• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2021 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    02.03.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.03.2021 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.03.2021 12:35

Detail zákazky Z20213251

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2021 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    02.03.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.03.2021 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.03.2021 12:35

Základné údaje

Z20213251

OF-231407

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5551046

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

47411848

L&L TEXTILE SERVICE ,s.r.o.

Októbrova 691/6, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie a chemické čistenie

pranie a chemické čistenie, žehlenie, bielizeň, textil

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie služby prania, chemického čistenia, dezinfekcie, žehlenia, skladania a balenia posteľného prádla, obrúskov, uterákov, pracovných odevov , odvoz špinavého a dovoz čistého prádla podľa špecifikácie a osobitných požiadaviek:
Funkcia
pranie, chemické čistenie, dezinfekcia, žehlenia, skladanie a balenie nasledovných druhov a množstiev:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Uterák obyčajný ks 435
Uterák froté ks 5224
Utierka na riad ks 1619
Osuška ks 2283
Obliečka na paplón ks 5781
Obliečka na vankúš ks 5839
Plachta na jednoposteľ ks 5948
Plachta na dvojposteľ ks 67
Obrus do 2 m2 ks 455
Obrus nad 2 m2 ks 550
Deka hrubá - deka Larisa ks 165
Vankúš antialergický 70 x 90 cm ks 62
Paplón antialergický 135 x 200 cm ks 62
Predložka froté ks 34
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zabezpečenie hygienických požiadaviek ubytovacích zariadení a ich plynulej prevádzky. Ide o zabezpečenie služby prania, chemického čistenia, dezinfekcie, žehlenia, skladania a balenia posteľného prádla, obrúskov, uterákov, pracovných odevov , odvoz špinavého a dovoz čistého prádla.
Pri praní žiadame používať pracie prostriedky a ďalšie prostriedky, ktoré vyhovujú platným všeobecne záväzným predpisom a normám SR a EÚ.
Služby dopravy spočívajú v hygienickom odvoze a dovoze textílií určených na pranie prostredníctvom transportných vozíkov s ochranným textilným vakom.
Jednotlivé požiadavky na predmet plnenia budú poskytovateľovi oznamované vopred telefonicky - minimálne 24 hodín pred konkrétnym PRANÍM, ŽEHLENÍM, a CHEMICKÝM ČISTENÍM a následná fakturácia.
Predmetom zákazky je priebežné zabezpečenie prania, dezinfekcie, žehlenia, skladania a balenia posteľného prádla, obrúskov, uterákov, pracovných odevov s odvozom špinavého a dovozom čistého prádla do 5 dní podľa požiadaviek objednávateľa.
Predpokladaný čas trvania zmluvy od marca 2021 do konca decembra 2021, Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú alebo do vyčerpania finančných prostriedkov tejto zmluvy podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Dodávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis ceny pre jednotlivé položky v EUR bez DPH, sadzbu DPH a cenu celkom v EUR vrátane DPH. Všetky ceny uvedie zaokrúhlené na 2 desatinné miesta.
Cenu za príslušné služby podľa zmluvy sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť dodávateľovi na základe faktúr s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa ich doručenia.
Objednávateľ sa zaväzuje zaslať do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy podklady nevyhnutné pre plnenie predmetu zákazky - presný zoznam miest plnenia spolu s príslušnými kontaktnými osobami
Názov Upresnenie
Miesta plnenia zmluvy 2x Žilina, 1x Trstená, 5x Bratislava, 1x Gajary, 1x Veľký Meder, 2x Banská Bystrica, 1x Donovaly, 1x Turčianske Teplice, 1x Nitra, 1x Trenčín

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

05.03.2021 08:00 — 31.12.2021 15:00

28 524,00 kus

29 991,89

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.02.2021 14:28

02.03.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.03.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 215
 101
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.02.2021 15:15 - Vstupná ponuka 29 990,95 € Cena s DPH
01.03.2021 16:12 - Najvýhodnejšia ponuka 29 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS