• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2021 15:07
  •    Predkladanie ponúk
    25.02.2021 15:20
  •    Ukončenie zákazky
    25.02.2021 17:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.02.2021 17:20

Detail zákazky Z20213260

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2021 15:07
  •    Predkladanie ponúk
    25.02.2021 15:20
  •    Ukončenie zákazky
    25.02.2021 17:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.02.2021 17:20

Základné údaje

Z20213260

OF-231449

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5537105

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook

Notebook

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30210000-4 - Stroje na spracovanie údajov (hardvér)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook (prenosný počítač)
Funkcia
Nákup notebooku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook: ks 4
Benchmark procesora: bod 12620
Procesor – cache pamäť: MB 12
Procesor – frekvencia: GHz 2,6 5,0
Procesor – počet fyzických jadier: Počet 6
Procesor – počet výpočtových vlákien: Počet 12
Operačná pamäť DDR4 2933MHZ: GB 16
Pevný disk SSD NVMe: GB 512
Displej 15,6”: px 1920x1080
Benchmark grafickej karty: bod 8561
Pamäť grafickej karty GDDR6: GB 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ďalšie vlastnosti: priestor minimálne pre 2x SSD NVMe M.2, matný IPS displej s bezokrajovým skleneným panelom Corning Gorila Glass, HD kamera, Wifi karta štandardu Wifi 6AX201, podsvietená klávesnica
Porty a rozšírenia: minimálne 2x Thunderbolt 3, 2x USB-A 5Gbps, 1x HDMI 2.0, 1x AC smart pin, 1x kombinovaný konektor slúchadlá mikrofón, čítačka SD kariet, 200W napájací zdroj, Bluetooth 5.0, čítačka otlačkov prsta
Vyhotovenie šasi: leštený hliník
Rozmery (šírka x výška x hrúbka): maximálne 357,9 x 236,8 x 18,4 mm
Hmotnosť: maximálne 2,2 kg
Záručné podmienky: aspoň 24 mesiacov
Špecifikácii vyhovuje napríklad: HP ENVY 15-ep0000nc i7-10750H/16GB/2x512GB/W10P6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane popisu technických parametrov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Požaduje sa na faktúre rozpísať ceny na jednotlivé položky.
Záručná doba sa požaduje minimálne 24 mesiacov, pokiaľ nie je priamo pri položke definovaná iná doba záruky.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba, v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoužívaný, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa len ako Nový, doposiaľ nepoužitý Tovar v originálnom balení.
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Fakulta riadenia a informatiky, Katedra informatiky, 3. poschodie, č.dv. RA302, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

01.03.2021 08:00 — 16.03.2021 14:00

4,00 ks

5 660,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.02.2021 15:07

25.02.2021 15:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.02.2021 15:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 397
 129
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.02.2021 15:13 - Vstupná ponuka 5 660,00 € Cena bez DPH
25.02.2021 07:11 - Najvýhodnejšia ponuka 5 600,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS