• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2021 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    25.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.02.2021 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.02.2021 11:15

Detail zákazky Z20213205

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2021 09:45
  •    Predkladanie ponúk
    25.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.02.2021 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.02.2021 11:15

Základné údaje

Z20213205

OF-231506

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5537061

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

31421652

TRACO Computers s.r.o.

Kukučínova 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka tabletov

Dodávka tabletov

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka tabletov
Funkcia
Dodávka tabletov
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. tablet v nižšie uvedenej špecifikácii 2 ks
Tablet: Kapacita 64GB, 7,9-palcový Multi-Touch Retina displej s technológiou True Tone, Rozlíšenie 2048 x 1536 bodov, čítačka odtlačkov prstov, 8MP zadný fotoaparát, kompatibilita s Apple Pencil, Wi-Fi 802.11ac a 4G LTE, Výdrž batérie až 10 hodín, Operačný systém: iPadOS 14, dual SIM karty (NanoSIM + eSIM), 3,5 mm stereo jack pre slúchadlá, stereo reproduktory, 2 mikrofóny, napájací adaptér a kábel súčasťou balenia, Rozmery: 200-205 x 130-135 x 6,0-6,2 mm, Hmotnosť: do 310 g, Farba Space Gray. (Napr.: iPad mini Wi-Fi + Cellular 64 GB, Space Gray MUX52FD/A) áno
2. obal na tablet v nižšie uvedenej špecifikácii 2 ks
Obal na tablet z predchádzajúcej položky: veľkosť 7,9", originálne príslušenstvo certifikované výrobcom tabletu, materiál: polyuretán / jemné mikrovlákno, magnetické uchytenie na bočnú stranu tabletu, možnosť zložiť do režimu tablet na dĺžku alebo do režimu na písanie na stole, výrez pre zadnú kameru, integrovaná funkcionalita zobudenia a uspatia tabletu pri zatvorení, preferovaná farba: Alaskan Blue. (Napr.: Apple iPad mini Smart Cover - Alaskan Blue MX4T2ZM/A) áno
3. tablet v nižšie uvedenej špecifikácii 1 ks
Tablet: veľkosť obrazovky 12,9", Kapacita 512 GB, Multi-Touch displej Liquid Retina s LED podsvietením a technológiou IPS, Rozlíšenie 2732 x 2048 bodov s technológiou True Tone a ProMotion, jas 600 nitov, 12MP širokouhlý fotoaparát, 10MP ultraširokouhlý fotoaparát a LiDAR skener, 7MP TrueDepth fotoaparát vpredu, Wi-Fi 6 (802.11ax), Bluetooth 5.0, LTE gigabitovej triedy, Nano-SIM + eSIM, Laserový LiDAR senzor, Trojosový gyroskop, Akcelerometer, Snímač okolitého svetla, Barometer, výdrž batérie minimálne 9 hodín, Operačný systém: iPadOS 14, USB-C konektor, 4 vstavané reproduktory, 5 mikrofónov, áno
pokračovanie bodu 3. - Smart Connector, Súčasťou balenia nabíjačka a kábel, Rozmery: 280 - 281 x 210 - 215 x 5,5 - 6 mm, Hmotnosť:do 643 g, Preferovaná farba: Space Gray. (Napr.: iPad Pro 12.9" Wi-Fi + Cellular 512GB Space Gray 2020 MXF72FD/A) áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a preukázania funkčnosti na mieste dodania pracovníkom dodávateľa.
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy s uvedením značky, typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne odovzdanie tovaru.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
5. Dodávateľ minimálne 24 hodín pred dodaním tovaru upozorní objednávateľa na dodávku.
6. Dodávateľ na dodacom liste uvedie špecifikáciu dodávaného tovaru s uvedením značky a typu, uvedie záruky a výrobné čísla výrobcu. Záručná doba nesmie byť kratšia ako záručná doba poskytnutá výrobcom alebo distribútorom.
7. Dodávateľ dodá k tovaru návod v slovenskom alebo českom jazyku a všetky potrebné inštalačné média.
8. Záručná doba začína plynúť nasledujúci deň po skončení preberacieho konania a podpísania dodacieho listu.
9. Dodávateľ poskytne objednávateľovi bezplatný záručný servis na predmet plnenia zmluvy počas záručnej doby s nástupom technika na servisný zásah najneskôr do 12:00 hod nasledujúceho pracovného dňa po riadnom nahlásení vady.
10. Za riadne nahlásenie vady sa považuje doručenie písomnej žiadosti o vykonanie záručného servisu (vrátane potvrdeného e-mailu) so stručným opisom vady, uvedením času a predpokladaného dôvodu jej vzniku, mena, priezviska a pracovného postavenia oprávneného zástupcu objednávateľa pre tieto účely.
11. Pre odstránenie vady v záručnej dobe sa uplatňuje lehota 2 pracovných dní.
12. Ak ide o vadu, ktorú dodávateľ objektívne nemôže odstrániť do dvoch pracovných dní, poskytne objednávateľovi náhradné zariadenie rovnakých alebo lepších parametrov po dobu odstraňovania vady resp. iné náhradné riešenie.
13. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bolo zariadenie v oprave.
14. Záručná oprava sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek súvisiacich nákladov dodávateľa ako sú napr. dopravné náklady, výmena komponentov alebo iných častí predmetu zmluvy a pod.
15. V prípade, ak sa na nahlásenú vadu nevzťahuje záruka v zmysle záručných a reklamačných podmienok tejto zmluvy a objednávateľ trvá na vykonaní servisnej opravy, táto sa uskutoční na náklady objednávateľa.
16. Nedodržanie predmetu zmluvy alebo lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
17. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy.
18. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
19. Objednávateľ si môže uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 eur za každú aj začatú hodinu, ak dodávateľ nesplní povinnosti uvedené v bode 11. a 12.
20. Dodávané tovary musia byť zabalené v krabiciach z recyklovaného materiálu.
21. Platí alebo ekvivaletne iné s rovnakými alebo vyššími technickými parametrami.  Farebnosť je len odporúčaná.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

08.03.2021 10:00 — 09.03.2021 14:00

1,00 celý predmet zákazky

2 867,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.02.2021 09:45

25.02.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.02.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 399
 47
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.02.2021 09:50 - Vstupná ponuka 2 866,99 € Cena s DPH
22.02.2021 16:12 - Najvýhodnejšia ponuka 2 860,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS