• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2021 13:29
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2021 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2021 10:55

Detail zákazky Z20213088

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2021 13:29
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2021 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2021 10:55

Základné údaje

Z20213088

OF-231048

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5547417

Objednávateľ

37936859

Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja

Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

36483516

PGT, s.r.o.

Petrovianska 38/A, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávkové vozidlo 3,5 t - 5 ks

úžitkové motorové vozidlo, skriňové vozidlo furgon

  • 34130000-7 - Motorové vozidlá na prepravu tovaru
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávkové vozidlo do 3,5 t - 5 ks
Funkcia
Nové nákladné motorové vozidlo typu furgon do 3,5 t na prepravu min. 3 osôb a materiálov pri výkone činností na údržbe ciest.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nákladné motorové vozidlo typu furgón do 3,5 t  na prepravu min. 3 osôb ks 5
Zdvihový objem cm3 2200
Výkon motora kW 110 125
Počet valcov ks 4
Počet ventilov ks 16
Počet stupňov manuálnej prevodovky ks 6
Rázvor osí kolies mm 4000
Objem nákladného priestoru m3 15
Dĺžka nákladného priestoru mm 3800
Celková hmotnosť kg 3500
Úžitková hmotnosť bez vodiča kg 1200
Počet miest na sedenie ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre:
Typ motora vznetový
Prevodovka manuálna
Druh vozidla furgón
Rok výroby min. r. 2021
Environmentálne vplyvy prevádzky vozidla podľa zákona č. 158/2011 Z. z. - § 45 zákona o verejnom obstáravaní:
Splnenie emisnej normy min. EURO 6
Minimálne požadované prvky prevedenia a výbava vozidla:
Farba vozidla biela
Bezpečnostné prvky:
airbag vodiča áno
airbag spolujazdca áno
posilňovač riadenia áno
trojbodové bezpečnostné pásy s obmedzovačom ťahu áno
kotúčové brzdy predné a zadné áno
signalizácia nezapnutého bezpečnostného pásu áno
zosilnené zadné pruženie áno
ABS - antiblokovací brzdový systém áno
ESP áno
Výbava vozidla:
denné led svietenie áno
klimatizácia áno
tempomat a obmedzovač rýchlosti áno
palubný počítač áno
možnosť bezdrôtového telefonovania cez bluetooth áno
multifunkčný volant osovo nastaviteľný s možnosťou ovládania rádia a telefónu na volante áno
autorádio s USB a bluetooth
elektrický ovládané predné okná áno
spätné zrkadlá - elektrický ovládané, vyhrievané áno
posuvné pravé bočné dvere áno
rezervné koleso oceľové plnohodnotné áno
centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním áno
ťažné zariadenie so zápisom v TP áno
zadný parkovací asistent áno
elektronický imobilizér áno
lapače nečistôt vpredu a vzadu áno
ochranný kryt pod motorom áno
protišmyková podlaha + obklad stien nákladového priestoru áno
originálne gumové rohože pod nohy áno
poťahy sedadiel áno
zimné pneumatiky na oceľových diskoch áno
zásuvka 12 V áno
plechová prepážka áno
prídavné signalizačné zariadenie
homologizovaná svetelná rampa obojstranná (oranžové svetlá), typ: LZP-LF alebo ekvivalent áno
dĺžka 800 - 1000 mm
výška svetelnej rampy bez podstavca 130 - 200 mm
svetelný zdroj vysokosvietivé LED diody
farba svetla oranžová
napájanie 12 V
váha svetelnej rampy nepresahujúca konštrukčnú nosnosťou strechy
Podsvietený nápis z oboch strán áno - logo firmy (vyhotovenie loga verejný obstarávateľ uvedie po uzavretí zmluvy)
povinná výbava vozidla autolekárnička, výstražný trojuholník, bezpečnostný reflexný odev (napr. reflexná vesta)
Súčasť dodávky:
1. Návod na obsluhu a údržbu
2. Certifikát vozidla alebo vyhlásenie o zhode
3. Osvedčenie o evidencii
4. Servisná kniha
Záručné a servisné podmienky:
1. Záručná doba na vozidlo zákonná záručná doba 24 mesiacov
2. Záručná doba proti prehrdzaveniu záručná dobra proti prehrdzaveniu konštrukčných dielov karosérie min. 5 rokov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
2. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru do 150 kalendárnych dní v zmysle článku Zmluvné podmienky, Čas/lehota plnenia zmluvy.
3. K vozidlu sa požaduje dodať: 2 kľúče, z toho minimálne 1 kľúč s diaľkovým ovládaním, technický preukaz, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie, povinná výbava vozidla v zmysle §16 rek. vyhlášky 464/2009 Z.z.
4. Predávajúci sa zaväzuje dodať nové, nepoškodené nákladné motorové vozidlá s maximálnym počtom najazdených kilometrov 100 km.
5. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručné a servisné podmienky nasledovne:
a) Objednávateľ požaduje aby dodávateľ zabezpečil servisné stredisko v min. dvoch rôznych mestách v rámci územia Prešovského samosprávneho kraja zabezpečujúce autorizovaný servis predmetu zmluvy,
b) dodávateľ poskytuje objednávateľovi na predmet zmluvy záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov; v prípade, že výrobca poskytuje dlhšiu záruku, platí záruka poskytnutá výrobcom. Záručnú dobu na prehrdzavenie karosérie dodávateľ poskytuje minimálne na obdobie 5 rokov; v prípade, že výrobca poskytuje dlhšiu záruku, platí záruka poskytnutá výrobcom,
c) záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného predmetu zmluvy objednávateľom v mieste dodania,
d/ ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručný servis. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať,
e) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená,
f) ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale objednávateľ nemôže pre ich opätovné vyskytnutie sa po oprave alebo pre ich väčší počet vec riadne užívať,
g) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia  novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka,
h) dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu do 24 hod. od jeho nahlásenia,
i) záručný servis je možné vykonať v servisných prevádzkach dodávateľa podľa bodu 5, písm. a) Osobitných požiadaviek na plnenie alebo v prípade požiadania objednávateľa operatívne na mieste ním určenom,
j) dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa.
6. Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. nasledujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty:
a) dokument s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom a stanovenie jednotkovej ceny servisných prác záručného a pozáručného servisu,
b) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj, záručný a pozáručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru.
7. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi zaškolenie obsluhy vozidla. Školenie v počte min. 2 osôb ku každému vozidlu je zahrnuté v cene zákazky.
8. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 6 a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií:
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 6 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 5 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov (3 pracovné dni), objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
9. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
10. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
11. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: návod na obsluhu a údržbu, certifikát vozidla alebo vyhlásenie o zhode, osvedčenie o evidencii, servisnú knihu . Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.
12. Objednávateľ požaduje zabezpečenie zápisu svetelnej rampy do technického preukazu vozidla zo strany dodávateľa.
13. Objednávateľ požaduje zabezpečenie zápisu ťažného zariadenia do technického preukazu vozidla zo strany dodávateľa.
14. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní chybu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
15. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
16. Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa:  Prešov
17. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru za každé kompletné vozidlo samostatne na adresu miesta plnenia v zmysle bodu 16 Osobitných požiadaviek na plnenie, alebo podľa dodatočného upresnenia. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za predmet zákazky v požadovanej výbave a celkovú cenu za položku.
18. Faktúra musí obsahovať obvyklé náležitosti daňového dokladu v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je povinný bezodkladne ju vrátiť predávajúcemu na doplnenie alebo prepracovanie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola opravená faktúra doručená so všetkými náležitosťami.
19. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi .
20. Dodávateľ, ktorý spĺňa definičné znaky partnera verejného sektora a na ktorého sa nevzťahujú výnimky zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, má povinnosť zapísať sa do Registra partnerov verejného sektora.
21. Zistenie nesúladu alebo porušenie povinností, vyplývajúcich podľa bodu 20 sa považujú za podstatné porušenie zmluvných povinností, s možnosťou uplatnenia zmluvných sankcií a/alebo uplatnením ustanovení o okamžitom odstúpení od Zmluvy

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 4. Predávajúci sa zaväzuje dodať nové, nepoškodené nákladné motorové vozidlá s maximálnym počtom najazdených kilometrov 100 km.
Navrhnutá hodnota 4. Predávajúci sa zaväzuje dodať nové, nepoškodené nákladné motorové vozidlá s maximálnym počtom najazdených kilometrov 500 km

maximálny počet najazdených 100 km je diskriminačný pre uchádzačov, štandardne sa nové vozidlá dodávajú s maximálnym počtom najazdených km 500, z dôvodu prevozu vozidla po prevedených úpravách a montáži na území SR

Názov
Pôvodná hodnota a) Objednávateľ požaduje aby dodávateľ zabezpečil servisné stredisko v min. dvoch rôznych mestách v rámci územia Prešovského samosprávneho kraja zabezpečujúce autorizovaný servis predmetu zmluvy,
Navrhnutá hodnota Objednávateľ požaduje aby dodávateľ zabezpečil servisné stredisko min. 1 v meste v rámci územia Prešovského samosprávneho kraja zabezpečujúce autorizovaný servis predmetu zmluvy,

Požiadavka na min. 2 autorizované servisné centrá v Prešovskom kraji je diskriminačná, lebo niektoré značky vozidiel majú iba po jednom autorizovanom servisnom centre v Prešovskom kraji.

Názov
Pôvodná hodnota b) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj, záručný a pozáručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru.
Navrhnutá hodnota potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj, alebo zmluvu s autorizovaným predajcom, záručný a pozáručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru ani autorizovaným zástupcom výrobcu

Požiadavka je diskriminačná pre dodávateľov, ktorí vykonávajú úpravy vnútorných priestorov, montáž ťažného zariadenia, podlahy, obklady nákladného priestoru, nakoľko nie sú autorizovaní predajcovia ale obchodní partneri autorizovaných predajcov vozidiel.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešov, Prešovský, Slovenská republika

08.03.2021 07:00 — 09.08.2021 15:00

5,00 ks

138 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.02.2021 13:29

01.03.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.03.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 271
 10
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.02.2021 08:54 - Vstupná ponuka 138 000,00 € Cena s DPH
27.02.2021 17:28 - Najvýhodnejšia ponuka 137 823,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS