31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
43872930
iServices s. r. o.
Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK
Predĺženie platnosti ESET Endpoint Protection Standard
antivírusová ochrana, predĺženie platnosti licencií, vernostná licencia, ESTE Endpoint Protection Standard
Tovar, Služba
1. Predĺženie platnosti ESET Endpoint Protection Standard
|
|
---|---|
Funkcia |
Vernostná licencia, predĺženie platnosti licencií antivírusového softvéru ESET. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
"Predlženie platnosti licencií ESET Endpoint Protection Standard v stávajúcich počtoch - vernostná licencia s platnoťou na nasledujúcich 12 mesiacov" | ks | 3000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predĺženie platnosti licencií antivírusového softvéru ESET Endpoint Protection Standard na nasledujúcich 12 mesiacov za podmienok výrobcom garantovanej zľavy pre zdravotníctvo vo výške 50 % z ceny licencií | áno |
Produkty určené pre operačný systém: | Windows. |
Jazyk produktov a technická podpora: | slovenčina. |
Názov |
Pri predĺžení licencií produktov ESET musí mať dodávateľ v čase uzavretia zmluvy platný certifikát ZLATÉHO alebo PLATINOVÉHO PARTNERA spoločnosti ESET (pokiaľ nie je dodávateľom priamo spoločnosť ESET) a požaduje sa zachovanie pôvodného mena a hesla (resp. licenčného kľúča) pre vernostnú licenciu a poskytnutie vernostnej zľavy. |
V cene sú zahrnuté všetky náklady (TCO) súvisiace s predmetom zákazky (poskytnutie licencie, dodanie, plná implementácia, automatické aktualizácie, podpora, prevádzka, údržba a pod.) v súlade s aktuálne platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"). |
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi a/alebo jeho služobným úradom v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Náklady na nákup (do nákladov na nákup sa požaduje uviesť aj všetky licencie pre používanie kompletného riešenia bez ohľadu na akékoľvek už existujúce licencie vo vlastníctve verejného obstarávateľa) |
Náklady na podporu a údržbu softvéru (ročný poplatok výrobcovi softvéru, ak je potrebný) |
Náklady na (nevyhnutný) upgrade softvéru (do nákladov na nevyhnutný upgrade softvéru sa započítavajú aj náklady na upgrade všetkého softvéru nutného k plnej funkčnosti obstarávaného softvéru) |
Náklady na školenie používateľov a správcov (ak sú potrebné) |
Náklady na záruky spojené s prevádzkou softvéru. |
Presne zadefinovaný termín na implementáciu daného riešenia (ak už nie je naimplementované)-implementácia a zaškolenie najneskôr 1 deň pred platnosťou antivírusovej ochrany |
Poskytovanie technickej podpory zo strany daného výrobcu ponúkaného AV riešenia v slovenčine a minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase od 8.00 do 18.00 hod. |
Povinnosť preukázať zamestnávanie aspoň jednej osoby s platnou technickou certifikáciou výrobcu daného ponúkaného AV riešenia do 24 hod. od účinnosti zmluvy |
Samotné antivírusové riešenie/tj. samotná aplikácia bola dostupná v slovenskom jazyku, príp. v českom jazyku |
OSOBITNÉ LICENČNÉ PODMIENKY (OLP) |
Objednávateľ výslovne akceptuje štandardné licenčné podmienky dodávané s predmetom zákazky (ďalej len „osobitné licenčné podmienky“) a v súlade s OPET sa zaväzuje osobitné licenčné podmienky dodržiavať. |
Porušenie povinnosti objednávateľa podľa predchádzajúcej vety sa považuje za podstatné a oprávňuje dodávateľa odstúpiť od kúpnej zmluvy (ďalej len „zmluva“) podľa OPET. |
Podrobnosti k osobitným licenčným podmienkam ustanovuje „End User Licence Agreement“ (ďalej len „EULA“), ktorú objednávateľ akceptuje pri inštalácii predmetu zákazky. |
V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť osobitné licenčné podmienky a EULA pred ustanoveniami zmluvy. |
Podrobnosti dodania (napr. email na zaslanie licenčného kľúča) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa. |
Lehota dodania je dohodnutá najneskorššie do 30 dní od dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní tovaru na základe faktúry s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. Faktúru je potrebné doručiť bezodkladne po dodaní predmetu zákazky. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nesplnenie niektorej definovanej špecifikácie a/alebo požiadavky objednávateľa. Splnenie požiadaviek objednávateľa preukazuje dodávateľ do päť pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa. |
Dodávateľ zaručuje, že má právo udeliť Licencie na používanie Softvéru Objednávaetľovi. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania. |
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
08.03.2021 00:00 — 15.03.2021 23:59
3 000,00 ks
12 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.02.2021 10:42
26.02.2021 11:00
26.02.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.02.2021 10:56 - Vstupná ponuka | 12 799,99 | € | Cena bez DPH |
24.02.2021 11:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 090,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: