• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2021 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    25.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.02.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.02.2021 10:50

Detail zákazky Z20213204

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2021 09:39
  •    Predkladanie ponúk
    25.02.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.02.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.02.2021 10:50

Základné údaje

Z20213204

OF-231488

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5537059

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

50197975

Surgitech s. r. o.

Zárubova 1, Bratislava - mestská časť Záhorská Bystrica, 84106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prístroj na podporu a náhradu cirkulácie krvi a dýchania

Prístroj na podporu a náhradu cirkulácie krvi a dýchania

  • 33186000-7 - Jednotky pre mimotelový obeh
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prístroj na na podporu a náhradu cirkulácie krvi a dýchania
Funkcia
Kompaktný podporný prenosný systém, zabezpečujúci podporu alebo náhradu cirkulácie krvi a dýchania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prístroj na na podporu a náhradu cirkulácie krvi a dýchania ks 1
prístrojová jednotka čo najmenších rozmerov cm 45x30x35
hmotnosť kg 10
senzory na meranie vonkajších tlakov ks 4
senzory na meranie vnútorných tlakov ks 3
senzory na meranie vonkajšej teploty ks 2
senzory na meranie vnútornej teploty ks 2
prevádzková doba integrovanej batérie minút 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
prenosný systém poskytujúci podporu alebo náhradu krvného obehu a/alebo dýchania áno
možnosť zapojenia ako ECMO, LVAD, RVAD, BiVAD áno
možnosť aplikácie ako samostatnej jednotky pre nemocnice v konfigurácii s mobilným stojanom (vozíkom) s príslušenstvom (ohrevná jednotka, zmiešavač plynov, transformátor) áno
núdzový ručný pohon (manuálna ručná kľuka s magnetickou spojkou a LED ukazovateľ rýchlosti) áno
dotykový displej s automatickým zámkom pre rýchle a bezpečné používanie áno
zobrazenie minimálne týchto parametrov na displeji: tlak, teplota, prietok krvi, bubliny v krvi áno
monitoring žilovej krvi bez nutnosti kalibrácie a zobrazenie na displeji: venózna saturácia O2,hemoglobín, hematokryt, venózna teplota áno
prietokový senzor s integrovaným snímačom bublín, senzor bublín, senzor prietoku, venózny senzor (saturácia O2, hemoglobín, hematokryt, venózna teplota) áno
otáčky (RPM) v rozmedzí do 5000 ot/min. pri prietoku od -9,99 do 9,99l/min. áno
numerický a LED ukazovateľ rýchlosti RPM áno
komunikačné porty: možnosť uložiť dáta na externé médium áno
možnosť vzdialeného pripojenia áno
bezpečnostné prvky: alarm, vibračná podložka áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Záručná doba: min. 24 mesiacov
Doprava v cene
Prístroj musí byť nový, nepoužitý
Zaškolenie obsluhy v cene
Maximálna doba dodania: 12 týždňov
Predávajúci je povinný dodať predmet zmluvy do miesta plnenia do 12 týždňov od záväzného objednania prístroja. Zmluvné strany sa dohodli, že plnenie predmetu zmluvy nie je možné po častiach.
Predávajúci vyhotoví samostatnú faktúru na adresu kupujúceho uvedenú v záhlaví tejto zmluvy. Splatnosť faktúry je do 60 dní odo dňa jej doručenia.
Predávajúci je povinný realizovať dodávku do miesta plnenia v uvedených množstvách, v uvedenom termíne a spôsobom uvedeným v tejto zmluve. Súčasťou je teda inštalácia, resp. montáž, kompletné uvedenie prístroja do prevádzky vrátane príslušenstva, zaškolenie lekárov, fyzikov a asistentov v potrebnom rozsahu, zabezpečenie všetkých skúšok podľa platnej legislatívy pre uvedenie prístroja do prevádzky, dokumentácia, slovenský návod, doprava do miesta plnenia. Po kompletnom dodaní predmetu zmluvy v zmysle tejto zmluvy začína plynúť záručná doba.
Dodaný predmet zmluvy bude zabalený podľa platných podmienok a technických noriem platných v SR. Prevzatie predmetu zmluvy v mieste plnenia bude potvrdené zástupcom kupujúceho na dodacom liste alebo preberacom protokole. Po dodaní a zaškolení personálu začína plynúť záručná doba.
Predávajúci poskytuje Kupujúcemu na predmet zmluvy záruku minimálne 24 mesiacov. Predávajúci sa počas záruky min. 24 mesiacov od odovzdania predmetu zmluvy zaväzuje dodržiavať nasledovné dohodnuté servisné podmienky:
Servisný zásah do 24 hodín od nahlásenia poruchy.
Výmenu, nahradenie predmetu zmluvy alebo jeho časti pri poruchách vyžadujúcich si ich odstránenie dobu dlhšiu ako 5 dní.
Počas záručnej doby sú uvedené servisné činnosti poskytované zdarma.
Predávajúci sa zaväzuje bezplatne zaškoliť personál kupujúceho v potrebnom rozsahu na riadne užívanie predmetu zmluvy.
Predávajúci vyfakturuje tovar kupujúcemu faktúrou po kompletnom dodaní predmetu zmluvy, t.j po riadnom splnení predmetu zmluvy na adresu kupujúceho.
Kupujúci neposkytne predávajúcemu preddavok.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (položkové ceny s identifikátorom/katalógovým číslom jednotlivých častí prístroja podľa technickej špecifikácie) do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia preukazujúca splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 7 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Dodávateľ predloží do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy Vyhlásenie o zhode a doplňujúce doklady k nemu, certifikát na posudzovanie zhody výrobkov a doklad o pridelení ŠÚKL kódu platný k dátumu predloženia ponuky..
Do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou prístroja, požadujeme predložiť manuál, resp. užívateľskú príručku na obsluhu ponúkaného prístroja v slovenskom, resp. českom jazyku, môže byť aj na CD nosiči.
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: súčasťou dodávky musia byť dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, inštalačný a odovzdávajúci protokol.
Zmluvné strany sa dohodli, že svoje vzájomné pohľadávky nepostúpia (ani s nimi nebudú obchodovať) s treťou stranou bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez písomného súhlasu druhej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu. Prípadný súhlas objednávateľa je platný iba za podmienky, že bol udelený predchádzajúci súhlas zriaďovateľa objednávateľa MZ SR.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Úhrada predmetu zákazky bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa MZ SR. V prípade neakceptovania procesu obstarania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, resp. ak finančné prostriedky nebudú pridelené, objednávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.03.2021 08:00 — 31.12.2021 23:59

1,00 ks

68 965,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.02.2021 09:39

25.02.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.02.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 327
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.02.2021 10:39 - Vstupná ponuka 68 965,00 € Cena bez DPH
23.02.2021 10:08 - Najvýhodnejšia ponuka 68 960,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS