37936859
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK
36498548
ŠTÝL - IVANOV s.r.o.
23, Vyšný Kazimír, 09409, SVK
Vibračné valce ručne vedené
valec na hutnenie asfaltových plôch
Tovar, Služba
1. Vibračné valce ručne vedené - 5 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Vibračný valec ručne vedený - nový nepoužitý stroj s vodiacim kolesom na ovládanie pohybu do strán s použitím na hutnenie asfaltových plôch a zemín pomocou vlastnej váhy zariadenia a vibrácie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vibračný valec ručne vedený | ks | 5 | ||
Šírka behúňa | cm | 70 | ||
Odstredivá sila | kN | 20 | ||
Frekvencia úderu | Hz | 55 | ||
Výkon motora | kW | 5 | ||
Stúpavosť | ° | 20 | ||
Pojazdná rýchlosť vpred | km/hod. | 0 | 5 | |
Celková hmotnosť | kg | 950 | 1050 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Motor | dieselový |
Elektrické štartovanie | áno |
Hydrostatický pohon pojazdu | áno |
Mechanický pohon vibrátora s elektromagnetickou spojkou | áno |
Plynulé nastavenie smeru a rýchlosti pojazdu | áno |
Všetky ovládacie prvky na rukoväti | áno |
Bezpečnosť | |
parkovacia brzda | áno |
Centrálne závesné oko na nakladanie a skladanie | áno |
Počítadlo motohodín | áno |
Riadiace koleso | áno |
Škrabák a kropenie | áno |
Záruka | 24 mesiacov |
Rok výroby | 2020-2021 |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení ceny predmetu zákazky, zahrnie okrem samotnej dodávky strojov aj dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje dodanie strojov najneskôr do 120 kal. dní po doručení oznámenia objednávateľa dodávateľovi v zmysle bodu 10 resp. písomnej dohody so zástupcom objednávateľa. |
3. Dodávateľ zašle objednávateľovi do 24 hod., resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty: |
a) dokument s uvedením obchodnej značku a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru, zhodnej s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom, |
b) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj, záručný a pozáručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru. |
4. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 3 a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 9 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 9 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c ) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov (3 pracovné dni), objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
5. Po odsúhlasení dodávky tovaru bude dodávateľovi doručený presný ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. |
6. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
7. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
5. Predávajúci sa zaväzuje dodať nový, nepoškodený pracovný stroj. |
6. K pracovnému stroju sa požaduje dodať: kľúče, komletnú dokumntáciu, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie. |
5. Počas záručnej doby je dodávateľom garantovaný bezplatný servis a oprava alebo výmena chybných dielov, ktoré sa vyskytnú na tovare počas záručnej doby v dôsledku jeho chybnej konštrukcie, montáže, funkcie alebo chybného materiálu. Vadným dielom či poruchou v rámci záruky sa chápe diel alebo porucha, ktorá nebola zapríčinená prevádzkovým opotrebením alebo mechanickým poškodením. Prevádzkové náplne si hradí objednávateľ. |
6. Záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je predmet zmluvy v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia predmetu zmluvy. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka, |
7. Dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu od jeho nahlásenia do 24 hodín, |
8. Miestom dodania predmetu zákazky je sídla objednávateľa v mestách: Bardejov, Poprad, Prešov, Stará Ľubovňa |
9. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru t.j. vibračných valcov ručne vedených. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: návod na obsluhu a údržbu, protokol o spotrebe PHM, prípadne ďalšie doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku. |
10. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní chybu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
11. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
12. Dodávateľ poskytne objednávateľovi zaškolenie obsluhy stroja. Školenie v počte min. 2 osôb je zahrnuté v cene zákazky. |
13.Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručné podmienky nasledovne: |
a) Dodávateľ garantuje zabezpečenie servisu premetu zmluvy v servisných strediskách v rámci SR, aspoň dve v Prešovskom/Košickom samosprávnom kraji, |
b) dodávateľ poskytuje objednávateľovi na predmet zmluvy záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov; v prípade, že výrobca poskytuje dlhšiu záruku, platí záruka poskytnutá výrobcom. |
c) záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného predmetu zmluvy objednávateľom v mieste dodania, |
d) ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručnú opravu. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením opravy upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať, |
e) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená, |
f) ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale objednávateľ nemôže pre ich opätovné vyskytnutie sa po oprave alebo pre ich väčší počet vec riadne užívať, |
g) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka, |
h) dodávateľ sa zaväzuje na začatie opravy/servisného úkonu do 24 hod. od jeho nahlásenia, |
i) záručnú opravu/servis je možné vykonať v servisných prevádzkach dodávateľa podľa bodu 14, písm. a) Osobitných požiadaviek na plnenie alebo v prípade požiadania objednávateľa operatívne na mieste ním určenom, |
j) dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa. |
14. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
15. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre každú oblasť objednávateľa samostatne za každý mulčovač na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu a v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku. |
16. V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi, ktoré však musia dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako pôvodne navrhované. |
17. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy resp. úpravu rozsahu plnenia zmluvy s dodávateľom vo väzbe na schválené finančné prostriedky zriaďovateľom objednávateľa. |
Bardejov, Humenné, Prešov, Stará Ľubovňa, Vranov n/T, Prešovský, Slovenská republika
08.03.2021 07:00 — 08.07.2021 15:00
5,00 ks
68 360,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.02.2021 14:58
02.03.2021 10:00
02.03.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.02.2021 15:37 - Vstupná ponuka | 68 359,99 | € | Cena s DPH |
01.03.2021 16:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 68 352,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: