• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2021 13:48
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2021 12:55
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2021 14:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2021 14:25

Detail zákazky Z20213418

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2021 13:48
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2021 12:55
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2021 14:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2021 14:25

Základné údaje

Z20213418

OF-231594

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5547479

Objednávateľ

00160750

Gymnázium Vavrinca Benedikta Nedožerského, Matice slovenskej 16, Prievidza

Matice slovenskej 16, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup školského nábytku

školský stôl, školská stolička

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Školský stôl
Funkcia
školské účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školský stôl ks 148
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia školského stola Dvojmiestny, stohovateľný stôl (tzn. možnosť uložiť aspoň 8 ks  na seba) s odkladacím priestorom a háčikom na tašku
Kovová konštrukcia školského stola Z oceľových trubiek priemer od 20 do 22 mm. Tri nohy s protišmykovou zátkou, štvrtá s rektifikačnou skrutkou na zaistenie stability stola. Mriežkový odkladací priestor uchytený skrutkami k doske stola
Farebné prevedenie konštrukcie stola Tmavomodrá farba - možnosť výberu zo vzorkovníka
Pracovná doska Laminátová drevotriesková doska s hrúbkou od 18 do 22 mm o rozmere 1300x500 mm. Rohy dosky oblé. Hrany dosky stola - ABS hrúbka 2 mm.
Farebné prevedenie dosky Buk
Výška stola Stôl je určený pre študentov strednej školy - výška od 80 cm do 82 cm
Vysoká pevnosť, stabilita a doska odolná voči oderu Vyžaduje sa
 2. Školská stolička
Funkcia
školské účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školský stolička ks 296
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konštrukcia školskej stoličky Stohovateľná stolička (tzn. možnosť uložiť aspoň 8 ks na seba)
Kovová konštrukcia školskej štoličky Z oceľových trubiek priemer od 20 do 22 mm, nohy s protišmykovou zátkou.
Farebné prevedenie konštrukcie stoličky Tmavomodrá farba - možnosť výberu zo vzorkovníka, zosúladenie s farbou lavíc
Sedák a operadlo Požadujeme sedák v mieste sedu formovaný ( nie plochý), farba sedáka a operadla - buk
Výška stoličky Stolička je určená pre študentov strednej školy - výška sedáka od zeme od 48 cm do 50 cm - zosúladenie s lavicami
Vysoká pevnosť a stabilita Vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - vyloženie v hale gymnázia v pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hod.
Tovar požaduje dodať najneskôr do 29.03.2021 aj s faktúrou.
Faktúra musí obsahovať kúpnu cenu ktorá je pevná, úplná. Musí zahŕňať všetky náklady na dodanie tovaru. Na doručenej faktúre musia byť uvedené jednotkové ceny, DPH a celková cena s DPH. V deň dodania tovaru - najneskôr 29.03.2021 musí byť doručená aj  faktúra s dodacím listom na ktorých musí byť uvedené číslo zmluvy z EKS. Splatnosť faktúry 7 dní.
Požaduje sa nový doposiaľ nepoužitý tovar bez známok poškodenia.
Požaduje sa dodať tovar zmontovaný, bezpečný.
Požaduje sa dodať tovar presne  podľa špecifikácie a podľa obrazovej prílohy.
Požaduje sa minimálne 2 dni pred dodávkou tovaru na miesto plnenia kontaktovať objednávateľa telefonicky, prípadne e-mailom.
Požadujeme záručnú dobu od výrobcu v trvaní 24 mesiacov.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky poškodeného alebo iného tovaru ho neprevziať.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ.
Zodpovednosť za vady - dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel a zachováva si dohodnuté vlastnosti. Záruka za akosť dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ zodpovedá za vady tovaru, ktoré má v okamihu jeho prevzatia.
Dodávateľ je povinný doručiť faktúru so 7-dňovou splatnosťou v deň dodania.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa, má objednávateľ právo uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej ceny tovaru za každý, aj začatý deň omeškania. Právo objednávateľa na náhradu škody tým nie je nijako dotknuté.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Na dodací list a na faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.
Názov Upresnenie
Nákup školského nábytku 29.03.2021
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Matice slovenskej 16, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

04.03.2021 08:00 — 29.03.2021 14:00

444,00 ks

15 318,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.02.2021 13:48

01.03.2021 12:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.03.2021 13:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 259
 179
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.02.2021 07:38 - Vstupná ponuka 15 240,00 € Cena s DPH
25.02.2021 14:36 - Najvýhodnejšia ponuka 15 238,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS