• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2021 12:45
  •    Predkladanie ponúk
    25.02.2021 14:40
  •    Ukončenie zákazky
    25.02.2021 15:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.02.2021 15:45

Detail zákazky Z20213234

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2021 12:45
  •    Predkladanie ponúk
    25.02.2021 14:40
  •    Ukončenie zákazky
    25.02.2021 15:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.02.2021 15:45

Základné údaje

Z20213234

OF-231485

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5537093

Objednávateľ

518140

Národné rehabilitačné centrum

Sládkovičova 1, Kováčová, 96237, SVK

Dodávateľ

53112172

IMONICE INVEST, s.r.o.

Werferova 6, Košice - mestská časť Juh, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rukavice vyšetrovacie nitrilové

rukavice, nitrilové, nepudrované, vyšetrovacie

  • 33141420-0 - Chirurgické rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorázové rukavice vyšetrovacie nitrilové
Funkcia
Rukavice jednorázové nitrilové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 100000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Veľkosť S, M, L
Použiteľnosť v zdravotníctve
Povrchová úprava povrch rukavíc hladký
Hrúbka stabilná hrúbka rukavíc
Ochrana rukavice musia poskytovať optimálnu ochranu
Materiál nitril - kaučuk
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ predloží do 3 kalendárnych dní v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu: cena bez DPH, cena s DPH.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Zmluva sa uzatvára ako rámcová dohoda na obdobie 6 mesiacov od uzavretia zmluvy, ktorá má charakter Rámcovej dohody.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v rámci EÚ a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN, príp. EN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ predloží do 5 dni od uzatvorenia zmluvy certifikáty alebo čestné vyhlásenia, že ponúkaný výrobok je certifikovaný.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35 % výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas tejto doby bude spĺňať všetky normatívne stanovené kvalitatívne a technické parametre.
Tovar bude objednávaný a dodávaný priebežne počas platnosti zmluvy, cez pracovné dni od 7.00 hod do 14.00 hod.
Predmet obstarávania je uvedený v predpokladanom množstve na obdobie 6 mesiacov. Odberateľ si vyhradzuje právo odobrať množstvo tovaru podľa aktuálnej skladby pacientov.
Pri uplatňovaní reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hodín od doručenia reklamácie.
Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhodnotenie negatívnej referencie.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru a potvrdení dodacieho listu, na základe doručenej faktúry. Splatnosť faktúr bude do 60 dní odo dňa jej doručenia.
Predávajúcemu vznikne právo na vystavenie faktúry dňom  riadneho a včasného dodania tovaru a podpísaním dodacieho listu poverenými zástupcami zmluvných strán. Predávajúci je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenia poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
... zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ nie je oprávnený odstúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa na inú osobu. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
Zmluvné vzťahy neupravené týmito požiadavkami sa budú riadiť ustanoveniami OPER-u, ustanoveniami Obchodného zákonníka a inými právnymi predpismi SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 1, Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

6

1,00 Predmet zákazky podľa špecifikácie

12 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.02.2021 12:45

25.02.2021 14:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.02.2021 14:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 374
 39
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.02.2021 17:22 - Vstupná ponuka 12 000,00 € Cena s DPH
25.02.2021 14:27 - Najvýhodnejšia ponuka 11 998,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS