• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2021 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    25.02.2021 08:50
  •    Ukončenie zákazky
    25.02.2021 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.02.2021 09:55

Detail zákazky Z20213192

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2021 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    25.02.2021 08:50
  •    Ukončenie zákazky
    25.02.2021 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.02.2021 09:55

Základné údaje

Z20213192

OF-231427

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5537045

Objednávateľ

37847783

Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja

Bulharská 39, Trnava, 91853, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

Stravné poukážky, dodanie stravných poukážok

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov prostredníctvom papierových stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 3,85
Počet stravných poukážok ks 6052
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo Dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje platnosť stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Balenie stravných poukážok v bločkoch alebo hárkoch
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vysúťažená cena zahŕňa náklady na tlač, doručenie stravovacích poukážok, balné, dane, poistenie, storno poplatky za vrátenie, manipulačný poplatok alebo náklady na výmenu stravovacích poukážok a akékoľvek ďalšie finančné plnenie a náklady spojené s dodaním predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný dodávať stravné poukážky nepoškodené, neznehodnotené, pričom musia byť vyhotovené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať zjavne poškodené stravné poukážky. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do dvoch pracovných dní. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať Dodávateľ je vo výške 0 % z hodnoty takto vrátených neplatných stravovacích poukážok.
Celková fakturovaná cena  za dodané stravné poukážky bude obsahovať:
1. cenu nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok
2. cenu poplatku za poskytnuté služby
3. DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je Dodávateľ platcom DPH.
Fakturácia sa uskutoční na základe dodaného množstva stravných poukážok. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.  V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy poskytne Objednávateľovi zoznam alebo web link na zoznam aktuálnych zmluvných stravovacích zariadení Dodávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, len osobou registrovanou pre daň podľa §7a zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bulharská 39, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.03.2021 08:00 — 02.03.2021 14:00

1,00 celok v zmysle technickej špecifikácie

23 999,21

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.02.2021 08:46

25.02.2021 08:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.02.2021 09:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 346
 79
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.02.2021 10:59 - Vstupná ponuka 23 999,00 € Cena s DPH
22.02.2021 18:02 - Najvýhodnejšia ponuka 23 997,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS