• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2021 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2021 12:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2021 13:00

Detail zákazky Z20213044

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2021 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2021 12:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2021 13:00

Základné údaje

Z20213044

OF-231100

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5547411

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

36369365

TOMIRTECH, s. r. o.

Demänovská 867, Liptovský Mikuláš , 03106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup gumených britov na snehové radlice

brity, gumové brity, snehové radlice

  • 34913000-0 - Rôzne náhradné diely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Gumové brity
Funkcia
Nákup tovaru gumových britov  (ďalej spolu aj ako „tovar“, „gumové brity“ alebo „predmet plnenia“).
Gumové brity musia byť v zhode s kvalitou príslušnej normy a právnymi predpismi v SR, s rozmermi uvedenými v technických vlastnostiach, musia byť určené pre vyššie tlaky a namáhanie a musia byť oderu vzdorné s tvrdosťou do 70ᵒ ShA.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Gumový brit 70 ShA s úkosom, typ radlice: SRSD 3500, dĺžka radlice: 3500 mm, rozmer 1 ks v mm: 250x730x40, počet kusov v sade: 5 sada 1 30
2. Gumový brit 70 ShA , typ radlice: RSP 29 - 3500, dĺžka radlice: 3500 mm, rozmer 1 ks v mm: 200x1000x40, počet kusov v sade: 3 sada 1 7
3. Gumový brit 70 ShA , typ radlice: RSP 29 - 3500, dĺžka radlice: 3500 mm, rozmer 1 ks v mm: 200x500x40, počet kusov v sade: 1 sada 1 7
4. Gumový  brit 70 ShA s úkosom, typ radlice: RSK T-30, dĺžka radlice: 3650 mm, rozmer 1 ks v mm: 250x730x40, počet kusov v sade: 5 sada 1 7
5. Gumový brit 70 ShA s úkosom, typ radlice: RSK T 3500, dĺžka radlice: 3500 mm, rozmer 1 ks v mm: 250x730x40, počet kusov v sade: 5 sada 1 7
6. Gumový brit 70 ShA , typ radlice: traktorová RT 3000, dĺžka radlice: 3000 mm, rozmer 1 ks v mm: 200x1000x40, počet kusov v sade: 4 sada 1 5
7. Gumový brit 70 ShA , typ radlice: traktorová radlica, dĺžka radlice: 3000 mm, rozmer 1 ks v mm: 200x1000x40, počet kusov v sade: 4 sada 1 5
8. Gumový brit 70 ShA s úkosom, typ radlice: KURTA 4GS.36, dĺžka radlice: 3600 mm, rozmer 1 ks v mm: 250x730x40, počet kusov v sade: 5 sada 1 5
9. Gumový  brit 70 ShA , typ radlice: PJ10, dĺžka radlice: 3500 mm, rozmer 1 ks v mm: 200x1000x40, počet kusov v sade: 3 sada 1 6
10. Gumový  brit 70 ShA , typ radlice: PJ10, dĺžka radlice: 3500 mm, rozmer 1 ks v mm: 200x500x40, počet kusov v sade: 1 sada 1 6
11. Gumový  brit 70 ShA , typ radlice: PJ30, dĺžka radlice: 3400 mm, rozmer 1 ks v mm: 200x1000x40, počet kusov v sade: 3 sada 1 6
12. Gumový brit 70 ShA , typ radlice: PJ30, dĺžka radlice: 3400 mm, rozmer 1 ks v mm: 200x500x40, počet kusov v sade: 1 sada 1 6
13. tvrdosť do ShA 70ᵒ
14. pevnosť MPa 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. špeciálna oderuvzdorná guma so zalisovanou textilnou vložkou áno
2. hlavný komponent drvený kord áno
3. pre vyššie tlaky a namáhanie áno
 2. Spojovací  materiál pre gumové brity (matice, skrutky, podložky)
Funkcia
1. Nákup tovaru spojovacieho materiálu na gumové brity (ďalej spolu aj ako „tovar“, "spojovací materiál“ alebo „predmet plnenia“).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Skrutka M 16x60 ks 1 1600
2. Matica M 16 ks 1 1600
3. Skrutka M 12x70 ks 1 30
4. Matica M12 ks 1 30
5. Matica M18 ks 1 100
6. Podložka pérová D16 ks 1 450
7. Podložka plochá D16 ks 1 450
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Táto rámcová dohoda (ďalej len "zmluva") sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa uzavretia tejto zmluvy alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
2. Miesto plnenia - Michalovce, Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Trebišov.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzavretia zmluvy.
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
4.1 podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). V prílohe č. 1 musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom.
4.2 Preukázanie, že gumové brity spĺňajú vlastnosti: oderu vzdornosť, tvrdosť min. 70ᵒSh A, pevnosť min. 6 MPa, kde akostné vlastnosti výrobku budú deklarované / preukázané nezávislým skúšobným útvarom - certifikát alebo dokument, ktorý bude potvrdzovať požadované vlastnosti.
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky dodávateľ predloží:
5.1 elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
5.2 s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Gumené brity"
5.3 vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
5.4 najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy prostredníctvom systému EKS.
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar vrátane dopravy do jednotlivých miest plnenia.
7. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta dodania.
8. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb.
9. Ak dodávateľ je platiteľom dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), navrhovanú celkovú zmluvnú cenu uvedie v zložení:- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR bez DPH,- sadzba DPH a výška DPH v EUR,- navrhovaná celková zmluvná cena v EUR vrátane DPH. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú zmluvnú cenu s DPH a na skutočnosť, že nie je platiteľom DPH, upozorní v ponuke (Rozpise ocenených položiek - Príloha č. 1).
10. Jednotkové ceny ocenených položiek musia zahŕňať všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesta plnenia vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia a spojovacieho materiálu, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
11. Lehota dodania tovaru:
11a). lehota dodania tovaru: do 5 pracovných dní odo doručenia čiastkovej objednávky.
11b). v prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň prijatia e-mailu od odosielajúcej zmluvnej strany.
12. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Ďalej sa zaväzuje, že oznámi kontaktnej osobe objednávateľa uvedenej na objednávke telefonicky alebo formou elektronickej pošty (email) predpokladaný čas doručenia minimálne 1 deň vopred.
13. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
14. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy, najneskôr však do 10 (desiatich) dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 10-dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady.
15. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy:
15.a) nedodržanie lehoty dodania tovaru,
15.b) nedodržanie kvality dodaného tovaru,
15.c) nedodržanie zmluvných jednotkových cien,
15.d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 4. Osobitné požiadavky na plnenie.
15.e) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t. j. na všetky položky vyšpecifikované objednávateľom,
15.f) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy.
16. Súčasťou zmluvy sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

12 122,30

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.02.2021 10:01

01.03.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.03.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 222
 179
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.02.2021 06:32 - Vstupná ponuka 12 122,00 € Cena bez DPH
01.03.2021 07:33 - Najvýhodnejšia ponuka 11 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS