• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2021 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    25.02.2021 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    25.02.2021 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.02.2021 10:05

Detail zákazky Z20213189

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2021 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    25.02.2021 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    25.02.2021 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.02.2021 10:05

Základné údaje

Z20213189

OF-230827

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5537043

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

35900008

HYCA s.r.o.

Viničnianska cesta 9, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákladné motorové vozidlo s plošinou, na odvoz biologického materiálu

nákladné auto, vozidlo, vizidlo s plošinou, preprava kontajnerov

  • 34134000-5 - Plošinové a vyklápacie nákladné automobily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákladné motorové vozidlo s hydraulickou plošinou na prepravu kontajnerov s biologickým odpadom
Funkcia
Zvoz biologického odpadu
Prevoz 12 kusov plastových kontajnerov (foto v prílohe), hmotnosť prázdneho kontajnera cca 30 kg.
Prípadne kombinácia plastových a kovových kontajnerov - hmotnosť cca 100 kg.
Nový, doposiaľ nepožitý tovar.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nákladné motorové vozidlo s hydraulickým čelom na prepravu kontajnerov s biologickým odpadom ks 1
Úžitková hmotnosť kg 3000 5000
Hydraulické zdvíhacie čelo – nosnosť kg 1000
Ložná plocha s bočnicami: šírka vonk. m 2,3
Ložná plocha s bočnicami: šírka vnút. m 2,2
Ložná plocha s bočnicami, dĺžka: m 5,3
Výška bočnice: mm 700 800
Výška celého vozidla m 3,130
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Motor radový štvorvalec, norma EURO 6
Manuálna prevodovka áno
ASR, ESP áno
Tachograf áno
Úžitkový priestor – dekontaminovateľný za použitia dezinfekčných prostriedkov preglejková podlaha potiahnutá ochrannou vrstvou, (napr. polyuretán)
Hydraulické zdvíhacie čelo s možnosťou ovládania zadného čela z vonku cez kábel áno
Zadná náprava pruženie vzduchové, alebo listové perá s tlmičom
Ložná plocha zhrňovacia plachta
Maximálny previs nadstavby cca 2,2 -2,3 m
Strešný spojler na kabínu vozidla áno
Bočnice, možnosť vyklápania áno
Predné čelo skladané z pevného materiálu až po strop áno
Možnosť vystuženia bočných strán ložného priestoru - lakťovanie áno
Kabína sedadlá 1+2, pre 3 osoby, klimatizácia, rádio áno
Odpružené sedadlo vodiča áno
Vyhrievané spätné zrkadlá áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a nákupe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je  nové nepoužité nákladné motorové vozidlo s plošinou, na prepravu kontajnerov s biologickým odpadom, 1 kus  továrenskej značky a typu podľa zadefinovaných technických vlastností resp. techmických špecifikácií.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Predávajúci sa zaväzuje dodať nové, nepoškodené nákladné motorové vozidlo s hydraulickou plošinou na prepravu kontajnerov s biologickým odpadom, s maximálnym počtom najazdených kilometrov 50 km.
Dodávateľ poskytne Objednávateľovi zaškolenie obsluhy vozidla. Školenie v počte min. 3 osôb je zahrnuté v cene zákazky.
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: návod na obsluhu a údržbu, COC doklad o zhode s technickými špecifikáciami vozidla, osvedčenie o evidencii, servisnú knižku, doklad o spôsobilosti k premávke na pozemných komunikáciách). Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.
K vozidlu sa požaduje dodať: 2 kľúče od vozidla, technický preukaz, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie, povinná výbava vozidla: autolekárnička, výstražný trojuholník, bezpečnostný reflexný odev ( napr. reflexná vesta), náhradné koleso s diskom a s náhradnou pneumatikou predpísaného druhu a rozmeru povinnej výbavy vozidla v zmysle § 25 vyhlášky 134/2018 Z.z.
Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní chybu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi elektronicky:
a) názov, továrenskú značku a typové označenie vozidla, vrátane zoznamu predmetov v súprave, prospektový materiál alebo technický list tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) návod na obsluhu a údržbu vozidla v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku,
c) doklady a dokumenty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (COC doklad o zhode s technickými špecifikáciami vozidla, platné osvedčenie o evidencii vozidla, doklad o spôsobilosti k premávke na pozemných komunikáciách),
d) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus automobilu v požadovanom vyhotovení a s výbavou) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH, vrátane záväznej doby dodania,
Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.
Záruka v trvaní min. 24 mesiacov na vozidlo a jeho vybavenie. Zabezpečenie záručného a pozáručného servisu.
Počas záručnej doby je dodávateľom garantovaný bezplatný servis a oprava porúch alebo výmena chybných dielov, ktoré sa vyskytnú na tovare v záručnej lehote v dôsledku jeho chybnej konštrukcie, montáže, funkcie alebo chybného materiálu. Chybným dielom či poruchou v rámci záruky sa chápe diel alebo porucha, ktorá nebola zapríčinená prevádzkovým opotrebením alebo mechanickým poškodením,
Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
Záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, predávajúci je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si kupujúci právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka,
Dodávateľ je povinný zabezpečiť servisný zásah na miesto plnenia do 48 hodín od nahlásenia poruchy.
Záručná doba proti prehrdzaveniu konštrukčných dielov karosérie min. 5 rokov.
Garancia dostupnosti náhradných dielov minimálne po dobu 60 mesiacov od dodania predmetu zákazky.
Doba dodania sa požaduje čo najkratšia, najneskôr 20 týždňov od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
Vozidlo sa bude považovať za dodané, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vzhľadových vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu plnenia na náklady dodávateľa.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy v prípade, že nedôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania posytovateľom nenávratného finančného príspevku, z ktorého je predmet zákazky financovaný.
Paramtre uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar ( nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmnet zákazky).
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa,objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Zmluvné strany sa dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán, nepostúpi žiadna záväzky a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy tretej strane, bez predchádzajúceho prerokovania a súhlasu druhej zmluvnej strany. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v uzavretej zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a následné vypovedanie platnosti zmluvy.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, nazáklade dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych platných Obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémo EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jejzverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

15.03.2021 08:00 — 15.07.2021 14:00

1,00 ks

59 100,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.02.2021 08:44

25.02.2021 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.02.2021 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 273
 10
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.02.2021 07:56 - Vstupná ponuka 58 000,00 € Cena bez DPH
25.02.2021 08:46 - Najvýhodnejšia ponuka 56 700,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS