36084221
Nemocnica Alexandra Wintera n. o.
Winterova 66, Piešťany, 92163, SVK
47547243
MedSynthesis s.r.o.
Bratislavská cesta 4303, Komárno, 94501, SVK
Generátor medicínskeho kyslíka
medicínsky kyslík
Tovar, Služba
|
1. Vyvíjač medicínskeho kyslíka
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Výroba medicínskeho kyslíka pre potreby Nemocnice |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Základné požiadavky vyvíjača medicínskeho kyslíka, Prepojenie jednotlivých komponentov sústavy z materiálu nerez, triedaAISI316 - áno, Vykonanie úradnej skúšky a vydanie osvedčenia - áno | ks | 1 | ||
| Výkon min. | kg/h | 25,2 | ||
| Prevádzkové podmienky min. | m3/h | 18,9 | ||
| Vyvíjač kyslíka, Prietok min. | kg/h | 25,2 | ||
| Vyvíjač kyslíka, Prevádzkové podmienky min. | m3/h | 18,9 | ||
| Vyvíjač kyslíka,Výstupný tlak | bar | 4 | ||
| Zásobník kyslíka, objem minimálne | dm3 | 500 | ||
| Zásobník kyslíka, prevádzkový tlak min. | bar | 11 | ||
| Kompresor, prevádzkový tlak max. | bar | 7,5 | ||
| Kompresor, výkon min. | m3/min. FAD | 3,6 | ||
| Kompresor, výkon motora max. | kW | 22 | ||
| Kondenzačný sušič, prietok min. | m3/min. | 6,2, | ||
| Kondenzačný sušič, tlakový rosný bod | °C tpd | 3 | ||
| Uhlíková veža, objem min. | l | 90 | ||
| Vzdušník, objem min. | dm3 | 725 | ||
| Vzdušník, prevádzkový tlak min. | bar | 11 | ||
| Dotláčací kompresor, výstupný tlak max. | barG | 150 | ||
| Dotláčacíkompresor, prietok mini. | m3/h | 3 | ||
| Plniaca rampa, počet plniacich miest | ks | 6 | ||
| Plniaca rampa, max. prevádzkový tlak | barG | 200 | ||
| Separátor oleja, objem nádrže min. | dm3 | 15 | ||
| Separátor oleja, obsah oleja na výstupe max. | ppm | 20 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Vyvíjač kyslíka, kontrolný systém s dotykovým displejom a senzorom čistoty kyslíka pre nepretržité meranie. Systém zberu dát na USB. Ochrana molekulového sita vyvíjača pred vlhkosťou. Kontrola kvality kyslíka – kyslíka nespĺňajúci kvalitu musí byť vyvedený do výfuku. Potrubie vyvíjača z nerezovej ocele. Prietokomer. UPS. Audiovizuálny alarm. | áno |
| Zásobník kyslíka, filter prachových častíc a regulátor tlaku. | áno |
| Kompresor, skrutkovitý kompresor | áno |
| Uhlíková veža, indikátor oleja | áno |
| Filtrácia stlačeného vzduchu,Filter hrubých a jemných častíc, Systém odkalenia kondenzátu | áno |
| Dotláčací kompresor, filtrácia kyslíka | áno |
| Plniaca rampa, vrátane tlakových hadíc, manometra, bezp. ventila | áno |
| Názov |
| Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný |
| Zaškolenie personálu |
| Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku |
| Požadujeme do 7 dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. |
| Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 dní od uzatvorenia zmluvy |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
| Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky |
| Požaduje sa do 7 dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky |
| Požaduje sa predložiť platný certifikát o zaškolení servisného technika u výrobcu do 7 dní od uzavretia zmluvy, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy na konkrétny prístroj zostavy, vydaným výrobcom ponúkaného tovaru. |
| Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
| Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
| Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
| a) termín dodania tovaru je do 10 týždňov od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do15:00 hod. |
| b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokola protokol o zaškolení obsluhy. |
| c) termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
| d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
| e) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa. |
| f) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. |
| Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
| - Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
| - Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja |
| Sankcie: |
| - V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
| - Kupujúci má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
| - Kupujúci má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
| Predávajúci môže požadovať : |
| - úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
| Ukončenie zmluvného vzťahu: |
| Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
| Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
| a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
| b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
| c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
| d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
| e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka |
| f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
| - ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
| - môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
| - môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
| V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy. |
| Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní. |
| V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, |
| alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ochrana osobných údajov: |
| 1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
| 2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
| 3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
| 4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
| 5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
| Informačná povinnosť: |
| Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
| Názov | Upresnenie |
| Záručná doba minimálne od dodania a spustenia do prevádzky | 24 mesiacov |
| Projekt a východzia tlaková a plynová revízia | ano |
| Certifikácia ISO9001, ISO13485, PED 2014/68/EU, MDD 93/42/EEC, registrácia ŠUKL Vyhlásenie o zhode o zhode s platnými normami a predpismi, CE a ostatná povinná dokumentácia | ano |
Winterova 66, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
01.04.2021 07:00 — 30.04.2021 14:00
1,00 ks
90 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.02.2021 13:08
01.03.2021 13:15
01.03.2021 13:30
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.02.2021 09:43 - Vstupná ponuka | 88 800,00 | € | Cena s DPH |
| 01.03.2021 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 88 700,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: