• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2021 14:22
  •    Predkladanie ponúk
    02.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.03.2021 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.03.2021 13:05

Detail zákazky Z20213267

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2021 14:22
  •    Predkladanie ponúk
    02.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.03.2021 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.03.2021 13:05

Základné údaje

Z20213267

OF-230869

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5551028

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

46841075

GASTROBAL s.r.o.

Nová 519/1, Gerlachov, 05942, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické potreby

Toaletné papiere, papierové utierky, penové mydlá

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33711430-0 - Jednorazové utierky
  • 33711900-6 - Mydlo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toaletný papier
Funkcia
Hygienická potreba určená do sociálnych zariadení v administratívnej budove objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toaletný papier do zásobníkov TORK ks 900
Dĺžka kotúča m 170
Šírka kotúča cm 9,4
Počet útržkov ks 850
Dĺžka útržku cm 20
Priemer kotúča cm 19
Vnútorný  priemer jadra cm 5,9
Počet vrstiev vrstva 2
Celková  gramáž g/m2 33
Čistá  hmotnosť 1 ks g 562
Balené v kartóne po ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
S ražbou  a  s potlačou ÁNO
Farba biela
Systém T2
- vyrobený (bielený) bez požitia plynného chlóru, pričom môže byť vyrobený z ECF buničiny (buničina bielená zlúčeninami na báze chlóru – oxidom chloričitým alebo peroxidom a ozónom) alebo z TCF buničiny (buničina, kde bieliacimi činidlami sú peroxid, hydroxid sodný a siričitan sodný)
 2. Papierové  utierky
Funkcia
Hygienická potreba určená do sociálnych zariadení v administratívnej budove objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papierové utierky do zásobníkov TORK v kotúči ks 1500
Dĺžka  kotúča m 150
Šírka  kotúča cm 21
Dĺžka  útržku cm 19
Priemer  kotúča cm 19
Vnútorný  priemer jadra cm 3,8
Počet vrstiev vrstva 2
Celková  gramáž g/m2 41,5
Čistá hmotnosť  1 ks g 1307
Balené v kartóne ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
S ražbou a s potlačou ÁNO
Farba biela
Systém H1
- vyrobený (bielený) bez požitia plynného chlóru, pričom môže byť vyrobený z ECF buničiny (buničina bielená zlúčeninami na báze chlóru – oxidom chloričitým alebo peroxidom a ozónom) alebo z TCF buničiny (buničina, kde bieliacimi činidlami sú peroxid, hydroxid sodný a siričitan sodný)
 3. Penové  mydlo do dávkovačov
Funkcia
Hygienická potreba určená do sociálnych zariadení v administratívnej budove objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Penové mydlo do dávkovačov ks 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jemné penové, parfumované mydlo 1000 ml
Farba svetložltá
-najmenej 70 % celkového množstva mydla na ruky, na základe objemu pri nákupe, ktoré má uchádzač v rámci zákazky poskytnúť verejnému obstarávateľovi, musí spĺňať technické požiadavky environmentálnej značky EÚ pre zmývateľné kozmetické výrobky.
Počet dávok 2500
Výška 24 cm
Šírka 9,2 cm
Dĺžka 9,2 cm
Čistá hmotnosť 1ks 1034 g
Systém S4
Balené v kartóne po 6 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo do 31.12.2021, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
Cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, doručenie vzoriek a dopravu (maximálne 3 x počas platnosti zmluvy) a vrátane vyloženia na mieste plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi dodať požadovaný predmet zmluvy podľa požiadavky objednávateľa, maximálne však v 3 dodávkach.
Dodávky predmetu zákazky sa budú uskutočňovať priebežne podľa písomných objednávok objednávateľa vystavovaných počas platnosti tejto zmluvy s lehotou dodania do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia objednávky.
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy "podrobný aktualizovaný rozpočet" s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením cien (jednotkových, bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek  tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
S aktuálnym rozpočtom je Dodávateľ povinný predložiť údaje deklarujúce technické parametre ponúkaného tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, environmentálneho označenia preukazujúce splnenie všetkých požadovaných parametrov, ktoré sú uvedené v Technických vlastnostiach jednotlivých položiek.
Dodávateľ dodá bezplatne do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy vzorky požadovaných tovarov z každého 1 ks s údajmi výrobcu deklarujúcimi technické a environmentálne parametre ponúkaného tovaru.
Vzorky budú objednávateľom prekontrolované vážením a meraním a porovnané podľa Technických vlastností predmetu zmluvy. Vzorky toaletného papiera a papierových utierok budú následne aplikované do zásobníkov TORK, čím sa preukáže kompatibilita - správne fungovanie systému.
V prípade neposkytnutia vzoriek alebo nesúladu poskytnutých vzoriek s Technickými vlastnosťami jednotlivých položiek (resp. pri preukázaní nekompatibility so systémom TORK ) je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
V prípade, ak podľa názoru Objednávateľa predložené vzorky nezodpovedajú Technickým vlastnostiam, ktoré sú  uvedené  v zmluve, Objednávateľ vzorky Dodávateľovi nevráti, ale si ich ponechá ako súčasť dokumentácie k verejnému obstarávaniu ako dôkaz, že predložené vzorky nezodpovedajú Technickým vlastnostiam požadovaných Objednávateľom.
K predloženým vzorkám požadovaného tovaru musí byť doložený taktiež doklad s údajmi výrobcu deklarujúcimi technické a environmentálne parametre ponúkaného tovaru.
Nedodanie technického popisu (dokladu výrobcu s údajmi deklarujúcimi technické a environmentálne parametre ponúkaného tovaru), resp. ak údaje v ňom uvedené nebudú v súlade s Technickými vlastnosťami jednotlivých položiek v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie bude považované za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi vzorky tovaru, ktorého parametre nie sú v súlade s Technickými  vlastnosťami  jednotlivých položiek alebo sa takýto tovar pokúsi dodať, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, čím nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov, a to z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, ceny za ktorú  nie je možné tovar dodať, alebo nesplnením Osobitných požiadaviek a Technických vlastností predmetu Zmluvy.
Dátum spotreby tovaru musí byť minimálne 24 mesiacov.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke ( napr. množstvo, druh tovaru) alebo nebude v súlade s Technickými vlastnosťami predmetu zmluvy , je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní.Dodávateľ je oprávnený fakturovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
V prípade ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba Objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu Dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný kontaktnou osobou Objednávateľa (t.j. osobou, ktorá zaslala Dodávateľovi objednávku) bude prílohou každej faktúry.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ.
Dodávateľ sa zaväzuje počas platnosti zmluvy bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo mailom Dodávateľovi.
Nedodržanie všeobecnej špecifikácie, funkčných , technických a environmentálnej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie neuspokojivej referencie.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

19.03.2021 07:00 — 31.12.2021 14:00

2 550,00 ks

12 191,40

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.02.2021 14:22

02.03.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.03.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 343
 175
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.02.2021 14:35 - Vstupná ponuka 12 180,00 € Cena s DPH
23.02.2021 14:28 - Najvýhodnejšia ponuka 12 178,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS