• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2021 12:50
  •    Predkladanie ponúk
    25.02.2021 14:47
  •    Ukončenie zákazky
    25.02.2021 15:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2021 11:24

Detail zákazky Z20213238

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2021 12:50
  •    Predkladanie ponúk
    25.02.2021 14:47
  •    Ukončenie zákazky
    25.02.2021 15:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2021 11:24

Základné údaje

Z20213238

OF-231521

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5547407

Objednávateľ

518140

Národné rehabilitačné centrum

Sládkovičova 1, Kováčová, 96237, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ochranný overal, ochranný plášť

overal, plášť

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorázový ochranný overal, jednorázový ochranný plášť
Funkcia
Ochranný odev proti nákaze, pred možným kontaktom s vírusmi.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Ochranný overal s kapucňou ks 500
2. Ochranný plášť ks 2500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Ochranný overal s kapucňou
Materiál laminátová tkanina
Veľkosti M, L, XL, XXL, XXXL
Odolnosť ochrana voči nákazám
Použiteľnosť v zdravotníckych zariadeniach
2. Ochranný plášť
Materiál netkaná textília
Rukáv dlhý, ukončený gumičkou
Zapínanie na zadnej strane plášťa na krku a v páse zaistenie šnúrkami
Veľkosti univerzálna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára na obdobie 6 mesiacov odo dňa uzavretia zmluvy, ktorá má charakter Rámcovej dohody.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v rámci EÚ a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN, príp. EN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ predloží do 3 dní od uzatvorenia zmluvy certifikáty alebo čestné vyhlásenia, že všetky ponúkané výrobky na predmet tejto zákazky sú certifikované.
Požaduje sa dodávať tovar nový a nepoužívaný.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35 % výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas tejto doby bude spĺňať všetky normatívne stanovené kvalitatívne a technické parametre.
Cenník  položiek, ktoré sú predmetom tejto zmluvy budú predložené v členení: názov tovaru,  mernú jednotku tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH a jednotkovú cenu s DPH, spolu cena s DPH.
Tovar bude dodávaný priebežne počas trvania zmluvy.
Dodávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade poškodeného tovaru, iného tovaru, resp. ak dodaný tovar nebude korešpondovať s požadovanými, technickými vlastnosťami, je oprávnený tento tovar neprevziať.
Pri uplatňovaní reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľ na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hodín od doručenia reklamácie.
Predmet obstarávania je uvedený v predpokladanom druhu a množstve na obdobie 6 mesiacov. Odberateľ si vyhradzuje právo upraviť množstvo tovaru podľa aktuálnej skladby pacientov a situácie ohľadom pandémie.
Nedodržanie technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľ. Objednávateľ má právo  na odstúpenie od zmluvy a vyhodnotenie negatívnej referencie.
Úhrada plnenia bude  uskutočnená po dodaní objednaného tovaru a potvrdení dodacieho listu, na základe doručenej faktúry. Splatnosť faktúr bude do 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Predávajúcemu vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania tovaru a podpísaním dodacieho listu poverenými zástupcami zmluvných strán. Predávajúci je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu exituje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto  nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou  a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní ...
...  tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa §524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa na inú osobu. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto  dohodou, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Zmluvné vzťahy neupravené týmito požiadavkami sa budú riaditeľ ustanoveniami OPET-u, ustanoveniami Obchodného zákonníka a inými právnymi predpismi SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 1, Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

6

1,00 Predmet zákazky podľa špecifikácie

6 366,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.02.2021 12:50

25.02.2021 14:47

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.02.2021 15:02

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 362
 59
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.02.2021 17:21 - Vstupná ponuka 6 366,00 € Cena s DPH
25.02.2021 14:33 - Najvýhodnejšia ponuka 6 240,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS