• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2021 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    26.02.2021 08:52
  •    Ukončenie zákazky
    26.02.2021 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.02.2021 10:05

Detail zákazky Z20213196

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2021 09:06
  •    Predkladanie ponúk
    26.02.2021 08:52
  •    Ukončenie zákazky
    26.02.2021 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.02.2021 10:05

Základné údaje

Z20213196

OF-231444

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5540572

Objednávateľ

00610968

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Trenčíne

Nemocničná 4, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

36807478

ELRON s.r.o.

Popradskej brigády 747/23, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zdravotnícky respirátor FFP2 a ochranné rúško jednorázové OOPP

OOPP respirátor FFP2 ochranné rúško jednorázové

  • 18143000-3 - Ochranný výstroj
  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Respirátory
Funkcia
Respirátor FFP2 bez  výdychováho ventilu pri práci v COVID prostredí
OCHRANNÉ RÚŠKO (Jednorázové)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Respirátor FFP2 musí spĺňať normu STN EN 149+A1  2001Tieto označenia musia byť zreteľné a trvalé. SOI navyše upozorňuje, že ku všetkým filtračným maskám, resp. respirátorom, musí byť vydané EÚ vyhlásenie o zhode. Toto musí respirátory sprevádzať alebo musí byť v pripojených dokumentoch uvedená internetová adresa, kde je vyhlásenie o zhode možné získať. Taktiež musia mať vydaný tzv. „certifikát EÚ skúšky typu“. ks 500
OCHRANNÉ RÚŠKO (Jednorázové) ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Respirátor FFP2 musí spĺňať normy: STN EN 149+A1 2006 označenie výrobku alebo jeho obal:údajmi o výrobcovi, dovozcovi alebo aj dodávateľovi,údajmi o spôsobe použitia a údržby výrobku,údajmi o nebezpečenstve, ktoré vyplýva z jeho nesprávneho použitia alebo údržby,údajmi o materiálovom zložení výrobku.uvedenie obchodného mena alebo ochrannej známky výrobcu,uvedenie obchodného mena alebo ochrannej známky dovozcu, pokiaľ existuje,typovým číslom,číslom a rokom zverejnenia normy (EN 149 : 2001) Tieto označenia musia byť zreteľné a trvalé. SOI navyše upozorňuje, že ku všetkým filtračným maskám, resp. respirátorom, musí byť vydané EÚ vyhlásenie o zhode. Toto musí respirátory sprevádzať
Jednorázové , ochranné rúško Vyrobené podľa normy STN-EN-14683+AC:2019. Žiadame dodať certifikát o kvalite
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH. Ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Tovar požadujeme dodať nový a nepoužitý. Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zmluvy v uvedenej kvalite a množstve a to podľa technickej špecifikácie a technických vlastností predmetu zákazky.
Predmet plnenia požadujeme dodať v celom objeme naraz, v pracovné dni v čase od 7:30 do15:30 po vzájomnej dohode. O doručení tovaru informovať dopredu telefonicky alebo emailom.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia bude zrealizovaná po vykonaní riadneho plnenia predmetu zmluvy dodávateľom.
Nedodržanie špecifikovaných  parametrov  objednaného tovaru  sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a odberateľ si vyhradzuje právo na   odstúpenie od zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 4, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

03.03.2021 08:53 — 08.03.2021 08:53

1,00 sada

650,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.02.2021 09:06

26.02.2021 08:52

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.02.2021 09:07

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 230
 40
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.02.2021 09:17 - Vstupná ponuka 649,20 € Cena s DPH
26.02.2021 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka 359,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS