠ rozdielna  výške deti/rodičov) -
Technické minimálne požiadavky: ekvivalent: iná forma na dosiahnutie požiadavky na zabezpečenie pohodlného snímania  teplôt osôb s rozdielnou výškou.
Technické minimálne požiadavky: Vstupy/Výstupy 1x USB OTG, 1x USB Host standart A port/ RJ45, USB, RS232, relé výstup, prípadne ekvivalent s podpornými technickými parametrami a podporou. Tlačítko exit/reset.
Technické minimálne požiadavky: Cloudový zobrazovací a archivačný systém LOG_Basic (ekvivalent porovnateľnej kvality)  s predplatenou licenciou na 60 mesiacov. Vstavaná pamäťová karta 4GB. Napájanie: DC 12 V.
Technické minimálne požiadavky: Vzdialenosť sondy od objektu merania  30 cm (teplomer musí sám určiť správnu vzdialenosť medzi teplomerom a meraným miestom).
Technické minimálne požiadavky: Detekcia tzv. živej tváre, účinná prevencia pred použitím foto/ video na falošné meranie. Anti-spoofing efektívna ochrana proti podvodom s fotografiami alebo videom.
Technické minimálne požiadavky: Softwareový modul pre možnosť integrácie prepojenia na používané dochádzkové/personálne systémy. Umožňuje čítať z databázy údaje potrebné pre integráciu do iných systémov s licenciou.
Technické minimálne požiadavky: Sieť: eternet a wifi alebo ekvivalent. Softvér fungujúci na bežnom PC.
Technické minimálne požiadavky: Import a export údajov zo zariadenia klientskeho softvéru. Pripája sa k externému kontroléru prístupu alebo čítačke kariet.
Technické minimálne požiadavky: Rozhranie: Komunikačný režim 10/100/1000 Mbps Self-Adaptive - ekvivalent podporných parametrov s podporou a prispôsobením portu.
Technické minimálne požiadavky: Režim uspania obrazovky, udržovanie minimálneho jasu pre zabránenie nočného oslnenia. Ochrana pred bleskom a prepätím.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Parametre, ktoré sú uvedené v opise zákazky sa považujú za minimálne a verejný obstarávateľ prijme aj plnenie s lepšími parametrami. Ak sa v danej uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Vrátane dopravy,  inštalácie na miesta plnenia a zaškolenia jednej objednávateľom určenej osoby na každom mieste dodania. Dodanie/inštalácia bude na šiestich miestach v rámci mesta.
Požaduje sa predložiť elektronicky/ e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy rozpočet najneskôr do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny na položku predmetu kúpnej zmluvy ( jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH, výška DPH,  jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH za požadované množstvo).
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru. Dodanie tovaru so záručným listom, manuálom v slovenskom jazyku a preberacím protokolom. Záruka na tovar min. 24 mesiacov.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre, technické parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii a bude Objednávateľovi doručený bez akýchkoľvek vád. Tovar bude Objednávateľom prevzatý na základe dodacieho listu, ktorý bude doplnený o certikát/osvedčenia a manuál v slovenskom jazyku. Dodaný tovar alebo jeho časť môže Objednávateľ odmietnuť prevziať, ak zistí preukázateľné vady tovaru, nedostatočnú kvalitu, rozdiel v množstve a zámenu tovaru v porovnaní s kúpnou zmluvou.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodanie tovaru bude v pracovných dňoch v čase od 8,00 - 14,00 hod na miesta dodania.  Miesta dodania zákazky: presné adresy dodania bude Dodávateľovi zo strany Objednávateľa upresnené po uzatvorení  zmluvného vzťahu. Dodávateľ je povinný dodanie tovaru oznámiť Objednávateľovi min. 2 pracovné dni vopred telefonicky a písomne (e-mailom). Dodávateľ je povinný bezodkladne emailom oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie predmetu tejto zmluvy a ktorých následkom bude v omeškaní s plnením predmetu tejto zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať/nainštalovať  predmet zákazky (ďalej len "tovar") do maximálne 8 pracovných  dní od účinnosti zmluvy.
Požaduje sa, aby faktúra bola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy spolu s potvrdeným dodacím listom a dokladom o prevzatí namontovaní tovaru. Splatnosť faktúry je do 5 pracovných dní odo dňa jej doručenia na adresu objednávateľa.
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 3 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude dodací list potvrdený Objednávateľom.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade dodávky tovaru s vadami alebo dodania tovaru, ktorý nezodpovedá funkčnej a technickej špecifikácií tovaru podľa tejto kúpnej zmluvy a vlastnému návrhu predmetu zmluvy predloženého dodávateľom objednávateľ takýto tovar neprevezme.
Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie (§ 345 ods.2 Obchodného zákonníka) tejto kúpnej zmluvy na strane dodávateľa považovať: a)Nedodanie tovaru v množstvách a /alebo v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy podľa  tejto kúpnej zmluvy.
Cena:  V celkovej zmluvnej cene sú zahrnuté všetky náklady Dodávateľa súvisiace s plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na dopravu, montáže, inštruktáž,  prípadne akéhokoľvek ďalšieho plnenia spojeného s dodaním predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bernolákova 5188/1A, Malacky, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

08.03.2021 00:00 — 18.03.2021 00:00

6,00 ks

10 651,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.02.2021 14:34

05.03.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.03.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 248
 28
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.03.2021 15:34 - Vstupná ponuka 10 650,00 € Cena s DPH
02.03.2021 15:34 - Najvýhodnejšia ponuka 10 650,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS