Z20213310
OF-231536
zrušená
738298
Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce
Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK
Odber, odvoz a likvidácia nebezpečného a ostatného biologického odpadu
Služby, odpad, zdravotnícky odpad, nebezpečný odpad, likvidácia odpadu, odvoz odpadu
Služba
1. Odber, odvoz a likvidácia nebezpečného a ostatného biologického odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je odvoz a likvidácia zdravotníckeho a biologického odpadu v špeciálnych zberných nádobách v súlade s zákona č.79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vyhláškou č. 365/2015 Z. z. z ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov, vyhláškou MŽP SR č. 366/2015 o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, Nariadenie Komisie EÚ č. 1357/2014 z 18 decembra 2014, ktorým sa nahrádza príloha III k smernici Európskeho parlamentu a Rady 2008/8/ES o odpade a o zrušení určitých smerníc. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
18 01 03 opdady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy; 18 01 02 časti a orgány tiel vrátane krvných vreciek a krvných konzerv | počet odvozov | 24 | ||
Množstvo odvozu odpadu /18 01 03; 18 01 02/ celkom | kg | 120 | 1 700 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Frekvencia poskytovania služby | dvojtýždňové intervaly |
Jeden odvoz v množstve odpadu min. 5 kg a v dvojtýždňovom intervale | bude vyčíslený ako paušálny poplatok. |
Názov |
Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. |
Cena služby je stanovená ako pevná a úplná, cena zahŕňa vyzdvihnutie, naloženie, prepravu a likvidáciu uvedených odpadov v množstvách a periodicite odvozu v technickej špecifikácii uvedenej v zmluve. |
Prevzatie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti z miest dočasného zhromažďovania v zariadeniach Objednávateľa (ako pôvodcu odpadu) sa bude Dodávateľom (ako príjemcom, dopravcom a zhodnocovateľom alebo zneškodňovateľom odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti) uskutočňovať v dvojtýždňových intervaloch z pracoviska Objednávateľa počas pracovných dní. |
V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené predpokladané množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti podľa skutočných množstiev. |
V prípade výskytu väčšieho množstva odpadu zo zdravotnej starostlivosti Dodávateľ zabezpečí mimoriadne prevzatie, prevoz a zhodnotenie alebo likvidáciu takéhoto odpadu mimo dohodnutý interval, na základe telefonickej výzvy a e-mailu. |
Hmotnosť odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti bude zistená odvážením na úradne overenom vážnom zariadení Dodávateľa. |
Nakládku odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti zabezpečí Dodávateľ na vlastné náklady a vlastnými zamestnancami. |
Dodávateľ pri každom prevzatí odpadu kategórie N (nebezpečný) vystaví Sprievodný list nebezpečného odpadu (SLNO), ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu, príjemcom a dopravcom. Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zo zdravotnej starostlivosti zúčastňujú, a tieto doklady spolu s vážnymi lístkami predkladať spolu s účtovným dokladom – faktúrou. |
Dopravný prostriedok/kontajner Dodávateľa musí vyhovovať ustanoveniam medzinárodných zmlúv o preprave nebezpečných vecí (Dohoda ADR). |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov a odpadov zo zdravotnej starostlivosti pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a je povinný zabezpečiť dopravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť plnenie zmluvy aj počas prípadnej odstávky zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti, nepredvídateľných okolnostiach na strane Dodávateľa a nasledujúci pracovný deň po dni sviatku, ak tento pripadne na deň prevzatia odpadu u Objednávateľa. |
Dodávateľ bude vykonávať predmet zákazky v súlade s platnou legislatívou Európskej únie a Slovenskej republiky. Dodávateľ bude vykonávať predmet zákazky v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Požadované predložiť do 3 pracovných dní: |
Platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia na prepravu a likvidáciu uvedených odpadov na základe zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Rozpis ceny s DPH v štruktúre: |
Cena za jeden odvoz v množstve odpadu 5 kg v dvojtýždňových intervaloch s DPH - paušálny poplatok. |
Položkovitý rozbor jedného odvozu odpadu: - cena za 1 kg odpadu, dopravné náklady, manipulačné náklady a pod.. |
V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané väčšie množstvá odpadu, ako sú predpokladané množstvá pre jednorazový odvoz /5 kg/ , vzniká Dodávateľovi nárok na doúčtovanie množstva odpadu, ktoré je väčšie ako predpokladané množstvo /množstvo nad 5 kg/. Cena doúčtovaného odpadu bude vypočítaná na základe predloženého rozboru ceny. Dodávateľ nemá nárok na ďalšie doúčtovanie nákladov na dopravu, manipuláciu a pod.. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta. Potvrdený protokol o odovzdaní a prevzatí odpadu je prílohou vystavenej faktúry. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/. |
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS. |
Veľký Dvor č. 12, 937 01 Želiezovce, Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 v zmysle bodu II. objednávkového formulára
10 440,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.02.2021 11:57
26.02.2021 12:00
26.02.2021 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: