• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2021 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    02.03.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.03.2021 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.03.2021 10:55

Detail zákazky Z20213381

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2021 08:32
  •    Predkladanie ponúk
    02.03.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.03.2021 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.03.2021 10:55

Základné údaje

Z20213381

OF-231569

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5551036

Objednávateľ

42026393

Stredná odborná škola technická, Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom (skrátený názov "SOŠ technická Dubnica nad Váhom")

Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

nábytok, kontajner, skriňa

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 39122000-3 - Skrine a knižnice
  • 39132500-1 - Kancelárske vozíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. KONTAJNER 4 ZÁSUVKOVÝ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kontajner 4 zásuvkový ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmery 700 x 450 x 450 mm (v x š x hl)
prevedenie na kolieskach
uzamykanie centrálny zámok
materiál laminovaná DTD 18 mm
ABS hrana 2 mm
farebný odtieň buk
 2. SKRIŇA DELENÁ S POLICAMI
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa delená s policami ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmery (v x š x hl)1800 x 900 x 450 mm
prevedenie na sokli
horná časť otvorená,  2 police
spodná časť uzatvorená - 2 dverová, 2 úchytky, 1 polica
materiál laminovaná DTD 18 mm
ABS hrana 2 mm
farebný odtieň buk
 3. SKRIŇA REGÁLOVÁ - knižnica
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa regálová - knižnica ks 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmery 1800 x 900 x 450 mm (v x š x hl)
prevedenie na sokli
otvorená,  4 police
materiál laminovaná DTD 18 mm
ABS hrana 2 mm
farebný odtieň buk
 4. SKRIŇA ZATVORENÁ policová
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa zatvorená policová ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmery 1800 x 900 x 450 mm (v x š x hl)
prevedenie na sokli
2 dverová, úchytky, 4 police
zámok dvojcestný
materiál laminovaná DTD 18 mm
ABS hrana 2 mm
farebný odtieň buk
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženie tovaru
Cena dopravy musí byť súčasťou ceny tovaru.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za položku vrátane DPH a celkovú cenu s DPH v Euro za celý predmet zákazky. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe dodacieho listu/preberacieho protokolu. Prílohou faktúry bude dodací list/preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Dodací list/Preberací protokol vypracuje Dodávateľ.
V prípade ak sa Dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t. j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontrakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontrakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Druhej zmluvnej strany v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Objednávateľa.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť/ odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislavská 439/18, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

05.03.2021 08:30 — 31.03.2021 12:30

1,00 zákazka

12 260,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.02.2021 08:32

02.03.2021 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.03.2021 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 272
 86
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.02.2021 09:29 - Vstupná ponuka 12 120,00 € Cena s DPH
02.03.2021 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka 11 880,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS