• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2021 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2021 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2021 09:20

Detail zákazky Z20213174

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2021 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2021 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2021 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2021 09:20

Základné údaje

Z20213174

OF-230906

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5547447

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

31641440

KOBIT-SK, s. r. o.

M. R. Štefánika 2970/48, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pozáručný servis a opravy univerzálnych nadstavieb Turbo 5000 a Turbo 7000

oprava, servis, servisné prehliadky, univerzálne nadstavby, nadstavba typu TURBO

  • 50100000-6 - Opravy, údržba a súvisiace služby pre vozidlá a príbuzné vybavenie

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pozáručný servis a opravy univerzálnych nadstavieb typu TURBO 5000 a TURBO 7000
Funkcia
Vykonávanie pozáručných servisov a opráv komponentov univerzálnych nadstavieb prispôsobených na prevádzku v zimnom a letnom období, t. j. na posyp inertným a chemickým materiálom a na vysprávky trhlín ciest.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nový zvarok TURBO 5000 úkon 1 2
2. Nový zvarok TURBO 7000 úkon 1
3. Výmena starých šnekov za nové priemeru 180 mm - 2ks úkon 1 2
4. Výmena - prevodovka šneku úkon 1 2
5. Výmena - hydromotor šneku úkon 1 2
6. Výmena - náboj a ložisko šneku úkon 1 2
7. Výmena predných tubusov úkon 1 2
8. Výmena zadných tubusov úkon 1 2
9. Oprava hydraulického okruhu, výmena rozvádzača s reguláciou úkon 1 2
10. Výmena hydraulického čerpadla za nové úkon 1
11. Výmena hydraulického rozvádzača za nové úkon 1
12. Výmena elektromagnetu hydraulického rozvádzača Danfos úkon 1
13. Výmena tesnania medzisekčného úkon 1 2
14. Výmena tesnenia pod elektromagnet úkon 1 2
15. Výmena tesnenia pod mechanické ovládanie úkon 1 2
16. Nová elektroinštalácia, nový ovládací panel do kabíny a na pracovné rameno, nový káblový zväzok, nové výstražné majáky úkon 1
17. Výmena joistycka ovládacieho ramena úkon 1 2
18. Výmena potenciometra ovládacieho ramena úkon 1 2
19. Výmena pracovného otočného ramena s ejektorom a hadicou - komplet úkon 1
20. Výmena riadítka pracovného ramena úkon 1 2
21. Výmena pneumatického valca namiesto vzduchových piestov úkon 1 2
22. Výmena pneumatického valca úkon 1 3
23. Výmena hadice na kamenivo úkon 1
24. Výmena hadice na emulziu úkon 1 2
25. Výmena trysky emulzie úkon 1 2
26. Výmena difúzora úkon 1 2
27. Oprava medzinápravového rozmetadla - výmena za nové úkon 1
28. Zadné rozmetadlo - výmena za rameno úkon 1
29. Oprava plynovej ohrievacej sústavy s term. reguláciou max. teploty 85°C a teplomerom úkon 1
30. Výmena termopoistky plynového horáka medený drôt úkon 1 2
31. Výmena ventilu plynového horáka úkon 1 2
32. Výmena komplet špirálovitého horáka úkon 1 2
33. Výmena starého emulzného čerpadla s reguláciou za nové úkon 1 2
34. Výmena hydromotora emulzného čerpadla za nové úkon 1 2
35. Výmena starého trojcestného ventilu za nový úkon 1 2
36. Nová povrchová úprava nadstavby /1x základ,1x vrchný náter/ -farba oranžová odtieň RAL 2011 úkon 1 2
37. Lakovanie opravovaných kovových častí nadstavby úkon 1 2
38. Dodávka novej ručnej lišty na zalievanie úkon 1 2
39. Dodávka a montáž odkladacích stojanov umožňujúcich uloženie, zdvihnutie, montáž resp. demontáž nadstavby bez použitia ďalších zdvíhacích zariadení úkon 1 2
40. Výmena - zásobník na emulziu 1,1m3 úkon 1 2
41. Výmena - zásobník na emulziu 1,4m3 úkon 1
42. Výmena - zásobník na emulziu 0,5m3 úkon 1 2
43. Výmena plaváka v zás. nádrži na emulziu úkon 1 2
44. Výmena - turbodúchadlo 8-9 m3/min úkon 1 2
45. Výmena hydromotora na turbodúchadlo úkon 1 2
46. Výmena spojky medzi hydromotorom a turbodúchadlom úkon 1 2
47. Výmena vzduchového filtra turbodúchadla úkon 1 2
48. Oprava pohonu nadstavby od komunálnej hydrauliky úkon 1
49. Výmena starého pohonného agregátu za dieselový HATZ - vzduchom chladený nový úkon 1 2
50. GO pohonného agregátu HATZ - vzduchom chladený úkon 1
51. Servisná prehliadka pomocného motora - výmena filtrov, olejovej náplne úkon 1 2
52. Servisná prehliadka hydraulickej sústavy - výmena filtrov, olejovej náplne úkon 1 2
53. Výmena chladiča hydraulickej sústavy úkon 1 2
54. Výmena termostatu chladiča hydraulickej sústavy úkon 1 2
55. Zabezpečenie zásobníka voči vniknutiu nadrozmerných predmetov pri jeho plnení nad veľkosť 10 cm /napr. odnímateľný kovový rošt/ s dostatočnou pevnosťou žiarovo pozinkovaný úkon 1
56. Dodávka a montáž zariadenia pre zabezpečenie ochrany zásobníka posypového materiálu voči zrážkovej vlhkosti jeho zakrytím a zaistením v prepravnej polohe voči samovoľnému otváraniu tlakom náporového vzduchu /plachtová kapotáž / úkon 1 2
57. Dodávka a montáž novej výstražnej svetelnej šípky LED s min. 13 svetlami úkon 1 2
58. Výmena nádrže na vodu 350 l úkon 1 2
59. Montáž nadstavby na podvozok úkon 1 2
60. Oživenie a odskúšanie nadstavby po oprave úkon 1 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia dohody.
2. Miesto poskytnutia služieb - vykonania pozáručného servisu a opráv sú dielenské priestory dodávateľa.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia dohody.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
4a.) podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne - prevádzkových priestorov potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom.
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje uchádzača o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Pozáručný servis a opravy nadstavieb TURBO, doklady"
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg.,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS.
6. Dodávateľ prehlasuje, že služby, ktoré sú predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie sú zaťažený právami tretích osôb.
7. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v písomnej forme v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu plnenia, jeho ceny, množstva. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail).
8. Dodávateľ je povinný v rámci pozáručných servisov a opráv (pri výmene dielu) použiť výhradne nové náhradné diely.
9. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení: -navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Rozpise ocenených položiek).
10. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia dohody nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
11. Termín poskytovania služieb:
11.a) vykonávanie pozáručného servisu a opráv do 45 dní od pristavenia jedného vozidla do dielenských priestorov dodávateľa. Presun vozidla do/z dielenských priestorov dodávateľa zabezpečí objednávateľ na vlastné náklady.
12. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád služieb uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
13.Dodávateľ zodpovedá za kvalitu poskytnutých služieb podľa platných technických noriem počas záručnej doby v trvaní 6 mesiacov na pozáručné servisy a opravy a 12 mesiacov na náhradné diely používané pri pozáručných servisoch a opravách, pričom záručná doba začína plynúť odo dňa písomne potvrdeného prevzatia poskytnutej služby objednávateľom s príslušnými dokladmi, ktoré sa na služby vzťahujú. Záruka sa nevzťahuje na koróziu konštrukcie nadstavby spôsobenú porušením ochranného náteru, otlčením a poškodením spôsobeným zakázanými manipuláciami.
14. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 14 (štrnástich) dní odo dňa oznámenia reklamácie objednávateľom, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady poskytovanej služby je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v 5- dňovej lehote.
15. V prípade odstraňovania reklamovanej vady, ktorá sa dá odstrániť v priestoroch objednávateľa, sa zmluvné strany dohodli, že vybavovanie reklamácie prebehne prednostne v priestoroch objednávateľa a akékoľvek náklady spojené s vybavovaním reklamácie v priestoroch objednávateľa znáša dodávateľ. Zmluvné strany sa súčasne dohodli, že v prípade, ak by vybavenie reklamácie nebolo z akýchkoľvek príčin možné realizovať v priestoroch objednávateľa, zabezpečí prevoz predmetu tejto dohody z priestorov objednávateľa do opravy a späť na vlastné náklady dodávateľ.
16. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že v prípade ak nedôjde k odmietnutiu reklamovanej vady podľa bodu 14. tejto dohody platí, že záručná doba odo dňa oznámenia reklamácie objednávateľom až do dňa jej vybavenia dodávateľom neplynie.
17. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody a dôvod na odstúpenie od dohody:
17a.) nedodržanie lehoty plnenia,
17b.) nedodržanie kvality poskytnutých pozáručných servisov a opráv,
17c.) nedodržanie zmluvných jednotkových cien,
17d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie,
17.e) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom,
17.f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody.
18. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

1,00 celok

149 238,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.02.2021 11:03

01.03.2021 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.03.2021 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 401
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.02.2021 16:52 - Vstupná ponuka 149 238,00 € Cena bez DPH
26.02.2021 16:52 - Najvýhodnejšia ponuka 149 238,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS