35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
52158349
ZEBRA STUDIO s. r. o.
Somolického 1874/62, Turčianske Teplice, 03901, SVK
Zabezpečenie darčekového kufríka pre matky a novorodencov a jeho distribúcia vo vybraných pôrodniciach na Slovensku
distribúcia, darčekový kufrík, matka, novorodenec, pôrodnice
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie darčekového kufríka pre matky a novorodencov a jeho distribúcia vo vybraných pôrodniciach na Slovensku
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie distribúcie propagačného materiálu objednávateľa mamičkám po pôrode vo forme vkladu do darčekového kufríka do minimálne 90 vybraných pôrodníc a obstarávateľom určených miest v 40 mestách na v SR počas roku 2021. |
Propagačný materiál (darčekový kufrík) určený na distribúciu obsahuje: |
a. umiestnenie vizuálu loga a inzercie objednávateľa na vonkajšej strane obalu darčekového kufríka |
b. informačný materiál vo formáte A4 zložený do DL formátu, |
c. 2 x prihláška, |
d. 1 x obálka C5, |
e. očkovací kalendár, |
f. zubný preukaz dieťaťa, |
g. plagát A2 psychosomatický vývoj dieťaťa do 18 mesiacov, |
h. umiestnenie komerčnej informácie objednávateľa na návratnej kartičke. |
Dodávateľ do darčekového kufríka umiestni minimálne tieto predmety, ktoré môžu mať reklamný charakter: |
a/ kojeneckú vodu min. 500ml, |
b/ minimálne 5 ks jednorazových plienok (veľkosť 1 alebo 2), |
c/ krém určený na starostlivosť o zaparenú pokožku dieťaťa a na regeneráciu pokožky, |
d/ detský cumeľ do veľkosti max. 6 mesiacov s ohľadom na bezpečnosť použitých materiálov a na anatomicky správny vývin čeľusti, |
e/ ovsený kúpeľ pre deti – 100% prírodné zloženie, |
f/ dojčenská výživa – 100% prírodné zloženie bez pridania cukru pre dojčatá do 6. mesiacov veku, |
g/ vlhčené biodegradovateľné utierky na citlivú pokožku, minimálny počet 10ks v balení. |
Dodávateľ môže do kufríka pridať ďalšie predmety reklamného charakteru, ktoré musia súvisieť so zdravím matky a novorodenca najviac do 6 mesiacov veku dieťaťa. O obsahu darčekového kufríka prípadne jeho zmeny musí objednávateľa bezodkladne informovať, ktorý doplnenie musí odsúhlasiť. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Distribúcia dodaných darčekových kufríkov s požadovaným obsahom a propagačným materiálom | ks | 52 080 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Uzatvorenie zmluvného vzťahu s pôrodnicami na území SR do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy prostredníctvom EKS, kde predmetom zmluvy je zabezpečenie distribúcie matkám novorodencov na pôrodníckych oddeleniach príslušnej nemocnice. Distribúcia je vykonávaná priamo na pôrodnícke oddelenie nemocnice, preberanie je vykonávané z rúk zdravotného personálu spolu s návratnou kartičkou, ktorú matky podpisujú v súlade so Zákonom 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov. |
Objednávateľ sa zaväzuje dodať zoznam distribučných miest – pôrodníckych oddelení nemocníc na území Slovenskej republiky s predpokladaným počtom darčekových kufríkov do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy prostredníctvom EKS |
Nemocnica sa zmluvou taktiež zaväzuje, že každej mamičke, ktorá porodí v nemocnici, ponúkne propagačný materiál. V prípade, že bude matka slobodne súhlasiť, odovzdá jej ho priamo do rúk, a to bez akejkoľvek protihodnoty. |
Realizácia predmetu zákazky bude uskutočňovaná na základe jednotlivých objednávok. |
Fakturácia bude priebežná na základe potvrdení k dodacím listom k jednotlivým objednávkam. |
Faktúry budú vystavené so splatnosťou 30 dní od ich doručenia objednávateľovi. |
Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto RD, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
Každá zmluvná strana sa zaväzuje, že neponúkne, neposkytne, ani sa nezaviaže poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijme, ani sa nezaviaže prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny neprimeraný dar, ani inú výhodu, či už peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto RD. |
Každá zmluvná strana sa zaväzuje bezodkladne informovať druhú zmluvnú stranu, pokiaľ si bude vedomá alebo bude mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení tejto RD. |
V prípade, že akýkoľvek neprimeraný dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto RD je poskytnutý zmluvnej strane alebo zástupcovi zmluvnej strany v rozpore s týmto článkom RD alebo pokiaľ má zmluvná strana alebo zástupca zmluvnej strany dôvodnú príčinu domnievať sa, že takéto dary alebo výhody boli alebo sú poskytované, môže zmluvná strana od tejto RD odstúpiť. |
Zmluvná strana nie je oprávnená postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto RD na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas 100% akcionára objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
V prípade, ak sa po uzatvorení RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto RD je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou. |
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služieb je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služieb najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru alebo poskytnutí služby. |
Objednávateľ požaduje, aby osoby určené na plnenie, ktoré budú vykonávať všetky vyššie uvedené služby, nevykonávali v danom čase rovnaké alebo obdobné aktivity pre iné subjekty s identickým predmetom hlavnej činnosti objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nevyužije propagačný materiál na iný účel ako na účel popísaný v predmete zákazky, ani neumožní také využívanie tretím osobám. |
Objednávateľ nie je povinný objednať celý predmet zákazky. |
Zmluvné strany budú počas plnenia tejto zmluvy úzko spolupracovať za účelom efektívneho a flexibilného riešenia prípadných zmien a úprav plánu. |
Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
52 080,00 ks
33 747,84
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.02.2021 09:34
26.02.2021 09:00
26.02.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.02.2021 09:47 - Vstupná ponuka | 33 744,00 | € | Cena s DPH |
22.02.2021 11:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 597,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: