• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2021 10:04
  •    Predkladanie ponúk
    25.02.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.02.2021 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.02.2021 14:10

Detail zákazky Z20213208

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2021 10:04
  •    Predkladanie ponúk
    25.02.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.02.2021 13:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.02.2021 14:10

Základné údaje

Z20213208

OF-231466

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5537067

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

37218379

Ing. Mgr. Denisa Fučíková - Majster Papier

Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

toaletný papier a zásobník

toaletný papier, zásobník

  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 44611600-2 - Zásobníky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. toaletný papier a zásobník
Funkcia
Hygienické potreby, toaletný papier určený do zásobníkov a zásobníky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toaletný papier JUMBO priemer 280mm, 1-vrstvový, návin 360, hmotnosť minimálne 900g, alebo ekvivalentný ks 660
Toaletný papier 520 útržkový, 2-vrstvový, min. návin 45m, váha rolky min. 200g ks 21000
Toaletný papier do zásobníka min. 1150 útržkov, 2-vrstvový, 207m, rozmer útržku 18x13,4cm, materiál celulóza (v balení po 6 ks alebo v balení po 12 ks) ks 5400
Zásobník na toaletný papier SmartOne alebo ekvivalentný ks 30
Držiak na toaletný papier 520 útržkový, polypropylén ks 20
Záručná doba na zásobník na toaletný papier mesiacov 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technické vlastnosti pre zásobník: vyrobený z ABS plastu
Technické vlastnosti pre zásobník: možnosť uzamykania zásobníka
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požadujeme poskytovanie plnenia vo viacerých ucelených častiach, a to na základe čiastkových objednávok zaslaných mailom, v množstve podľa aktuálnych prevádzkových potrieb.
Dodávateľ predloží podrobný rozpis jednotkových cien bez DPH a  s DPH do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy
Objednávateľ požaduje predložiť  do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy prospekty k tovaru, ktoré musia obsahovať popis požadovaných parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých ním požadovaných parametrov na tovar; doklady požadujeme predložiť v slovenskom alebo českom jazyku
Zmluvné strany sa dohodli, že svoje vzájomné pohľadávky nepostúpia (ani s nimi nebudú inak obchodovať) s treťou stranou bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez písomného súhlasu druhej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu. Prípadný súhlas objednávateľa je platný iba za podmienky, že bol udelený predchádzajúci súhlas zriaďovateľa objednávateľa MZ SR.
Splatnosť faktúr 60 dní
V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou uvedenej značky výrobku, ktorý spĺňa požadované technické vlastnosti a má minimálne rovnaké alebo lepšie vlastnosti vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok uvedenej značky určený.
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 8.00 h do 14.00 h.
Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia (do skladu) do 10 dní od zaslania elektronickej objednávky.
Tovar bude dodaný spolu s dodacím listom alebo faktúrou.
Požaduje sa dodať nové, nepoužívané a nerepasované výrobky.
V cene musia byť zahrnuté všetky vedľajšie náklady ako sú DPH, doprava, manipulácia a iné.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

05.03.2021 00:00 — 04.03.2024 23:59

27 110,00 ks podľa špecifikácie

12 699,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.02.2021 10:04

25.02.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.02.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 617
 36
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.02.2021 22:34 - Vstupná ponuka 12 699,00 € Cena bez DPH
25.02.2021 12:58 - Najvýhodnejšia ponuka 12 695,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS